Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ACD
ACD service
Automatic call distribution
Automatic call distribution service
Automatic call distribution termination
Automatic call distributor
Clarify automatic call distribution data
Explain automatic call distribution data
Interpret automatic call distribution data
Solve automatic call distribution data

Traduction de «automatic call distribution service » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
ACD service | automatic call distribution service

distributiedienst voor automatische oproepen


clarify automatic call distribution data | explain automatic call distribution data | interpret automatic call distribution data | solve automatic call distribution data

gegevens van automatische oproepverdeling interpreteren


automatic call distribution | automatic call distributor | ACD [Abbr.]

automatische gesprekkenverdeling


automatic call distribution termination

automatische oproepdistributieaansluitingen
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In case of an accident, the eCall system will automatically call the emergency services and provide them with the exact location of the vehicle and other information about the accident and vehicle occupants.

In geval van een ongeluk richt het eCall-systeem automatisch een oproep tot de hulpdiensten en verschaft het hen de exacte locatie van het voertuig en andere informatie over het ongeluk en de inzittenden van het voertuig.


To help mitigate the consequences of serious road accidents across the EU, today the European Commission adopted two proposals to ensure that, by October 2015, cars will automatically call emergency services in case of a serious crash.

Om de gevolgen van ernstige verkeersongelukken te verminderen in de EU heeft de Europese Commissie vandaag twee voorstellen aangenomen die ervoor moeten zorgen dat auto’s per oktober 2015 uitgerust zullen zijn met een noodoproepsysteem dat automatisch de noodhulpdiensten belt wanneer er zich een ernstig ongeval voordoet.


In June 2013, the European Commission adopted two proposals to ensure that, by October 2015, cars will automatically call emergency services in case of a serious crash.

In juni 2013 nam de Europese Commissie twee voorstellen aan om te zorgen dat wagens tegen oktober 2015 automatisch de nooddiensten zullen bellen in geval van een ernstig auto-ongeval.


‘eCall discriminator’ or ‘eCall flag’ means the ‘emergency service category value’ allocated to eCalls according to ETSI TS 124.008 (i.e. ‘6-Manually Initiated eCall’ and ‘7-Automatically Initiated eCall’), allowing differentiation between 112 calls from mobile terminals and 112 eCalls from in-vehicle terminals and also between manually and automatically triggered eCalls.

„eCall discriminator” of „eCall flag”: de „emergency service category value” die aan eCalls is toegekend overeenkomstig ETSI TS 124.008 (d.w.z. „6-handmatig geïnitieerde eCall” en „7-automatisch geïnitieerde eCall”), die een onderscheid mogelijk maakt tussen oproepen naar 112 op mobiele eindapparatuur en eCalls naar 112 op eindapparatuur in voertuigen alsmede tussen handmatig en automatisch gegenereerde eCalls.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
emergency service category value’ is the 8-bit value used for mobile-originated emergency calls to indicate the particular type of emergency call (1-Police, 2-Ambulance, 3-Fire Brigade, 4-Marine Guard, 5-Mountain Rescue, 6-Manually Initiated eCall, 7-Automatically Initiated eCall, 8-spare), as indicated in Table 10.5.135d of ETSI TS 124.008.

emergency service category value” is de 8-bitwaarde die voor noodoproepen op mobiele netwerken wordt gebruikt ter aanduiding van het bijzondere soort noodoproep (1-politie, 2-ambulance, 3-brandweer, 4-kustwacht, 5- reddingsdienst in de bergen, 6-handmatig geïnitieerde eCall, 7-automatisch geïnitieerde eCall, 8-reserve), zoals vermeld in tabel 10.5.135d van ETSI TS 124.008.


(37) Safeguards should be provided for subscribers against the nuisance which may be caused by automatic call forwarding by others. Moreover, in such cases, it must be possible for subscribers to stop the forwarded calls being passed on to their terminals by simple request to the provider of the publicly available electronic communications service.

(37) Er moet worden voorzien in garanties voor de abonnees tegen de hinder die kan worden veroorzaakt door automatische doorschakeling van oproepen door anderen, en in dergelijke gevallen moet het abonnees mogelijk zijn door middel van eenvoudige aanvraag bij de aanbieder van de openbare elektronische-communicatiedienst te zorgen voor een blokkering van de doorgeschakelde oproepen naar hun eindapparatuur.


the security of services and of networks –confidentiality of communications –traffic and billing data –the right to receive non-itemized bills –presentation and restriction of calling and connected line identification –automatic call forwarding –data contained in directories of subscribers –unsolicited calls for the purposes of direct marketing.

-de beveiliging van diensten en netwerken -het vertrouwelijke karakter van de oproepen -de verkeers- en rekeninggegevens -het recht niet-gespecificeerde rekeningen te ontvangen -de presentatie van de identificatie van het oproepende en het opgeroepen nummer en de beperking van die mogelijkheid -het automatisch doorschakelen van oproepen -de gegevens in de abonneelijsten -ongevraagde oproepen met het oog op direct marketing.


Some points remain open: - the cooling-off period for contracts at a distance for services (other than financial services - limits on the use of certain means of communication at a distance (such as automatic calling machines etc.) - legal remedies - time limit for transposition - exclusion of contracts below a certain minimum value.

Een aantal punten is nog hangende: - het retractatierecht voor op afstand gesloten overeenkomsten die betrekking hebben op (andere dan financiële) diensten, - de beperkingen van het gebruik van bepaalde technieken voor communicatie op afstand (oproepautomaten, enz.), - het gerechtelijk beroep, - de uiterste datum voor omzetting, - de uitsluiting van overeenkomsten met een minimumwaarde.


It covers, among other things: - the security of services and networks; - the confidentiality of communications; - traffic and billing data; - the right to receive non-itemized bills; - presentation and restriction of calling and connected line identification; - automatic call forwarding; - the data contained in directories of subscribers; - unsolicited calls for purposes of direct marketing.

De bepalingen van de richtlijn betreffen met name : - de veiligheid van de diensten en de netwerken, - het vertrouwelijk karakter van de oproepen, - de verkeers- en rekeninggegevens, - het recht ongespecificeerde nota's te ontvangen, - de presentatie van de identificatie van het oproepende en het opgeroepen nummer alsmede het beperken van deze mogelijkheid, - de automatische doorschakeling, - de gegevens in de telefoongidsen, - ongevraagde oproepen voor rechtstreekse klantenwerving.


It covers, among other things: - the security of services and networks; - the confidentiality of communications; - traffic and billing data; - the right to receive non-itemized bills; - presentation and restriction of calling and connected line identification; - automatic call forwarding; - the data contained in directories of subscribers; - unsolicited calls for purposes of direct marketing.

De bepalingen van de richtlijn hebben met name betrekking op : - de beveiliging van diensten en netwerken, - het vertrouwelijke karakter van de oproepen, - verkeers- en rekeninggegevens, - het recht om niet-gespecificeerde nota's te ontvangen, - presentatie en beperking van de identificatie van het oproepende en het opgeroepen nummer, - automatisch doorschakelen van oproepen, - de gegevens in abonneelijsten, - ongevraagde oproepen met het oog op direct marketing.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'automatic call distribution service' ->

Date index: 2023-02-14
w