Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advanced Level
Baccalaureate
Certificate of proficiency
Diploma
European baccalaureate
General Certificate of Secondary Education
School and training certificates
University degree

Vertaling van "secondary teacher training lower level " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
secondary teacher training, lower level

lerarenopleiding voor de 3e graads bevoegdheid | lerarenopleiding voor de derdegraads bevoegdheid | lerarenopleiding voor de derdegraadsbevoegdheid


secondary teacher training, higher level

lerarenopleiding voor eerstegraads bevoegdheid


secondary teacher training, intermediate level

lerarenopleiding voor de 2e graads bevoegdheid | lerarenopleiding voor de tweedegraads bevoegdheid | lerarenopleiding voor de tweedegraadsbevoegdheid


diploma [ Advanced Level | baccalaureate | certificate of proficiency | European baccalaureate | General Certificate of Secondary Education | university degree | School and training certificates(ECLAS) ]

diploma [ eindexamen gymnasium | eindexamen middelbare school | Europees baccalaureaat | humaniora-diploma | universitair diploma | universitaire graad ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The survey, based on teachers' perceptions of their career conditions, includes feedback from 55 000 lower secondary teachers and school leaders in the EU. The European Commission has analysed the TALIS findings and its implications for EU education and training policy in a report which is also issued today.

Deze enquête betreft de mening van leerkrachten zelf over hun arbeidsvoorwaarden en carrièremogelijkheden en is gebaseerd op feedback van 55 000 leerkrachten en schoolleiders in het lager secundair onderwijs in de EU. De Europese Commissie heeft de TALIS-bevindingen en de implicaties daarvan voor het EU-beleid inzake onderwijs en opleiding geanalyseerd in een verslag dat eveneens vandaag gepubliceerd wordt.


The International Standard Classification of Education (I S C E D 1997) covers the following levels: level 0 - pre-primary education; level 1 - primary education or first stage of basic education; level 2 - lower secondary or second stage of basic education; level 3 - (upper) secondary education; level 4 - post-secondary non-tertiary education; level 5 - first stage of tertiary education; level 6 - second stage of tertiary education.

De International Standard Classification of Education (ISCED 1997) maakt gebruik van de volgende niveaus: niveau 0 - het kleuteronderwijs; niveau 1 - lager onderwijs of eerste fase van het basisonderwijs; niveau 2 - lager middelbaar onderwijs of de tweede fase van het basisonderwijs; niveau 3 - (hoger) middelbaar onderwijs; niveau 4 - postsecundair niet-tertiair onderwijs; niveau 5 - eerste fase van het tertiair onderwijs; niveau 6 - tweede fase van het tertiair onderwijs.


In Estonia, Italy, the Slovak Republic, and Spain, more than 70% of teachers at lower-secondary level work in schools where it was felt that classroom disturbances hinder the teaching process “to some extent” or “a lot”.

In Estland, Italië, Slowakije en Spanje werkt meer dan 70% van de leraren in de onderbouw van het voortgezet onderwijs op scholen waar naar hun mening het onderwijsproces "tot op zekere hoogte" of "sterk" verstoord wordt door wangedrag in de klas.


the Member States are invited to: stimulate innovative and entrepreneurial mindsets among young people by introducing entrepreneurship as a key competence in school curricula, particularly in general secondary education, and ensure that it is correctly reflected in teaching material ensure that the importance of entrepreneurship is correctly reflected in teacher training step up cooperation with the business community in order to develop systematic strategies for entrepreneurship education at all ...[+++]

De lidstaten wordt verzocht: bij jongeren een innovatiegerichte en ondernemingsgezinde attitude aan te kweken door ondernemerschap als kerncompetentie in de leerplannen op te nemen, met name in het algemeen voortgezet onderwijs, en erop toe te zien dat dit ook in het lesmateriaal naar behoren aan de orde komt; ervoor te zorgen dat het belang van ondernemerschap in de lerarenopleiding voldoende aandacht krijgt; de samenwerking met het bedrijfsleven te intensiveren om systematische strategieën voor onderwijs in ondernemerschap op alle niveaus te ontwikkelen; ervoor te zorgen dat het belastingstelsel (met name schenkingsrecht, dividend- en vermogensbelasting) de overdacht van ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In 18 Member States, initial Education courses for upper secondary teachers last at least five years and lead to a university level qualification (ISCED 5A); for lower secondary teachers 12 Member States require initial education at university level of at least five years[25].

De lerarenopleiding voor leerkrachten hoger middelbaar onderwijs neemt in 18 lidstaten minstens vijf jaar in beslag en levert een universitair diploma op (ISCED 5A). In 12 lidstaten moeten leerkrachten lager middelbaar onderwijs een universitaire initiële opleiding van minstens vijf jaar volgen [25].


The evaluator suggests also integration of Tempus Joint European Projects with vocational training programmes for teacher-training, and the dissemination of innovative results to training centres, and secondary and primary schools.

Genoemd wordt in dit verband met name het volgende: nog méér nadruk op informatie-uitwisseling en het doorgeven van de resultaten van de projecten, en nauwere contacten tussen instellingen voor het hoger onderwijs en het bedrijfsleven waarbij de nadruk expliciet op inzetbaarheid ligt. De onderzoeker stelt ook voor om de gezamenlijke Europese projecten van Tempus te integreren in de studieprogramma's van de lerarenopleidingen en om innovatieve projectresultaten ook door te geven aan opleidingscentra en scholen voor basisonderwijs en mi ...[+++]


- In 8 out of 15 EU Member States, ICT courses are compulsory in initial teacher training for general class teachers in primary education, 9 out of 15 in lower secondary education (1997/98) (source - Eurydice)

- In 8 van de 15 lidstaten van de EU zijn ICT-cursussen in de opleidingen voor leraren voor het basisonderwijs verplicht. In 9 van de 15 lidstaten zijn ze ook verplicht in de opleidingen voor leraren voor de eerste fase van het voortgezet onderwijs (1997/98) (Bron: Eurydice).


-more focus on smoothing the transition from primary to lower secondary and from lower secondary to higher secondary, cutting down on school exclusions, addressing high levels of truancy and better monitoring and tracking of drop outs or those at risk of dropping out,

-meer aandacht voor een soepeler overgang van het basisonderwijs naar het voortgezet onderwijs en van de onderbouw in het voortgezet onderwijs naar de bovenbouw, terugdringing van uitsluiting van school, aanpak van het hoge aantal spijbelgevallen en een betere bewaking en opsporing van vroegtijdige schoolverlaters of leerlingen die het risico lopen de school niet af te maken,


reach agreement on the European Qualifications Framework; increase investment in education in general and lifelong learning actions in particular with a view to: improving adult, vocational and educational training geared to the new requirements of the market; reducing the number of early school leavers; improve education quality, for instance, by improving teacher training; increase mobility not only in higher education, but also at secondary and vocat ...[+++]

overeenstemming bereiken over het Europees kwalificatiekader; de investeringen in onderwijs in het algemeen en activiteiten op het gebied van levenslang leren in het bijzonder opvoeren, teneinde: volwasseneneducatie, beroepsonderwijs en schoolopleiding te verbeteren in verband met de nieuwe eisen die de markt stelt; het aantal voortijdige schoolverlaters terug te dringen; verbetering van de onderwijskwaliteit, bv. door betere opleidingen voor onderwijsgevenden; vergroting van de mobiliteit, niet alleen in het hoger onderwijs, maar ook in het ...[+++]


They have set up a specialized subsidiary, European Night Services Ltd (ENS), to organize and run night train services to meet the needs of three kinds of passenger: - business travellers who normally travel by air but may prefer a night rail service offering comfortable cabins, with a high level of service and timetables which fit in with business meetings; - leisure travellers looking for a high level of comfort; - leisure travellers lo ...[+++]

Deze spoorwegondernemingen hebben een gespecialiseerde dochteronderneming "European Night Services Ltd" (ENS) opgericht die een net van nachttreinen moet opzetten en exploiteren dat moet beantwoorden aan de behoeften van drie categorieën cliëntele : - zakenlieden die normalerwijze het vliegtuig nemen en kunnen opteren voor een nachttreindienst, waarbij zij in confortabele cabines kunnen slapen met een dienstverlening van hoog niveau en een tijdschema dat is aangepast aan de vergaderingen die zij voor beroepsdoeleinden moeten bijwonen; - vakantiegangers, die een hoog niveau van confort wensen; - vakantiegangers die tegen lagere tarieven willen re ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'secondary teacher training lower level' ->

Date index: 2024-09-28
w