Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Vehicle location sub-system
Vehicle location system

Traduction de «Vehicle location sub-system » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
vehicle location sub-system

subsysteem voor de localisering van voertuigen


vehicle location system

systeem voor het localiseren van voertuigen
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Location information, together with mobile communications, enables a large number of telematics services like location-enhanced emergency call (e-Call), in-vehicle navigation, Points of Interest (POI) services, vehicle tracking, stolen vehicle location etc. The current in-vehicle systems are based on satellite navigation (GPS), due to the need to operate also in rural areas where the alternative location technology (based on mobile communication network) does not offer suf ...[+++]

Dankzij locatiegegevens en mobiele communicatie is een groot aantal telematicadiensten mogelijk, zoals de noodoproep met locatiegegevens (eCall), boordnavigatiesystemen, POI-diensten (Points of Interest), voertuigvolgsystemen, opsporing van gestolen voertuigen, enz. De huidige boordsystemen van voertuigen zijn gebaseerd op satellietnavigatie (GPS) omdat zij ook in plattelandsgebieden moeten functioneren waar de prestaties van alternatieve plaatsbepalingstechnieken (op basis van het mobiele-communicatienet) te kort schieten.


Commission Actions supporting eCall Action Plan Organising two High-Level meetings with Member States promoting 112 and eCall in October 2005, plus several expert meetings and bilateral meetings Expert Group on Emergency Access[11] established in February 2006; launch of a survey on the organisation of emergency services in the Member States (including 112, E112) Infringement procedures opened against Member States on the concerns of the non-availability of caller location information (12 cases against Belgium, Greece, Ireland, Italy, Cyprus, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Hungary, the Netherlands, Portugal and Slovakia) Informal PSAP E ...[+++]

Commissieacties ter ondersteuning van het eCall-Actieplan Organisatie van twee vergaderingen op hoog niveau met de lidstaten ter bevordering van 112 en eCall in oktober 2005, plus verschillende deskundigenvergaderingen en bilaterale vergaderingen In februari 2006 opgerichte Deskundigengroep voor Noodtoegang[11]; lancering van een onderzoek naar de organisatie van nooddiensten in de lidstaten (inclusief 112, E112) Inleiding van inbreukprocedures tegen lidstaten betreffende bezorgdheid over de niet-beschikbaarheid van informatie over de locatie van de oproeper (12 zaken tegen België, Griekenland, Ierland, Italië, Cyprus, Letland, Litouwen ...[+++]


The Agency should also perform the role of European authority responsible for issuing, at Union level, authorisations for placing railway vehicles on the market and for types of vehicles, safety certificates for railway undertakings and authorisations for placing in service of trackside European Rail Traffic Management System (ERTMS) sub-systems located or operated throughout the Union .

Het Bureau moet fungeren als Europese autoriteit voor de afgifte op Europees niveau van vergunningen om spoorvoertuigen en -voertuigtypes in de handel te brengen, de afgifte van veiligheidscertificaten voor spoorwegondernemingen en de afgifte van vergunningen voor de indienststelling van baansubsystemen van het European Rail Traffic Management System (ERTMS) die over de gehele Unie verspreid zijn en opereren .


The Agency should also perform the role of European authority responsible for issuing, at Union level, authorisations for placing railway vehicles on the market and for types of vehicles, safety certificates for railway undertakings and authorisations for placing in service of trackside European Rail Traffic Management System (ERTMS) sub-systems located or operated throughout the Union.

Het Bureau moet fungeren als Europese autoriteit voor de afgifte op Europees niveau van vergunningen om spoorvoertuigen en -voertuigtypes in de handel te brengen, de afgifte van veiligheidscertificaten voor spoorwegondernemingen en de afgifte van vergunningen voor de indienststelling van baansubsystemen van het European Rail Traffic Management System (ERTMS) die over de gehele Unie verspreid zijn en opereren.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
4. Following confirmation in a decision adopted by the Commission in accordance with Article 21(4), eight years after the date referred to in the second subparagraph of Article 82, all new vehicles in (sub-) categories L1Be, L3e, L5e, L6Ae, L7Ae and L7Ce shall in addition also be equipped with the second stage of an on-board diagnostic system (OBD II) which, in addition to OBD I, monitors not only complete failures but also deterioration of systems, components or separate technical units during vehicle life under the ...[+++]

4. Na bevestiging door middel van een door de Commissie overeenkomstig artikel 21, lid 4, vast te stellen besluit, moeten acht jaar na de in artikel 82, lid 2, bedoelde datum alle nieuwe voertuigen in de (sub)categorieën L1Be, L3e, L5e, L6Ae, L7Ae en L7Ce daarnaast ook worden uitgerust met de tweede fase van een boorddiagnosesysteem (OBD II), dat in aanvulling op OBD I niet slechts op daadwerkelijke storingen controleert, maar ook op de achteruitgang in de prestaties van systemen, onderdelen of technische eenheden tijdens de levensduur van het voertuig, op voorwaarde dat de kosteneffectiviteit ervan in het in artikel 21, leden 4 en 5, be ...[+++]


8. Following confirmation in a decision adopted by the Commission in accordance with Article 21(4), six years after the date referred to in Article 82(2), all new vehicles in (sub-)categories L3e, L5e, L6Ae and L7Ae shall also be equipped with the second stage of an on-board diagnostic system (OBD II) which, in addition to OBD I, monitors not only complete failures but also deterioration of systems, components or separate technical units during vehicle life under the condition ...[+++]

8. Na bevestiging door middel van een door de Commissie overeenkomstig artikel 21, lid 4, vast te stellen besluit, moeten zes jaar na de in artikel 82, lid 2, bedoelde datum alle nieuwe voertuigen in de (sub)categorieën L1Be, L3e, L5e, L6Ae en L7Ae daarnaast ook worden uitgerust met de tweede fase van een boorddiagnosesysteem (OBD II), dat in aanvulling op OBD I niet slechts op daadwerkelijke storingen controleert, maar ook op de achteruitgang in de prestaties van systemen, onderdelen of technische eenheden tijdens de levensduur van het voertuig, op voorwaarde dat de kosteneffectiviteit ervan in het in artikel 21, leden 4 en 5, bedoelde ...[+++]


4. Following confirmation in a decision adopted by the Commission in accordance with Article 21(4), eight years after the date referred to in the second subparagraph of Article 82, all new vehicles in (sub-)categories L1Be, L3e, L5e, L6Ae and L7Ae shall in addition also be equipped with the second stage of an on-board diagnostic system (OBD II) which, in addition to OBD I, monitors not only complete failures but also deterioration of systems, components or separate technical units during vehicle life under the ...[+++]

4. Na bevestiging door middel van een door de Commissie overeenkomstig artikel 21, lid 4, vast te stellen besluit, moeten acht jaar na de in artikel 82, lid 2, bedoelde datum alle nieuwe voertuigen in de (sub)categorieën L1Be, L3e, L5e, L6Ae en L7Ae daarnaast ook worden uitgerust met de tweede fase van een boorddiagnosesysteem (OBD II), dat in aanvulling op OBD I niet slechts op daadwerkelijke storingen controleert, maar ook op de achteruitgang in de prestaties van systemen, onderdelen of technische eenheden tijdens de levensduur van het voertuig, op voorwaarde dat de kosteneffectiviteit ervan in het in artikel 21, leden 4 en 5, bedoelde ...[+++]


1. L-category vehicles and systems, components and separate technical units intended for such vehicles shall comply with the requirements listed in Annexes II to VIII applicable to the relevant vehicle (sub-)categories.

1. Voertuigen van categorie L en voor dergelijke voertuigen bestemde systemen, onderdelen en technische eenheden moeten voldoen aan de voorschriften die vermeld zijn in de bijlagen II tot en met VIII die op de desbetreffende voertuig(sub)categorieën van toepassing zijn.


2. From the dates set out in point 1.8.1 of Annex IV, vehicle (sub-)categories L3e, L4e, L5e-A, L6e-A and L7e-A shall be equipped with an OBD stage I system which monitors for any electric circuit and electronics failure of the emission control system and reports those failures which result in the emission thresholds as laid down in Annex VI (B1) being exceeded.

2. Vanaf de in bijlage IV, punt 1.8.1, vermelde data worden voertuigen van de (sub)categorieën L3e, L4e, L5e-A L6e-A en L7e-A uitgerust met een OBD-fase I-systeem dat elektrische of elektronische storingen in het emissiebeperkingssyteem detecteert en die storingen meldt die ertoe leiden dat de in bijlage VI, onder B 1), vastgestelde emissiegrenswaarden worden overschreden.


3. From the dates set out in point 1.8.2 of Annex IV, vehicle (sub-)categories L3e to L7e shall be equipped with an OBD stage I system which monitors for any electric circuit and electronics failure of the emission control system and which is triggered when the emission thresholds as laid down in Annex VI (B2) are being exceeded.

3. Vanaf de in bijlage IV, punt 1.8.2, vermelde data worden voertuigen van de (sub)categorieën L3e tot en met L7e uitgerust met een OBD-fase I-systeem dat elektrische of elektronische storingen in het emissiebeperkingssysteem detecteert en dat in werking treedt zodra de in bijlage VI, onder B 2), vastgestelde emissiegrenswaarden worden overschreden.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Vehicle location sub-system' ->

Date index: 2024-09-01
w