Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ACB
ACD
ACD service
Apply call distribution system
Automatic call distribution
Automatic call distribution service
Automatic call distribution termination
Automatic call distributor
Automatic call-back
CCBS
Clarify automatic call distribution data
Completion of calls to busy subscribers
Explain automatic call distribution data
Interpret automatic call distribution data
Operate call distribution system
SBR
Skills-based call routing
Solve automatic call distribution data

Traduction de «automatic call distribution » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
clarify automatic call distribution data | explain automatic call distribution data | interpret automatic call distribution data | solve automatic call distribution data

gegevens van automatische oproepverdeling interpreteren


automatic call distribution | automatic call distributor | ACD [Abbr.]

automatische gesprekkenverdeling


automatic call distribution termination

automatische oproepdistributieaansluitingen


ACD service | automatic call distribution service

distributiedienst voor automatische oproepen


apply call distribution system | SBR | operate call distribution system | skills-based call routing

oproepdistributiesysteem instellen | oproepdistributiesysteem toepassen | oproepdistributiesysteem bedienen | oproeproutering


ACB | Automatic call-back | CCBS | Completion of calls to busy subscribers

ACB | Automatic call-back
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
27. Supports the setting-up of an intergovernmental body for tax cooperation under the auspices of the UN; encourages the automatic exchange of information; calls for the creation of public registers of beneficial ownership and mandatory country-by-country reporting for transnational companies in all sectors and for ensuring a fair distribution of taxing rights while negotiating tax and investment treaties with developing countries;

27. is voorstander van het opzetten van een intergouvernementeel orgaan voor samenwerking op belastinggebied, onder auspiciën van de VN; roept op tot de automatische uitwisseling van informatie; dringt aan op de invoering van openbare registers van daadwerkelijke begunstigden en verplichte land-voor-landrapportage voor transnationale bedrijven in alle sectoren, alsmede op een billijke verdeling van belastingheffingsrechten bij het afsluiten van verdragen inzake belasting en investeringen met ontwikkelingslanden;


26. Supports the setting-up of an intergovernmental body for tax cooperation under the auspices of the UN; encourages the automatic exchange of information; calls for the creation of public registers of beneficial ownership and mandatory country-by-country reporting for transnational companies in all sectors and for ensuring a fair distribution of taxing rights while negotiating tax and investment treaties with developing countries;

26. is voorstander van het opzetten van een intergouvernementeel orgaan voor samenwerking op belastinggebied, onder auspiciën van de VN; roept op tot de automatische uitwisseling van informatie; dringt aan op de invoering van openbare registers van daadwerkelijke begunstigden en verplichte land-voor-landrapportage voor transnationale bedrijven in alle sectoren, alsmede op een billijke verdeling van belastingheffingsrechten bij het afsluiten van verdragen inzake belasting en investeringen met ontwikkelingslanden;


So-called ‘location clauses’ in contracts between carmakers and dealers will, as of 1 October 2005, no longer benefit from automatic (“block”) exemption from the EC Treaty’s prohibition on restrictive business practices (Article 81) under the European Commission’s car distribution Block Exemption Regulation 1400/2002.

Overeenkomstig de groepsvrijstellingsverordening nr. 1400/2002 van de Europese Commissie inzake de distributie van motorvoertuigen zijn de zogenaamde “locatieclausules” in contracten tussen autofabrikanten en dealers vanaf 1 oktober 2005 niet meer automatisch vrijgesteld van het verbod van het EG-Verdrag op mededingingsbeperkende handelspraktijken (artikel 81).


74. Notes that many official documents are still being distributed to Members on paper despite their availability online; points out that in many cases, these documents are discarded without ever being used, which results in a huge waste of money and paper; calls on the College of Quaestors to instruct the Administration to cease the automatic and general distribution of the following types of document to the extent that they are also available online and/or can be transmitted electronically:

74. merkt op dat veel officiële documenten nog steeds in papiervorm onder de leden worden verspreid hoewel zij online beschikbaar zijn; wijst erop dat deze documenten veelal ongebruikt in de prullenbak belanden, en zo resulteren in een grote verspilling van geld en papier; verzoekt het College van Quaestoren de Administratie opdracht te geven de automatische algemene verspreiding van de volgende documenten te staken in zoverre zij ook online beschikbaar zijn en/of elektronisch kunnen worden doorgestuurd:


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
17. Considers that more small denomination notes (5 and 10 euro) are needed when withdrawals are made from ATMs (automatic teller machines); expresses its doubts about the issue of the 500 euro note and the link to money laundering; calls for a working party on the use of the euro, set up by the Commission and the ECB, to address the need for a 1 euro bank note; believes that Member States should remain free to decide whether or not to distribute 1 euro ce ...[+++]

17. meent dat geldautomaten meer bankbiljetten in kleine coupures (5 en 10 euro) zouden moeten afgeven; heeft zijn twijfels over het bankbiljet van 500 euro en de link met het witwassen van geld; dringt erop aan dat de Commissie en de ECB een werkgroep inzake het gebruik van de euro oprichten, die zich buigt de noodzaak van biljetten van 1 euro; meent dat lidstaten de vrijheid moeten behouden zelf te beslissen of zij munten van 1 eurocent in omloop brengen, nu consumenten en detailhandel in sommige regio's het erover eens lijken dat zij lastig zijn; dringt er tot slot op aan zo snel mogelijk te beginnen met het geleidelijk afschaffen ...[+++]


16. Considers that more small denomination notes (5 and 10 euro) are needed when withdrawing from ATMs (Automatic Teller Machines); expresses its doubts about the issue of the 500 euro note and the link to money laundering; calls for a working party on the use of the euro, set up by the Commission and the ECB, to address the need for a 1 euro bank note; believes that Member States should maintain the freedom to distribute or not 1 euro cent ...[+++]

16. meent dat geldautomaten meer bankbiljetten in kleine coupures (5 en 10 euro) zouden moeten afgeven; heeft zijn twijfels over het bankbiljet van 500 euro en de link met het witwassen van geld; dringt erop aan dat de Commissie en de ECB een werkgroep inzake het gebruik van de euro oprichten, die zich buigt de noodzaak van biljetten van 1 en 2 euro; meent dat lidstaten de vrijheid moeten krijgen zelf te beslissen of zij munten van 1 en 2 eurocent in omloop brengen, nu consumenten en detailhandel in sommige regio's het erover eens lijken dat zij lastig zijn; dringt er tot slot op aan zo snel mogelijk te beginnen met het geleidelijk a ...[+++]


w