Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Teacher for lower secondary classes

Vertaling van "Teacher for lower secondary classes " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
teacher for lower secondary classes

leraar met tweede-graadsbevoegdheid | tweedegraadsleraar


secondary teacher training, lower level

lerarenopleiding voor de 3e graads bevoegdheid | lerarenopleiding voor de derdegraads bevoegdheid | lerarenopleiding voor de derdegraadsbevoegdheid
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The TALIS respondents included more than 55 000 lower secondary school teachers in 3 300 schools in the EU, representing an estimated teacher population of nearly 1.5 million across the 19 EU countries which took part.

Onder de respondenten waren meer dan 55 000 leerkrachten in het lager secundair onderwijs in de EU, die een geschatte lerarenpopulatie van bijna 1,5 miljoen in de deelnemende 19 EU-landen vertegenwoordigen.


In the majority of EU Member States, teachers' minimum basic salaries are lower than per capita GDP for teachers working in compulsory education (primary and lower secondary education).

In de meeste EU-lidstaten ligt het minimale basissalaris van leraren die werken in het leerplichtonderwijs (lager en lager secundair onderwijs) lager dan het bbp per hoofd van de bevolking.


Poland: Minimum and maximum teacher’s salaries for Primary and Lower secondary education are calculated for teachers with minimum full qualifications.

Polen: Minimum- en maximumsalarissen voor leerkrachten voor primair en lager secundair onderwijs zijn berekend voor leerkrachten met de minimaal vereiste kwalificaties.


It covers full-time, fully qualified teachers and school heads at pre-primary, primary, lower secondary and upper secondary education levels.

Het bestrijkt voltijds werkende en volledig gekwalificeerde leerkrachten en schoolhoofden van het kleuteronderwijs tot en met het hoger secundair onderwijs.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In Estonia, Italy, the Slovak Republic, and Spain, more than 70% of teachers at lower-secondary level work in schools where it was felt that classroom disturbances hinder the teaching process “to some extent” or “a lot”.

In Estland, Italië, Slowakije en Spanje werkt meer dan 70% van de leraren in de onderbouw van het voortgezet onderwijs op scholen waar naar hun mening het onderwijsproces "tot op zekere hoogte" of "sterk" verstoord wordt door wangedrag in de klas.


Figure 2 - Age distribution of teachers in lower and upper secondary school % (2010)

Figuur 2 - Leeftijdsverdeling van leerkrachten in het lager en middelbaar onderwijs % (2010)


The proportion of women teachers in lower secondary education (ISCED 2) is not as high as in primary education.

Het percentage vrouwelijke leerkrachten in het lager middelbaar onderwijs (ISCED 2) is niet zo hoog als in het basisonderwijs.


In 18 Member States, initial Education courses for upper secondary teachers last at least five years and lead to a university level qualification (ISCED 5A); for lower secondary teachers 12 Member States require initial education at university level of at least five years[25].

De lerarenopleiding voor leerkrachten hoger middelbaar onderwijs neemt in 18 lidstaten minstens vijf jaar in beslag en levert een universitair diploma op (ISCED 5A). In 12 lidstaten moeten leerkrachten lager middelbaar onderwijs een universitaire initiële opleiding van minstens vijf jaar volgen [25].


- In 8 out of 15 EU Member States, ICT courses are coclass=yellow1>mpulsory in initial teacher training class=yellow1>for general class teachers in primary educatclass=yellow1>ion, 9 out of 15 in lower secondaryclass=yellow1> education (1997/98) (source - Eurydice)

- In 8 van de 15 lidstaten van de EU zijn ICT-cursussen in de opleidingen voor leraren voor het basisonderwijs verplicht. In 9 van de 15 lidstaten zijn ze ook verplicht in de opleidingen voor leraren voor de eerste fase van het voortgezet onderwijs (1997/98) (Bron: Eurydice).


The Lisbon conclusions suggest halving by 2010 the number of 18-24 years old with only lower-secondary level education and not in further education and training; furthermore schools in the Union should have access to the Internet and multimedia resources by the end of 2001, and teachers should be skilled in ICT by end of 2002.

De conclusies van Lissabon suggereren een halvering tegen 2010 van het aantal 18- tot 24-jarigen dat alleen lager secundair onderwijs heeft gevolgd en geen verder onderwijs of opleiding krijgt; verder zouden scholen in de Unie toegang moeten hebben tot het Internet en multimediamiddelen vóór eind 2001, en zouden leraren vóór eind 2002 ICT-vaardigheden moeten worden bijgebracht.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Teacher for lower secondary classes' ->

Date index: 2022-10-17
w