Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Beefing performance testing
Carry out diagnostic testing for allergies
Cold bend
Cold bend test
Cold dental pulp vitality test
Cold performance test
Do examinations for illegal substances
EC - Cold dental pulp vitality test
Meat performance testing
Perform airport vehicle tests
Perform checks on airport vehicles
Perform diagnostic testing for allergies
Perform illegal substance tests
Perform test for illegal substances
Perform tests for allergenic reactions
Perform tests for illegal substances
Perform tests on airport vehicles
Test for allergies

Vertaling van "cold performance test " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
cold performance test

prestatiebeproeving in koude toestand


perform airport vehicle tests | test airport vehicle functionality following maintenance | perform checks on airport vehicles | perform tests on airport vehicles

testen van luchthavenvoertuigen uitvoeren | tests van luchthavenvoertuigen uitvoeren


do examinations for illegal substances | perform test for illegal substances | perform illegal substance tests | perform tests for illegal substances

testen op illegale stoffen | testen op verboden stoffen


carry out diagnostic testing for allergies | perform tests for allergenic reactions | perform diagnostic testing for allergies | test for allergies

diagnostische testen op allergieën uitvoeren


beefing performance testing | meat performance testing

onderzoek naar de mestresultaten | produktiecontrole




Cold dental pulp vitality test

testen van vitaliteit van pulpa dentis met behulp van koude


EC - Cold dental pulp vitality test

testen van vitaliteit van pulpa dentis met behulp van ethylchloride
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
This test is carried out at an initial speed equivalent to 40 km/h in the case of Type-I test and 60 km/h in the case of Type-III test in order to evaluate the hot braking performance at the end of Type-I and Type-III tests. The Type-I and/or Type-III fade test has/have to be done immediately after this cold performance test.

Deze test vindt plaats bij een beginsnelheid van 40 km/h voor de test van type I en 60 km/h voor de test van type III om de remwerking in warme toestand te beoordelen aan het einde van de tests van type I en III. De uitvoering van de remverliestest van type I en/of type III moet plaatsvinden direct na deze test in koude toestand.


4.3.4. The mean braking torque during the above cold performance tests on the linings being tested for the purpose of comparison shall, for the same input measurement, be within the test limits ± 15 % of the mean braking torque recorded with the brake linings conforming to the component identified in the relevant application for vehicle type approval.

4.3.4. Vanwege de vergelijkbaarheid moet het gemiddelde remmoment tijdens de proeven in koude toestand met de te beproeven remvoeringen bij hetzelfde invoermoment een tolerantie van ± 15 % hebben ten opzichte van het gemiddelde remmoment dat werd gemeten met de remvoeringen die overeenstemmen met de oorspronkelijke componenten die zijn aangegeven in de desbetreffende aanvraag voor de goedkeuring van het voertuigtype.


3.5.Test procedures 3.5.1.Supplementary cold performance test 3.5.1.1.This test is carried out at an initial speed equivalent to 40 km/h in order to evaluate the residual braking performance at the end of the Type I and Type II tests.

3.5.Beproevingsprocedures 3.5.1.Aanvullende beproeving van de remmen in koude toestand 3.5.1.1.Deze proef wordt uitgevoerd bij een aanvangsnelheid overeenkomende met 40 km/h ter beoordeling van de restremwerking na de proeven van het type I en II.


4.3.4.The mean braking torque recorded during the above cold performance tests on the linings being tested for the purpose of comparison shall, for the same input measurement, be within the test limits ± 15 % of the mean braking torque recorded with the brake linings conforming to the component indentified in the relevant application for vehicle type approval.

4.3.4.Het gemiddelde remmoment dat tijdens bovenbedoelde proeven van het type O aan de voor vergelijking beproefde remvoeringen wordt gemeten, moet bij eenzelfde inputmeting, met een speling van plus minus 15 % binnen de beproevingsgrenzen liggen van het gemiddelde remmoment dat werd gemeten aan de remvoeringen die overeenstemmen met de oorspronguskelijke componenten die zijn aangegeven in de desbetreffende aanvraag voor de goedkeuring van het voertuigtype.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
4.3.3.In the case of brake linings intended for use on vehicles of category O, brake applications shall be made from an initial rotational speed equivalent to 60 km/h, and the brake shall be applied to achieve a mean torque equivalent to that prescribed in item 2.2.1 of Annex II. A supplementary cold performance test from an initial rotational speed equivalent to 40 km/h shall be carried out for comparison with the Type I and II test results as described in item 2.2.1.2.1 of Annex II.

4.3.3.Bij remvoeringen die bestemd zijn voor gebruik bij voertuigen van categorie O, vinden de remmingen plaats bij een aanvangsdraaisnelheid die overeenkomt met 60 km/h en wordt de rem zodanig bekrachtigd dat een gemiddeld moment wordt verkregen dat gelijk is aan het moment voorgeschreven in punt 2.2.1 van bijlage II. Er wordt een aanvullende proef type O verricht waarbij wordt uitgegaan van een beginsnelheid overeenkomende met 40 km/h ter vergelijking met de resultaten van de proeven van type I en II, zoals beschreven in punt 2.2.1.2.1 van bijlage II.


w