Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Pre-primary teacher training
Primary teacher training

Traduction de «Pre-primary teacher training » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


college of education-new primary teacher-training course

pedagogische academie voor het basisonderwijs


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Figure 2 (continued): Official definitions of the weekly workload of full-time teachers in hours in pre-primary, primary and general (lower and upper) secondary education, 2011/12

Figuur 2 (vervolg): officiële werktijd in uren/week van leraren in voltijdse dienst in het kleuter-, lager en (lager en hoger) secundair onderwijs, 2011/2012


Figure 2: Official definitions of the weekly workload of full-time teachers in hours in pre-primary, primary and general (lower and upper) secondary education, 2011/12

Figuur 2: officiële werktijd in uren/week van leraren in voltijdse dienst in het kleuter-, lager en (lager en hoger) secundair onderwijs, 2011/2012


Figure 1: National induction programmes for beginning teachers at pre-primary, primary and general (lower and upper) secondary education (ISCED 0, 1, 2 and 3), 2011/12

Figuur 1: nationale introductieprogramma's voor beginnende leraren in het kleuter-, lager en (lager en hoger) secundair onderwijs (ISCED 0, 1, 2 en 3), 2011/2012


Comenius partnerships have a comparatively greater impact on teachers and on schools and their environments in pre-primary and primary schools because it is easier to mobilise and involve an entire school and to integrate new ideas and activities into curricula at this level.

Het effect van Comenius-partnerschappen voor leraren en voor scholen en hun omgeving is in vergelijking groter in het basisonderwijs omdat het daar eenvoudiger is om de hele school mee te krijgen en nieuwe ideeën en activiteiten in de lessen te integreren.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
24. Calls upon the Member States and the competent regional governments to invest in pre-primary education, to guarantee high-quality pre-primary and childcare institutions with adequately trained teachers and carers, and to guarantee affordability; supports the proposal for a new benchmark on the rate of participation in pre-primary education;

24. verzoekt de lidstaten en de bevoegde regionale overheden te investeren in voorschools onderwijs, te zorgen voor kleuter- en kinderopvang van hoge kwaliteit, met leerkrachten en verzorgers die de gepaste opleiding hebben gekregen en eveneens te garanderen dat dit betaalbaar blijft; steunt het voorstel voor een nieuwe benchmark voor het aantal leerlingen in voorschools onderwijs;


25. Calls upon the Member States and the competent regional governments to invest in pre-primary education, to guarantee high-quality pre-primary and childcare institutions with adequately trained teachers and carers, and to guarantee affordability; supports the proposal for a new benchmark on the rate of participation in pre-primary education;

25. verzoekt de lidstaten en de bevoegde regionale overheden te investeren in voorschools onderwijs, te zorgen voor kleuter- en kinderopvang van hoge kwaliteit, met leerkrachten en verzorgers die de gepaste opleiding hebben gekregen en eveneens te garanderen dat dit betaalbaar blijft; steunt het voorstel voor een nieuwe benchmark voor het aantal leerlingen in voorschools onderwijs;


24. Calls upon the Member States and the competent regional governments to invest in pre-primary education, to guarantee high-quality pre-primary and childcare institutions with adequately trained teachers and carers, and to guarantee affordability; supports the proposal for a new benchmark on the rate of participation in pre-primary education;

24. verzoekt de lidstaten en de bevoegde regionale overheden te investeren in voorschools onderwijs, te zorgen voor kleuter- en kinderopvang van hoge kwaliteit, met leerkrachten en verzorgers die de gepaste opleiding hebben gekregen en eveneens te garanderen dat dit betaalbaar blijft; steunt het voorstel voor een nieuwe benchmark voor het aantal leerlingen in voorschools onderwijs;


30. Underlines the need for better statistics on teacher training across the Union, in order to encourage the sharing of information, greater cooperation and the exchange of best practice; proposes that the Member States, in cooperation with the Commission, put in place systems that ensure comparative data is readily available on teacher education across pre-school, primary and secondary education;

30. onderstreept de behoefte aan betere statistieken inzake lerarenopleidingen in de Unie, ten einde de verspreiding van informatie, meer samenwerking en de uitwisseling van beste praktijken te bevorderen; stelt voor dat de lidstaten in samenwerking met de Commissie systemen invoeren die waarborgen dat vergelijkbare gegevens inzake lerarenopleidingen voor het kleuter-, basis- en secundair onderwijs rechtstreeks beschikbaar zijn;


30. Underlines the need for better statistics on teacher training across the Union, in order to encourage the sharing of information, greater cooperation and the exchange of best practice; proposes that Member States, in cooperation with the Commission, put in place systems that ensure comparative data is readily available on teacher education across pre-school, primary and secondary education;

30. onderstreept de behoefte aan betere statistieken inzake lerarenopleidingen in de Unie, ten einde de verspreiding van informatie, meer samenwerking en de uitwisseling van beste praktijken te bevorderen; stelt voor dat de lidstaten in samenwerking met de Commissie systemen invoeren die waarborgen dat vergelijkbare gegevens inzake lerarenopleidingen voor het kleuter-, basis- en secundair onderwijs rechtstreeks beschikbaar zijn;


resources and structures (educational expenditure per student, education and training of teachers, participation rates in pre-primary education and number of students per computer).

- de financiële middelen en de structuren (onderwijsuitgaven per student, onderwijs en opleiding van de leraren, schoolbezoekpercentage van voorschoolsonderwijs, aantal studenten per computer).




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Pre-primary teacher training' ->

Date index: 2021-11-14
w