Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Head teacher of secondary school
Home economics teacher
ICT teacher secondary school
Nursery School head teacher's certificate
Secondary school computing teacher
Secondary school director
Secondary school head of department
Secondary school head teacher
Secondary school principal
Secondary school schoolteacher
Secondary school teacher
Secondary school teacher training course
Teacher of ICT in secondary schools
Training course for secondary school teachers

Traduction de «Secondary school head teacher » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
head teacher of secondary school | secondary school director | secondary school head teacher | secondary school principal

algemeen directrice secundair onderwijs | directrice voortgezet onderwijs | directeur voortgezet onderwijs | rector


home economics teacher | secondary school schoolteacher | secondary school head of department | secondary school teacher

leerkracht voortgezet onderwijs | onderwijsgevende secundair onderwijs | leerkracht voortgezet onderwijs | leraar secundair onderwijs


high school information and communication technology teacher | secondary school computing teacher | ICT teacher secondary school | teacher of ICT in secondary schools

docent informatica secundair onderwijs | onderwijsgevende informatica voortgezet onderwijs | docente informatica voortgezet onderwijs | leerkracht informatica voortgezet onderwijs


Nursery School head teacher's certificate

akte hoofdleidster


secondary school teacher training course | training course for secondary school teachers

opleiding van onderwijsgevenden voor het voortgezet onderwijs


..head teacher, nursery school | head, nursery school

hoofdleidster
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Secondary school language teachers must study at least for two years in a country of their target language.

Toekomstige taalleraren in het voortgezet onderwijs moeten minstens twee jaar studeren in het land waarvan zij de taal willen gaan onderwijzen.


eTwinning offers a platform for school staff (such as teachers, head teachers, librarians) to communicate, collaborate and develop projects as part of a learning community in Europe.

eTwinnig biedt schoolpersoneel (leerkrachten, directeuren, bibliothecarissen) een platform om te communiceren, samen te werken en projecten te ontwikkelen binnen een Europese leergemeenschap.


The TALIS respondents included more than 55 000 lower secondary school teachers in 3 300 schools in the EU, representing an estimated teacher population of nearly 1.5 million across the 19 EU countries which took part.

Onder de respondenten waren meer dan 55 000 leerkrachten in het lager secundair onderwijs in de EU, die een geschatte lerarenpopulatie van bijna 1,5 miljoen in de deelnemende 19 EU-landen vertegenwoordigen.


It covers full-time, fully qualified teachers and school heads at pre-primary, primary, lower secondary and upper secondary education levels.

Het bestrijkt voltijds werkende en volledig gekwalificeerde leerkrachten en schoolhoofden van het kleuteronderwijs tot en met het hoger secundair onderwijs.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The report provides an overview of five main topics: 1) Curriculum aims and organisation; 2) Student and parent participation in schools; 3) School culture and student participation in society; 4) Assessment and evaluation; 5) Support for teachers and school heads.

Het verslag bevat een overzicht van vijf hoofdonderwerpen: 1) doelstellingen en opzet van de leerplannen, 2) participatie van leerlingen en ouders op scholen, 3) schoolcultuur en maatschappelijke participatie van leerlingen, 4) beoordeling en evaluatie, en 5) steun voor leraren en schooldirecteuren.


School head teachers and education authorities are increasingly recognising just how valuable it is to make it easier for schools to interact and learn from each other throughout Europe.

Schoolhoofden en onderwijsinstanties worden zich er steeds meer van bewust hoe belangrijk het is dat scholen in heel Europa contacten leggen en van elkaar leren.


Action line 3: "E-twinning for primary and secondary schools in Europe and promotion of teachers' training".

Actielijn 3: e-twinning tussen scholen in het lager en secundair onderwijs en bevordering van de opleiding van onderwijsgevenden


Development of e-twinning of primary and secondary schools and promotion of teacher training.

de ontwikkeling van eTwinning tussen scholen in het lager en secundair onderwijs in Europa en het promoten van opleidingen voor onderwijzend personeel.


20% of teachers in Finland have basic skills and in England 68% of primary school teachers and 66% of secondary school teachers were confident about their capabilities.

In Finland beschikt 20% van de leerkrachten over basisvaardigheden. In Engeland hebben 68% van de leerkrachten uit het lager en 66 % van de leerkrachten uit het middelbaar onderwijs vertrouwen in hun capaciteiten.


6. Staff Development and Teacher Education It is important to continue to develop well planned and resourced in- career development programmes for Principals or Head Teachers, specialists, middle management and for full school staffs as part of a process of whole school development.

6. Personeelsbijscholing en docentenopleiding Het is belangrijk dat verder wordt gewerkt aan een goede planning van en de nodige middelen voor loopbaanontwikkelingsprogramma's voor schoolhoofden, directeuren of rectoren, gespecialiseerde leerkrachten, het "middle management" en het voltallige schoolpersoneel als onderdeel van een "totaalschool"-ontwikkelingsproces.


w