Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
High school religious studies teacher
ICT teacher secondary school
Mathematics teacher
Mathematics teacher secondary school
RE teacher in secondary school
Religious education teacher secondary school
Secondary School Teachers Council
Secondary school RE teacher
Secondary school computing teacher
Secondary school teacher training course
Teacher of ICT in secondary schools
Teacher of maths in high school
Teacher of maths in secondary school
Teacher-adviser
Training course for secondary school teachers

Traduction de «Teacher maths in secondary school » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
mathematics teacher | teacher of maths in high school | mathematics teacher secondary school | teacher of maths in secondary school

docent wiskunde voortgezet onderwijs | docente wiskunde voortgezet onderwijs | leerkracht wiskunde voortgezet onderwijs | onderwijsgevende wiskunde secundair onderwijs


RE teacher in secondary school | secondary school RE teacher | high school religious studies teacher | religious education teacher secondary school

docent godsdienst secundair onderwijs | onderwijsgevende godsdienst secundair onderwijs | docente godsdienst secundair onderwijs | leerkracht godsdienst voortgezet onderwijs


high school information and communication technology teacher | secondary school computing teacher | ICT teacher secondary school | teacher of ICT in secondary schools

docent informatica secundair onderwijs | onderwijsgevende informatica voortgezet onderwijs | docente informatica voortgezet onderwijs | leerkracht informatica voortgezet onderwijs


secondary school teacher training course | training course for secondary school teachers

opleiding van onderwijsgevenden voor het voortgezet onderwijs




Secondary School Teachers Council

Raad van Leraren bij het Voorbereidend Wetenschappelijk en Algemeen Voortgezet Onderwijs
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The TALIS respondents included more than 55 000 lower secondary school teachers in 3 300 schools in the EU, representing an estimated teacher population of nearly 1.5 million across the 19 EU countries which took part.

Onder de respondenten waren meer dan 55 000 leerkrachten in het lager secundair onderwijs in de EU, die een geschatte lerarenpopulatie van bijna 1,5 miljoen in de deelnemende 19 EU-landen vertegenwoordigen.


During the 2011/12 school year, 8 021 students participated in JA Serbia programmes, supported by 485 teachers in 156 secondary and 52 primary schools across 72 municipalities.

Tijdens het schooljaar van 2011-2012 hebben 8021 leerlingen deelgenomen aan programma's van JA Serbia en werden ze ondersteund door 458 leraren in 156 middelbare en 52 basisscholen in 72 gemeenten.


An ageing teaching force is one of them: more than 40% of secondary school teachers in five EU countries (Austria, the Czech Republic, Estonia, the Netherlands, Sweden) are aged 50 or older – in Germany and Italy the share is even higher at more than 50%.

Een vergrijzend lerarenkorps is daar één van: meer dan 40 % van de leerkrachten in het middelbaar onderwijs in vijf EU‑landen (Estland, Nederland, Oostenrijk, Tsjechië en Zweden) is 50 jaar of ouder – in Duitsland en Italië is dat zelfs meer dan 50 %.


Entre Les Murs directed by Laurent Cantet (€30,000) – The story of a French teacher at a secondary school in a difficult area.

Entre Les Murs, geregisseerd door Laurent Cantet (30 000 euro) – Het verhaal van een Franse leraar in het middelbaar onderwijs in een probleemgebied.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In Estonia, Italy, the Slovak Republic, and Spain, more than 70% of teachers at lower-secondary level work in schools where it was felt that classroom disturbances hinder the teaching process “to some extent” or “a lot”.

In Estland, Italië, Slowakije en Spanje werkt meer dan 70% van de leraren in de onderbouw van het voortgezet onderwijs op scholen waar naar hun mening het onderwijsproces "tot op zekere hoogte" of "sterk" verstoord wordt door wangedrag in de klas.


An academic career begins earlier, in secondary school, where youngsters build the basis of their general knowledge, especially in maths and science.

Een academische loopbaan begint eerder, op de middelbare school, waar tieners de basis leggen van hun algemene kennis, met name over wiskunde en natuurkunde.


30. Underlines the need for better statistics on teacher training across the Union, in order to encourage the sharing of information, greater cooperation and the exchange of best practice; proposes that the Member States, in cooperation with the Commission, put in place systems that ensure comparative data is readily available on teacher education across pre-school, primary and secondary education;

30. onderstreept de behoefte aan betere statistieken inzake lerarenopleidingen in de Unie, ten einde de verspreiding van informatie, meer samenwerking en de uitwisseling van beste praktijken te bevorderen; stelt voor dat de lidstaten in samenwerking met de Commissie systemen invoeren die waarborgen dat vergelijkbare gegevens inzake lerarenopleidingen voor het kleuter-, basis- en secundair onderwijs rechtstreeks beschikbaar zijn;


30. Underlines the need for better statistics on teacher training across the Union, in order to encourage the sharing of information, greater cooperation and the exchange of best practice; proposes that Member States, in cooperation with the Commission, put in place systems that ensure comparative data is readily available on teacher education across pre-school, primary and secondary education;

30. onderstreept de behoefte aan betere statistieken inzake lerarenopleidingen in de Unie, ten einde de verspreiding van informatie, meer samenwerking en de uitwisseling van beste praktijken te bevorderen; stelt voor dat de lidstaten in samenwerking met de Commissie systemen invoeren die waarborgen dat vergelijkbare gegevens inzake lerarenopleidingen voor het kleuter-, basis- en secundair onderwijs rechtstreeks beschikbaar zijn;


However, only 39% of primary school teachers, 50% of secondary school teachers and 58% of teachers in vocational and technical schools used the Internet as a teaching instrument.

Tevens is echter gebleken dat slechts 39% van de onderwijzers, 50% van de leerkrachten in het voortgezet onderwijs en 58% van de leraren in het beroeps- en technisch onderwijs het internet als onderwijsinstrument benutten.


How can the Commission intervene to put an end to this peculiar form of discrimination against secondary school supply teachers?

Hoe kan de Commissie tussenbeide komen om een einde te maken aan deze specifieke "racistische" behandeling van de plaatsvervangende leraren in het secundair onderwijs?


w