Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Agricultural conversion rate
Agricultural unit of account
Answer an emergency call
Answer emergency calls
Arrange objective assessments of calls
Call rates
Call-in rate
Call-up rate
Carry out evaluation forms of calls
Communications tariff
Communications tariff system
Complete an evaluation form of a call
Complete evaluation forms of calls
Completing evaluation forms of calls
Cost of calls
Cost of phone calls
Cost of telephone calls
Dual exchange rate
Exchange rate
Fixed call button
Green exchange rate
Green rate
Green unit of account
Phone call rates
Pick up emergency calls
Price of calls
Price of phone calls
Price of telephone calls
Provide an objective assessment of a call
Provide objective assessments of calls
Providing objective assessments of calls
Rate of call-up
Representative rate
Telecommunications tariffs
Telephone call rates
Telephone charges
Transmissions tariff
Uniform call-in rate
Uniform rate of call
VAT call-in rate
VAT call-up rate

Vertaling van "call-in rate " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
call-in rate | call-up rate | rate of call-up

afroepingspercentage | opvragingspercentage


uniform call-in rate | uniform rate of call

uniform opvragingspercentage




telephone charges [ call rates | communications tariff | communications tariff system | cost of calls | cost of phone calls | cost of telephone calls | phone call rates | price of calls | price of phone calls | price of telephone calls | telephone call rates | transmissions tariff | Telecommunications tariffs(ECLAS) ]

communicatietarief [ gesprekstarief | tariefbepaling van communicaties | telefoontarief | transmissietarief ]


answer an emergency call | handle emergeny calls, take emergency calls | answer emergency calls | pick up emergency calls

noodoproepen beantwoorden


complete an evaluation form of a call | completing evaluation forms of calls | carry out evaluation forms of calls | complete evaluation forms of calls

evaluatieformulieren van oproepen invullen


arrange objective assessments of calls | providing objective assessments of calls | provide an objective assessment of a call | provide objective assessments of calls

objectieve beoordeling van oproepen geven | objectieve beoordeling van oproepen maken


representative rate [ agricultural conversion rate | agricultural unit of account | green exchange rate | green rate | green unit of account ]

representatieve koers [ groene deviezen | groene koers | groene rekeneenheid | groene valuta | groene wisselkoers | landbouwrekeneenheid | omrekeningskoers voor de landbouw | representatieve omrekeningskoers ]


exchange rate [ dual exchange rate ]

wisselkoers [ dubbele wisselkoers ]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Should the ceilings for payment appropriations result in call-in rate for own resources exceeding the own resources ceiling, the ceilings of the financial framework have to be adjusted.

Indien de maxima voor betalingskredieten zouden resulteren in een afroepingspercentage voor eigen middelen dat het maximum van de eigen middelen overschrijdt, dan moeten de maxima van het financieel kader worden aangepast.


1. For each of the years covered by the MFF, the total appropriations for payments required, after annual adjustment and taking account of any other adjustments and revisions as well as the application of paragraphs 2 and 3 of Article 3, shall not be such as to produce a call-in rate for own resources that exceeds the own resources ceiling set in accordance with Decision 2007/436/EC, Euratom.

1. Voor elk van de door het MFK bestreken jaren mag het totaalbedrag van de benodigde kredieten voor betalingen, na jaarlijkse bijstelling en met inachtneming van de aanpassingen en herzieningen, en het bepaalde in artikel 2, leden 2 en 3, niet tot een hoger opvragingspercentage van de eigen middelen leiden dan het overeenkomstig Besluit 2007/436/EG, Euratom vastgestelde maximum.


79. Calls on the Commission to make sure that NRAs in the telecommunications sector follow its recommendation on call termination rates, in to eliminate distortion of competition; urges the Commission to consider further measures if the expected results – i.e. lower consumer prices – are not forthcoming;

79. verzoekt de Commissie ervoor te zorgen dat nationale toezichthouders voor de telecommunicatiesector zich houden aan haar aanbeveling over gespreksafgiftetarieven en daarmee een einde maken aan concurrentieverstoringen; verzoekt de Commissie verdere stappen in overweging te nemen wanneer de verwachte resultaten, zoals lagere prijzen voor consumenten, uitblijven;


79. Calls on the Commission to make sure that NRAs in the telecommunications sector follow its recommendation on call termination rates, in to eliminate distortion of competition; urges the Commission to consider further measures if the expected results – i.e. lower consumer prices – are not forthcoming;

79. verzoekt de Commissie ervoor te zorgen dat nationale toezichthouders voor de telecommunicatiesector zich houden aan haar aanbeveling over gespreksafgiftetarieven en daarmee een einde maken aan concurrentieverstoringen; verzoekt de Commissie verdere stappen in overweging te nemen wanneer de verwachte resultaten, zoals lagere prijzen voor consumenten, uitblijven;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
16. Calls on the Commission to make sure that NRAs in the telecommunications sector follow its recommendation on call termination rates to eliminate distortion of competition; urges the Commission to consider further measures if the expected results, i.e. lower consumer prices, are not realised;

16. verzoekt de Commissie ervoor te zorgen dat nationale toezichthouders voor de telecommunicatiesector zich houden aan haar aanbeveling over gespreksafgiftetarieven en daarmee een einde maken aan concurrentieverstoringen; verzoekt de Commissie verdere stappen in overweging te nemen wanneer de verwachte resultaten, zoals lagere prijzen voor consumenten, uitblijven;


79. Calls on the Commission to make sure that NRAs in the telecommunications sector follow its recommendation on call termination rates, in to eliminate distortion of competition; urges the Commission to consider further measures if the expected results – i.e. lower consumer prices – are not forthcoming;

79. verzoekt de Commissie ervoor te zorgen dat nationale toezichthouders voor de telecommunicatiesector zich houden aan haar aanbeveling over gespreksafgiftetarieven en daarmee een einde maken aan concurrentieverstoringen; verzoekt de Commissie verdere stappen in overweging te nemen wanneer de verwachte resultaten, zoals lagere prijzen voor consumenten, uitblijven;


The European Regulators Group (ERG) established by Commission Decision 2002/627/EC recognised this in its Common Position on symmetry of fixed call termination rates and symmetry of mobile call termination rates.

De Europese Groep van regelgevende instanties voor elektronische communicatienetwerken en -diensten (ERG), die werd opgericht bij Besluit 2002/627/EG van de Commissie , kwam in zijn gemeenschappelijk standpunt over de symmetrie van tarieven voor afgifte van vaste en van mobiele gesprekken tot dezelfde conclusie.


However, during the assessment of more than 850 draft measures notified under Article 7 of Directive 2002/21/EC it appeared that inconsistencies in the regulation of voice call termination rates still exist.

Tijdens de beoordeling van meer dan 850 ontwerpmaatregelen die overeenkomstig artikel 7 van Richtlijn 2002/21/EG waren aangemeld, bleek echter dat nog steeds een aantal tegenstrijdigheden bestaan bij de regeling van tarieven voor gespreksafgifte.


7. Calls for rating agencies which take greater account of the specific characteristics and needs of small and medium-sized enterprises than the existing agencies to be promoted in Europe;

7. wenst dat in Europa ratingbureaus worden bevorderd die meer dan de tegenwoordig bestaande bureaus rekening houden met de specifieke kenmerken en behoeften van de kleinere en middelgrote ondernemingen;


The 1970 Decision limited the maximum call-in rate of VAT to 1% of the base.

Het besluit van 1970 beperkte het maximale afroepingspercentage van de BTW-middelen tot 1 % van een bepaalde grondslag.


w