Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assemble tyres for vulcanization
Assembling tyres for vulcanisation
Bladder mould for vulcanising tyres
Cold vulcanisation
Prepare tyres for vulcanization
Preparing tyres for vulcanisation
Tyre repair method
Tyre repair technique
Using vulcanising solution

Traduction de «assembling tyres for vulcanisation » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
assemble tyres for vulcanization | preparing tyres for vulcanisation | assembling tyres for vulcanisation | prepare tyres for vulcanization

banden klaarmaken voor vulkanisatie | banden voorbereiden voor vulkanisatie


tyre repair method | using vulcanising solution | cold vulcanisation | tyre repair technique

koude vulkanisatie


tyre vulcaniser/repairer

bandenvulcaniseur | vulkaniseerder


bladder mould for vulcanising tyres

vorm voor het vulkaniseren van luchtbanden
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The vehicle concerned is a tractor or a towed vehicle which, as regards tyres, braking energy absorbed per axle, and mode of tyre fitting and brake assembly, is identical with respect to braking with a tractor or a towed vehicle which:

Het voertuig is een trekker of getrokken voertuig dat, wat banden, de opgenomen remenergie per as en de wijze van montage van band en remsamenstelling betreft, qua remwerking identiek is aan een trekker of getrokken voertuig dat:


The vehicle concerned is a tractor or a towed vehicle whose axle or axles are, as regards tyres, braking energy absorbed per axle, and mode of tyre fitting and brake assembly, identical with respect to braking with an axle or axles which have individually passed the Type-I and/or Type-II or Type-III test for masses per axle not lower than that of the vehicle concerned, provided that the braking energy absorbed per axle does not exceed the energy absorbed per axle in the reference test or tests carried out on the individual axle.

Het betrokken voertuig is een trekker of getrokken voertuig waarvan de as of assen voor wat banden, opgenomen remenergie per as en de wijze van montage van banden en remsamenstelling betreft, qua remwerking identiek is (zijn) aan de as(sen) die afzonderlijk met goed gevolg de test van type I en/of II of III heeft (hebben) ondergaan voor een massa per as die niet kleiner is dan die van het betrokken voertuig, mits de opgenomen remenergie per as niet groter is dan de opgenomen energie per as tij ...[+++]


‘standard spare unit’ means an assembly of a wheel and tyre identical in terms of wheel and tyre size designation, wheel offset and tyre structure to that fitted in the same axle position and to the particular vehicle variant and version for normal operation, including wheels produced from a different material and which may use different wheel fixing nut or bolt designs, but which is otherwise identical to the wheel intended for normal operation;

14. „standaardreserve-eenheid”: een wiel/bandcombinatie met dezelfde wiel- en bandenmaataanduidingen, offset van het wiel en bandstructuur als de eenheid die voor normaal gebruik is gemonteerd op dezelfde aspositie van de variant en uitvoering van het voertuig, met inbegrip van wielen van een ander materiaal en met een andere moer/boutbevestiging die overigens identiek zijn aan het voor normaal gebruik bedoelde wiel;


‘temporary-use spare unit’ means an assembly of any wheel and tyre that does not fall within the definition of standard spare unit and which falls within one of the temporary-use spare unit type descriptions as defined in paragraph 2.10 of UNECE Regulation No 64;

15. „reserve-eenheid voor tijdelijk gebruik”: een wiel/bandcombinatie die niet onder de definitie van een standaardreserve-eenheid valt en beantwoordt aan een van de typen reserve-eenheden voor tijdelijk gebruik zoals gedefinieerd in punt 2.10 van VN/ECE-Reglement nr. 64;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
mechanic for tyres and vulcanisation (“Vulkaniseur und Reifenmechaniker”).

vulkanisatietechnicus en bandenreparateur („Vulkaniseur und Reifenmechaniker”).


Diagram showing assembly of a spray-suppression system incorporating spray-suppression devices (mudguard, rain flap, outer valance) for multiple axles where the distance between the tyres does not exceed 300 mm

Tekening van een opspatafschermingssysteem met opspatafschermingen (spatbord, spatlap, zijafscherming aan de buitenzijde) voor meervoudige assen waarbij de afstand tussen de banden niet meer dan 300 mm bedraagt


The test assembly is intended to reproduce the conditions under which the device is to function when fitted to a vehicle as regards the volume and speed of the water thrown up from the ground by the tyre tread.

De testopstelling moet de omstandigheden nabootsen waaraan de afscherming wordt onderworpen wanneer deze op een voertuig is gemonteerd, wat betreft het volume en de snelheid van het water dat door het loopvlak van de band van de grond wordt opgeworpen.


mechanic for tyres and vulcanisation (“Vulkaniseur und Reifenmechaniker”);

vulkanisatietechnicus en bandenreparateur („Vulkaniseur und Reifenmechaniker”);


The rubber chemicals employed in the specific called "vulcanisation" by which natural and synthetic rubbers are converted from their "raw" to their final state, are needed for two main end uses, mainly vehicle tyres and industrial rubber products.

De rubberchemicaliën die specifiek gebruikt worden voor de "vulkanisering" van natuurlijke en synthetische rubber- tot eindprodukten worden voornamelijk gebruikt voor de vervaardiging van autobanden en industriële rubberprodukten.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'assembling tyres for vulcanisation' ->

Date index: 2021-09-30
w