Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Consumer confidence indicator
Regain consumer confidence
Restore consumer confidence
Win back consumer confidence

Traduction de «consumer confidence indicator » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
consumer confidence indicator

indicator van het consumentenvertrouwen


consumer confidence indicator

indicator van het consumentenvertrouwen


regain consumer confidence | restore consumer confidence | win back consumer confidence

het vertrouwen van de consument herwinnen | het vertrouwen van de consument terugwinnen
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
48. Recalls that under Article 5 of Directive 2000/31/EC, providers of online services are obliged to clearly indicate their identity, and that compliance with this requirement is vital to ensuring consumer confidence in e-commerce;

48. herinnert eraan dat aanbieders van onlinediensten overeenkomstig artikel 5 van Richtlijn 2000/31/EG gehouden zijn hun identiteit duidelijk te vermelden en dat naleving van deze vereiste van groot belang is voor het vertrouwen van de consument in elektronische handel;


48. Recalls that under Article 5 of Directive 2000/31/EC, providers of online services are obliged to clearly indicate their identity, and that compliance with this requirement is vital to ensuring consumer confidence in e-commerce;

48. herinnert eraan dat aanbieders van onlinediensten overeenkomstig artikel 5 van Richtlijn 2000/31/EG gehouden zijn hun identiteit duidelijk te vermelden en dat naleving van deze vereiste van groot belang is voor het vertrouwen van de consument in elektronische handel;


25. Notes that surveys indicate a generally high level of consumer confidence in product safety although consumer perceptions of safety differ significantly between Member States; asks the Commission and the Member States to improve the data currently available on the safety of consumer products, which are compiled mainly on the basis of reported accidents and injuries from defective products, or through risk notification systems; stresses in particular the need for vigilance on the safety of toys;

25. stelt vast dat uit onderzoek blijkt dat het vertrouwen van de consument in productveiligheid in het algemeen hoog is , zij het dat de opvatting van de consument over veiligheid per lidstaat sterk verschilt; verzoekt de Commissie en de lidstaten de gegevens die momenteel beschikbaar zijn over de veiligheid van consumentenproducten te verbeteren; deze worden voornamelijk samengebracht op de grondslag van gemelde ongevallen en verwondingen ten gevolge van producten met een gebrek of via systemen om te waarschuwen voor gevaren wijst er met name op dat ten aanzien van de vei ...[+++]


25. Notes that surveys indicate a generally high level of consumer confidence in product safety although consumer perceptions of safety differ significantly between Member States; asks the Commission and the Member States to improve the data currently available on the safety of consumer products, which are compiled mainly on the basis of reported accidents and injuries from defective products, or through risk notification systems; stresses in particular the need for vigilance on the safety of toys;

25. stelt vast dat uit onderzoek blijkt dat het vertrouwen van de consument in productveiligheid in het algemeen hoog is , zij het dat de opvatting van de consument over veiligheid per lidstaat sterk verschilt; verzoekt de Commissie en de lidstaten de gegevens die momenteel beschikbaar zijn over de veiligheid van consumentenproducten te verbeteren; deze worden voornamelijk samengebracht op de grondslag van gemelde ongevallen en verwondingen ten gevolge van producten met een gebrek of via systemen om te waarschuwen voor gevaren wijst er met name op dat ten aanzien van de vei ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
25. Notes that surveys indicate a generally high level of consumer confidence in product safety although consumer perceptions of safety differ significantly between Member States; asks the Commission and the Member States to improve the data currently available on the safety of consumer products, which are compiled mainly on the basis of reported accidents and injuries from defective products, or through risk notification systems; stresses in particular the need for vigilance on the safety of toys;

25. stelt vast dat uit onderzoek blijkt dat het vertrouwen van de consument in productveiligheid in het algemeen hoog is , zij het dat de opvatting van de consument over veiligheid per lidstaat sterk verschilt; verzoekt de Commissie en de lidstaten de gegevens die momenteel beschikbaar zijn over de veiligheid van consumentenproducten te verbeteren; deze worden voornamelijk samengebracht op de grondslag van gemelde ongevallen en verwondingen ten gevolge van producten met een gebrek of via systemen om te waarschuwen voor gevaren wijst er met name op dat ten aanzien van de vei ...[+++]


It is essential that registrations meet consumer expectations for quality products in order to maintain confidence in the geographical indications system.

Voor het behoud van het vertrouwen in de regeling inzake geografische aanduidingen is het van essentieel belang dat de geregistreerde producten beantwoorden aan de verwachtingen die de consumenten van kwaliteitsproducten hebben.


Indicators and statistics will be developed in the following area: the level of cross-border B2C trade; price convergence/divergence, legal compliance, confidence, consumer complaints, prices, access and satisfaction.

Op de volgende gebieden zullen indicatoren en statistieken worden ontwikkeld: de omvang van grensoverschrijdende b2c-handel, prijsconvergentie/-divergentie, naleving van de wetgeving, vertrouwen, klachten van consumenten, prijzen, toegang en tevredenheid.


The economic confidence indicator is a survey, harmonised at Member State level, which takes account of both business and consumer sentiment.

De indicator van het economisch vertrouwen is een op het niveau van de lidstaten geharmoniseerde enquête die rekening houdt met de mening van zowel de bedrijven als de consumenten.


IVACTION PLAN eEUROPE 2002 - "AN INFORMATION SOCIETY FOR ALL" PAGEREF _Toc500922897 \h IVPUBLIC CONTRACTS PAGEREF _Toc500922898 \h IVDIRECTIVE ON GENERAL PRODUCT SAFETY PAGEREF _Toc500922899 \h VIDISTANCE MARKETING OF FINANCIAL SERVICES PAGEREF _Toc500922900 \h VIISINGLE MARKET SCOREBOARD PAGEREF _Toc500922901 \h VIIIWORK PROGRAMME OF THE THREE PRESIDENCIES PAGEREF _Toc500922902 \h IXPROMOTION OF CONSUMER CONFIDENCE IN ELECTRONIC COMMERCE PAGEREF _Toc500922903 \h IXCOUNTERFEITING AND PIRACY PAGEREF _Toc500922904 \h IXFORUM: THE INTERNAL MARKET AT THE SERVICE OF CITIZENS AND SMEs PAGEREF _Toc500922905 \h IXTRACEABILITY AND LABELLING OF GENETICALLY MODIFIED ORGANISMS PAGEREF _Toc500922906 \h IXUSE OF THE PRECAUTIONARY PRINCIPLE PAGEREF _Toc50 ...[+++]

IVACTIEPLAN e-Europa 2002 "EEN INFORMATIEMAATSCHAPPIJ VOOR IEDEREEN" PAGEREF _Toc501449476 \h IVOVERHEIDSOPDRACHTEN PAGEREF _Toc501449477 \h IVRICHTLIJN INZAKE ALGEMENE PRODUCTVEILIGHEID PAGEREF _Toc501449478 \h VIVERKOOP OP AFSTAND VAN FINANCIËLE DIENSTEN PAGEREF _Toc501449479 \h VIISCOREBORD VAN DE INTERNE MARKT PAGEREF _Toc501449480 \h VIIIWERKPROGRAMMA VAN DE DRIE VOORZITTERSCHAPPEN PAGEREF _Toc501449481 \h VIIIBEVORDERING VAN HET VERTROUWEN VAN DE CONSUMENT IN DE ELEKTRONISCHE HANDEL PAGEREF _Toc501449482 \h VIIINAMAAK EN PIRATERIJ PAGEREF _Toc501449483 \h IXFORUM: DE INTERNE MARKT TEN GUNSTE VAN DE BURGERS EN HET MKB PAGEREF _Toc501449484 \h IXTRACEERBAARHEID EN ETIKETTERING VAN GENETISCH GEMODIFICEERDE ORGANISMEN PAGEREF _Toc50144948 ...[+++]


Qualitative short-term indicators (business and consumer tendency confidence indicators( )) complement the quantitative indicators.

Qualitative short-term indicators (business and consumer tendency confidence indicators ) complement the quantitative indicators.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'consumer confidence indicator' ->

Date index: 2021-06-29
w