Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Primary school assistant
Primary school paraprofessional
Primary school teaching assistant
Secondary school TA
Secondary school teaching aide
Secondary school teaching assistant
Teaching assistant in primary schools
Teaching assistant in secondary schools

Vertaling van "Primary school teaching assistant " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
primary school assistant | primary school paraprofessional | primary school teaching assistant | teaching assistant in primary schools

klassenassistente basisonderwijs | onderwijsassistente lager onderwijs | onderwijsassistent basisonderwijs | onderwijsassistente basisonderwijs


secondary school TA | teaching assistant in secondary schools | secondary school teaching aide | secondary school teaching assistant

klassenassistent secundair onderwijs | klassenassistente secundair onderwijs | onderwijsassistent voortgezet onderwijs | onderwijsassistente secundair onderwijs
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
This Pilot Project involved 17 secondary schools and 18 primary schools throughout Ireland; supported by all the education partners it focused on evaluating the quality of school planning, the quality of school management and the quality of learning and teaching in the pilot schools.

Bij dit proefproject waren zeventien middelbare en achttien basisscholen betrokken, verspreid over heel Ierland. Het project, dat door alle partners op onderwijsgebied werd ondersteund, was gericht op het evalueren van de kwaliteit van de leerplannen, het schoolbestuur en het onderwijs op de scholen.


In most countries at least half of all primary school pupils now learn a foreign language.[21]However, as the Commission has previously[22] made clear, the advantages of the early learning of languages only accrue where teachers are trained specifically to teach languages to very young children, where class sizes are small enough, where appropriate training materials are available, and where enough curriculum time is devoted to languages.

In de meeste landen leert minstens de helft van alle leerlingen in het basisonderwijs een vreemde taal[21]. De Commissie heeft eerder echter al duidelijk gemaakt[22] dat talen leren op jonge leeftijd alleen voordelen oplevert als de leraren specifiek zijn opgeleid om zeer jonge kinderen talen te leren, de klassen klein genoeg zijn, geschikte leermiddelen beschikbaar zijn en het leerplan in voldoende tijd voor taalonderwijs voorziet.


Member States should therefore foster entrepreneurial skills through new and creative ways of teaching and learning from primary school onwards, alongside a focus from secondary to higher education on the possibility of setting up a business as a career option.

De lidstaten moeten derhalve ondernemersvaardigheden bevorderen door middel van nieuwe en creatieve onderwijs- en leermethoden vanaf de basisschool, en daarnaast moet in het voortgezet en het hoger onderwijs de nadruk worden gelegd op de mogelijkheid om een bedrijf op te zetten als carrièreperspectief.


For the Naturbild project, universities and teacher education institutions from six countries (Germany, Austria, Hungary, Slovakia, Romania and Bulgaria) developed a new teaching strategy to help children moving from pre-school to primary school.

Voor het project Naturbild ontwikkelden universiteiten en lerarenopleidingen uit zes landen (Duitsland, Bulgarije, Hongarije, Oostenrijk, Roemenië en Slowakije) een nieuwe lesstrategie om kinderen te helpen bij de overgang van voorschools onderwijs naar primair onderwijs.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
This project seeks to address some of these problems with the help of Roma teaching assistants, aiming to strengthen the links between Roma children, their schools and their parents.

Dit project probeert enkele van deze problemen aan te pakken met behulp van Roma-assistenten in het onderwijs om zo de banden tussen Romakinderen, hun scholen en hun ouders te versterken.


However, the time devoted to foreign language teaching in primary schools remains limited (in general less than 10% of the total taught time) and varies considerably between countries.

De tijd die in het basisonderwijs aan het leren van vreemde talen wordt besteed, blijft evenwel beperkt (over het algemeen minder dan 10% van het totale aantal lesuren) en verschilt sterk van land tot land.


Funding for transnational projects on language teaching material for primary schools and pre-school groups.

De financiering van grensoverschrijdende projecten voor de ontwikkeling van taalleermiddelen voor kleuter- en lagere scholen.


Member States should provide for the early acquisition of foreign language skills in pre-primary and primary schools and for its strengthening in secondary schools and in vocational training institutions [38]. They should introduce the teaching of the first foreign language to all pupils as early as possible, for example from age 8 at the latest.

De lidstaten moeten maatregelen nemen, waardoor er in het kleuter- en basisonderwijs reeds op jonge leeftijd vreemde talen kunnen worden geleerd en waardoor ook in het voortgezet onderwijs en scholingsinstellingen méér aan vreemde talen kan worden gedaan [38]. Ze moeten ervoor zorgen dat alle leerlingen zo vroeg mogelijk, bijvoorbeeld uiterlijk met acht jaar, aan het leren van een eerste vreemde taal beginnen.


In Portugal [31], each secondary school was equipped with a multimedia computer and an Internet connection, and this issue will be extended to primary schools under the Nonio Seculo XXI programme designed to promote and accelerate the use of ICT in teaching.

In Portugal [31] werd elke middelbare school van een multimediacomputer en een Internetaansluiting voorzien en worden deze toekenningen uitgebreid tot de lagere scholen in samenhang met het programma Nonio Seculo XXI dat de bevordering en het versneld pedagogisch gebruik van ICT ten doel heeft.


In 1991, it also provided following special post cyclone rehabilitation assistance : funds for the construction of approximately 200 Primary Schools-cum-Cyclone Shelters (10 MECU), 16 MECU to import cement in order to support post-cyclone reconstruction activities, 60 000 T of wheat for reconstruction of infrastructure (8.4 MECU), technical assistance in support of repair and construction of coastal embankments (2.5 MECU), rehabilitation of port facilities (2.9 MECU) and livestock grants to affected families (1.7 MECU).

In 1991 heeft zij ook de volgende speciale hulp voor herstel na de wervelstorm verstrekt : middelen voor de bouw van ongeveer 200 lagere scholen met schuilplaatsen tegen wervelstormen (10 miljoen ecu), 16 miljoen ecu voor de invoer van cement voor de wederopbouw na de wervelstorm, 60.000 ton tarwe, herstel van infrastructuur (8,4 miljoen ecu), technische bijstand bij het herstel en de aanleg van kustwallen (2,5 miljoen ecu), herstel van havenvoorzieningen (2,9 miljoen ecu) en veeteelttoelagen aan getroffen gezinnen (1,7 miljoen ecu).




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Primary school teaching assistant' ->

Date index: 2022-01-20
w