Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
City road network
Control vehicles in cities
Control vehicles in metropolitan areas
Drive in urban areas
Drive vehicles in metropolitan areas
Mechanical requirements for urban vehicles
Mechanical requirements for vehicles in urban areas
Metropolitan area
Metropolitan region
Metropolitan road network
Road infrastructure in metropolitan areas
SMSA
Standard metropolitan area
Standard metropolitan statistical area
Urban area
Urban region
Urban road transport network
Urbanised region

Traduction de «Standard metropolitan area » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
metropolitan area | standard metropolitan area

grootstedelijk gebied


control vehicles in cities | drive vehicles in metropolitan areas | control vehicles in metropolitan areas | drive in urban areas

rijden in stedelijke gebieden


standard metropolitan statistical area | SMSA [Abbr.]

standard metropolitan statistical area | statistische agglomeratie


urban area [ urbanised region | urban region | Metropolitan area(STW) ]

stedelijk gebied [ stadsgebied | verstedelijkt gebied ]


metropolitan area | metropolitan region

metropolitain gebied | wereldstedelijk gebied


metropolitan road network | road infrastructure in metropolitan areas | city road network | urban road transport network

stadswegennet


mechanical requirements for urban vehicles | minimum mechanical standards for vehicles in urban areas | mechanical requirements for vehicles in urban areas | mechanical requirements for vehicles operating in urban areas

mechanische vereisten voor voertuigen in stedelijke gebieden
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Sustainable mobility projects for those components that are essential for meeting air quality standards focussing on cleaner real world driving, the use of electric or super low emission vehicles (28) as referred to in the Horizon 2020 Working Program, the use of clean alternative fuels, innovative retrofit programmes for public service vehicles, alternative drive train technology like electro-mobility and hydrogen-based mobility, development and implementation of high-impact LEZ and road pricing schemes through advanced access criteria and consumer product labels (2 ...[+++]

Projecten gericht op duurzame mobiliteit voor onderdelen die essentieel zijn om aan de luchtkwaliteitsnormen te kunnen voldoen, waarbij de nadruk wordt gelegd op schonere reële verkeersomstandigheden, het gebruik van elektrische voertuigen of voertuigen met een zeer lage uitstoot (27) als bedoeld in het werkprogramma Horizon 2020, het gebruik van schone alternatieve brandstoffen, innovatieve retrofit programma’s voor het openbaar vervoer, alternatieve aandrijftechnologie zoals elektromobiliteit en op waterstof gebaseerde mobiliteit, de ontwikkeling en tenuitvoerlegging van lage-emissiezones met grote impact en tolsystemen door middel van ...[+++]


Article 92 (3) (a) of the Treaty provides that, in order to be compatible with the common market, aid should promote the development of areas where the standard of living is abnormally low or where there is serious underemployment In its Decision 85/18/EEC on the French regional planning grant scheme (PAT) the Commission had already considered, on the basis of a detailed social and economic analysis of the regions of metropolitan France, that the exception provided for in Article 92 (3) (a) could not be invoked be ...[+++]

Overeenkomstig artikel 92, lid 3, onder a ), van het Verdrag kunnen als verenigbaar met de gemeenschappelijke markt worden beschouwd die steunmaatregelen welke de economische ontwikkeling van streken waarin de levensstandaard abnormaal laag is of waar een ernstig gebrek aan werkgelegenheid heerst, bevorderen . In Beschikking 85/18/EEG gaf de Commissie reeds op grond van een diepgaande sociaal-economische analyse van de regio's van het Franse moederland aan, dat haars inziens niet was voldaan aan de voorwaarden om in aanmerking te komen voor de in artikel 92, lid 3, onder a ), van het Verdrag genoemde uitzondering, daar de levensstandaard ...[+++]


Communications The objectives of the measures provided for in this subprogramme include: - improving and bringing up to standard roads connecting to the main regional network, - improving and modernizing the local rail network, particularly in the large urban and metropolitan areas, 2.

Communicatie De maatregelen in het kader van dit subprogramma hebben o.a. ten doel : . verbetering en modernisering van de verbindingswegen die aansluiting geven op het hoofdwegennet van de regio; . verbetering en modernisering van het plaatselijke spoorwegnet, met name in de nabijheid van grote bebouwde gebieden en stadsgebieden.


w