Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Accident while working with masonry
Collaborate with veterinarians
Drinks with work colleagues
Examination of applications for assistance
Government vet
Official vet
Official veterinarian
Organisation of work
Organization of work
Security clearance
Security investigation
Security screening
Security vetting
State vet
VET Dipping
Vet practice technician
Vet's technician
Veterinary practice technician
Veterinary technician
Vetting applications for assistance
Work with veterinarian
Work with veterinarians
Work with vets
Working with the transference

Traduction de «Work with vets » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
collaborate with veterinarians | work with veterinarian | work with veterinarians | work with vets

werken met dierenartsen


government vet | official vet | official veterinarian | state vet

officiële veterinair | RVV-arts | NVWA-dierenarts | officiële dierenarts


veterinary practice technician | vet's technician | vet practice technician | veterinary technician

paraveterinaire dierenartsassistenten | veterinair medewerker | dierenartsassistent | veterinair technicus


security clearance | security investigation | security screening | security vetting

veiligheidsonderzoek


examination of applications for assistance | vetting applications for assistance

behandeling van steunaanvragen






Drinks with work colleagues

drinkt alcohol met collega’s van werk


Accident while working with masonry

ongeval tijdens metselwerk


organisation of work [ organization of work ]

organisatie van het werk
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
As an example, the Maltese QA-VET project resulted in guidelines for VET institutions to apply the indicators; a Dutch project developed a bottom-up approach towards QA by working with VET providers and promoted a quality culture[23].

Zo heeft het Maltese QA-VET-project bijvoorbeeld geresulteerd in richtsnoeren voor instellingen voor beroepsonderwijs om de indicatoren toe te passen; in een Nederlands project is een bottom-upbenadering van kwaliteitsborging ontwikkeld in samenwerking met verstrekkers van beroepsonderwijs. Tegelijkertijd werd hierbij een kwaliteitscultuur bevorderd[23].


More explicit attention to the quality assurance of qualification design and award, liaising to the EQF, ECVET and the Europass Certificate Supplement, might allow EQAVET to better address non-formal and work-based VET but also tackle the emerging issue of open education resources (OER) or massive open online courses (MOOCs) and improving its impact on transparency and mutual recognition, taking into account the principles set out in the Council Recommendation for the validation of non-formal and informal learning[36].

Niet-formeel leren en werkplekleren kunnen beter worden geïntegreerd in Eqavet door meer expliciete aandacht voor de kwaliteitsborging van kwalificatieontwerp en –toekenning en afstemming op het Europees kwalificatiekader, het Europees systeem voor overdracht van leerresultaten voor beroepsonderwijs en -opleiding en het Europass-certificaatsupplement. Op deze manier kan ook worden ingespeeld op het nieuwe verschijnsel van open leermiddelen (OER's) en open onlinecursussen voor een groot publiek (MOOC's) en kunnen transparantie en wederzijdse erkenning worden bevorderd, rekening houdend met de beginselen van de aanbeveling van de Raad inza ...[+++]


8. Highlights the importance of reviving and promoting VET and increasing its attractiveness to young people so that it is not perceived as being inferior to other types of education; stresses the need to introduce or to further develop dual VET systems or elements of VET and work-based learning at all levels of education, in order to facilitate the acquisition of knowledge, insight, core employability and job-specific skills and competences; stresses, moreover, the need to ensure quality control and guidance by public institutions ...[+++]

8. benadrukt het belang van het stimuleren en bevorderen van BOO en de aantrekkelijkheid ervan te vergroten voor jongeren zodat het niet gezien wordt als inferieur aan andere onderwijsvormen; benadrukt dat er duale BOO-systemen of elementen van BOO en op werk gebaseerd leren op alle onderwijsniveaus moeten worden ingevoerd of ontwikkeld om de verwerving van kennis, inzicht, kernvaardigheden en baanspecifieke vaardigheden en competenties te faciliteren; benadrukt bovendien dat publieke instellingen moeten zorgen voor kwaliteitscontrole van de algemene inhoud, leerdoelen, tenuitvoerlegging, beoordelings- en certificeringsprocedure van BO ...[+++]


Among these, particular attention should be devoted to developing funding schemes for VET and adult learning financed via shared responsibility between public authorities, enterprises and appropriate individual contributions (e.g. sectoral training funds, training levies, etc) and aimed at attracting large companies and SMEs to provide work-based VET training.

Bijzondere aandacht moet worden besteed aan de ontwikkeling van financieringssystemen voor beroepsonderwijs en -opleiding en volwasseneneducatie via gedeelde verantwoordelijkheid van overheden, ondernemingen en passende individuele bijdragen (bv. sectorale opleidingsfondsen, opleidingsheffingen, enz.).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
– However, such measures have focused on institutional, school-based provision (most of initial VET and part of continuing VET), with less visible impact on work-based learning and non-formal provision (which makes up most of continuing VET but could also play a key part in Initial VET in dual systems);

– Toch bleven die maatregelen voornamelijk gericht op scholen en het aanbod van onderwijsinstellingen (bijna volledig initieel beroepsonderwijs en gedeeltelijk postinitieel beroepsonderwijs), met minder zichtbare effecten op werkplekleren en niet-formeel leren (dit vormt het grootste deel van het postinitieel beroepsonderwijs, maar kan in duale leerwegen ook een sleutelrol vervullen in het initieel beroepsonderwijs).


71. Emphasises that young people must be given access to VET once in work, thereby enabling them to accumulate training while at work, and that continuous training, a lifelong-learning approach and professional development must be supported from the very first job and that the Member States must be urged to establish independent systems for the provision of advice on further training with a view to guaranteeing that further trainin ...[+++]

71. benadrukt het feit dat jongeren zodra zij werken toegang tot aanvullende beroepsopleiding moeten krijgen, zodat zij tijdens het werk opleidingen kunnen volgen, dat een continue - en permanente educatieaanpak en de loopbaanontwikkeling na de loopbaanstart moeten worden bevorderd en dat de lidstaten moet worden verzocht infrastructuur op te zetten voor onafhankelijke advisering over aanvullende beroepsopleiding, om een systematische aanvullende beroepsopleiding te waarborgen;


6. Believes also that, in order to achieve the Europe 2020 targets, considerable emphasis needs to be put on updatin education systems and VET, on decent work, including the fight against precarious and undeclared work, on gender equality and the creation of conditions for reconciling work and private life, and on ensuring that people currently excluded from the labour market can gain access to it;

6. is ook van oordeel dat er om de Europa 2020-streefcijfers te halen sterke nadruk moet worden gelegd op de modernisering van het onderwijssysteem en de beroepsopleiding, fatsoenlijk werk (met inbegrip van de bestrijding van baanonzekerheid en zwartwerk), gelijkheid tussen mannen en vrouwen, het scheppen van de voorwaarden voor het combineren van werk en privéleven, en toegang tot de arbeidsmarkt voor mensen die momenteel van de arbeidsmarkt uitgesloten zijn;


6. Believes also that, in order to achieve the Europe 2020 targets, considerable emphasis needs to be put on updatin education systems and VET, on decent work, including the fight against precarious and undeclared work, on gender equality and the creation of conditions for reconciling work and private life, and on ensuring that people currently excluded from the labour market can gain access to it;

6. is ook van oordeel dat er om de Europa 2020-streefcijfers te halen sterke nadruk moet worden gelegd op de modernisering van het onderwijssysteem en de beroepsopleiding, fatsoenlijk werk (met inbegrip van de bestrijding van baanonzekerheid en zwartwerk), gelijkheid tussen mannen en vrouwen, het scheppen van de voorwaarden voor het combineren van werk en privéleven, en toegang tot de arbeidsmarkt voor mensen die momenteel van de arbeidsmarkt uitgesloten zijn;


6. Believes also that, in order to achieve the Europe 2020 targets, considerable emphasis needs to be put on updatin education systems and VET, on decent work, including the fight against precarious and undeclared work, on gender equality and the creation of conditions for reconciling work and private life, and on ensuring that people currently excluded from the labour market can gain access to it;

6. is ook van oordeel dat er om de Europa 2020-streefcijfers te halen sterke nadruk moet worden gelegd op de modernisering van het onderwijssysteem en de beroepsopleiding, fatsoenlijk werk (met inbegrip van de bestrijding van baanonzekerheid en zwartwerk), gelijkheid tussen mannen en vrouwen, het scheppen van de voorwaarden voor het combineren van werk en privéleven, en toegang tot de arbeidsmarkt voor mensen die momenteel van de arbeidsmarkt uitgesloten zijn;


In addition, and for the first time, specific priorities for national level work on VET are provided:

Daarnaast, en voor het eerst, worden er specifieke prioriteiten voor nationale inspanningen op het vlak van beroepsonderwijs en -opleiding bepaald:


w