Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Corn-picker's pupil
Cornpicker's pupil
Cornpickers'pupil
Driving mobile crane
Enrolment of pupils
Job mobility
Mobile communication
Mobile communications network
Mobile communications system
Mobile network
Mobile network operator
Mobile phone operator
Mobile telecommunication services
Mobile telephone network
Mobile telephony
Mobility deficiency
Mobility difficulty
Mobility disability
Mobility impairment
Mydriatic
Occupational mobility
Operate mobile crane
Operating mobile crane
Personal file of the pupil
Pupil mobility
Pupil's personal file
Pupil-dilating drug
Registration of pupils
Student mobility
Talented and gifted pupils lead teacher
Talented and gifted students lead teacher
Teacher for talented pupils
Teacher of talented and gifted students
Using mobile crane

Traduction de «Pupil mobility » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
student mobility [ pupil mobility | Student mobility(ECLAS) ]

studentenmobiliteit [ mobiliteit van de leerlingen | mobiliteit van de studenten ]


cornpicker's pupil | corn-picker's pupil | cornpickers'pupil

msplukkerspupil


talented and gifted pupils lead teacher | talented and gifted students lead teacher | teacher for talented pupils | teacher of talented and gifted students

onderwijsgevende hoogbegaafde leerlingen | specialist hoogbegaafdheid | leraar hoogbegaafde leerlingen | lerares hoogbegaafde leerlingen


enrolment of pupils | registration of pupils

aanmelding van leerlingen | inschrijving van leerlingen


personal file of the pupil | pupil's personal file

leerlingendossier | persoonlijst


mobile communication [ mobile communications network | mobile communications system | mobile network | mobile network operator | mobile phone operator | mobile telephone network | mobile telephony | [http ...]

mobiele communicatie [ exploitant van een mobiel netwerk | mobiel communicatiesysteem | mobiele telefonie | mobieletelefoniebedrijf | mobilofoonnet ]


driving mobile crane | operating mobile crane | operate mobile crane | using mobile crane

mobiele kranen bedienen


mobility deficiency | mobility difficulty | mobility disability | mobility impairment

beperkte mobiliteit | mobiele beperking


job mobility [ occupational mobility ]

beroepsmobiliteit


mydriatic | pupil-dilating drug

mydriaticum | pupilverwijder
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Pupil mobility under Lingua E by country of origin - 1999 (contract year)

Mobiliteit van de leerlingen in Lingua E per land van oorsprong - 1999 (contractjaar)


Annex 6: Pupil mobility under Lingua action E (1995-1999).

Bijlage 6 : mobiliteit van de leerlingen bij actie Lingua E (1995-1999).


The decision establishing the SOCRATES programme makes no provision for pupil mobility, but seeks more generally to "encourage contacts among pupils in the European Union".

Het besluit tot instelling van het Socrates-programma voorziet niet in de mobiliteit van de leerlingen, maar strekt er meer algemeen toe "betrekkingen tussen leerlingen op het niveau van de Europese Unie te stimuleren".


ANNEX 5 : pupil mobility under action Lingua E (1995-1999)

BIJLAGE 5: mobiliteit van de leerlingen in actie Lingua E (1995-1999)


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
[29] The information provided by the specific external evaluation that pupil mobility has accompanied half the Europe education projects despite the absence of SOCRATES funding provides an opportunity to enhance this debate.

[29] De informatie die door de specifieke externe evaluatie wordt verstrekt en die erin bestaat dat ondanks het ontbreken van een financiering door het Socrates-programma de helft van de Europese onderwijsprojecten gepaard gaat met een mobiliteit van leerlingen, kan dit debat op nuttige wijze verrijken.


(a) In the field of Comenius (school education), the Programme shall aim to improve the quality of school education, in particular motivate pupils to learn and to acquire learning-to-learn skills, promote equity, social cohesion and active citizenship among pupils and improve pedagogical approaches and school management through increased learning mobility of educational staff, enhanced partnerships between schools and pupil mobility in the context of school partnerships and support to networking and exchange of best practices.

(a) op het gebied van Comenius (schoolonderwijs) beoogt het programma de kwaliteit van het schoolonderwijs te verbeteren, en met name leerlingen te motiveren om te leren en leercompetentie te verwerven, kansengelijkheid, sociale cohesie en actief burgerschap onder leerlingen te bevorderen, en pedagogische benaderingen en het beheer van scholen te verbeteren door meer leermobiliteit van het onderwijzend personeel, sterkere partnerschappen tussen scholen en leerlingenmobiliteit in het kader van partnerschappen tussen scholen, en ondersteuning van netwerken en het uitwisselen van best practices;


106. Calls on the Commission to promote the visibility of the Comenius action programme on individual pupil mobility, which can contribute to reducing ESL;

106. verzoekt de Commissie de bekendheid van het Comenius-actieprogramma voor individuele mobiliteit van leerlingen te bevorderen, hetgeen kan bijdragen aan terugdringing van voortijdig schoolverlaten;


106. Calls on the Commission to promote the visibility of the Comenius action programme on individual pupil mobility, which can contribute to reducing ESL;

106. verzoekt de Commissie de bekendheid van het Comenius-actieprogramma voor individuele mobiliteit van leerlingen te bevorderen, hetgeen kan bijdragen aan terugdringing van voortijdig schoolverlaten;


It is to promote cooperation between educational institutions and sporting organisations, the development of social skills through sport, voluntary activity, pupils' mobility by means of international competitions, a balance between mental and physical activity, as well as consideration of how the educational needs of young sportsmen and women are to be met.

De samenwerking tussen onderwijsinstellingen en sportorganisaties moet worden bevorderd, evenals de sociale vaardigheden die door sport worden ontwikkeld, vrijwillige inzet, mobiliteit van scholieren door internationale wedstrijden, evenwicht tussen geestelijke en lichamelijke activiteiten en vooruitzichten op onderwijs voor jonge professionele sporters.


4. to promote the educational value of pupil mobility and exchanges particularly in a multicultural environment and through the organisation of sporting and cultural contacts as part of school activity;

4. de educatieve waarde van de mobiliteit en de uitwisselingen van scholieren bevorderen, met name in een multiculturele omgeving, door de organisatie van sportieve en culturele ontmoetingen in het kader van de schoolactiviteiten;


w