Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Customer administration network-center
Customer administration network-centre
Customer-NSC-communication
Customer-network specialised centres communication

Traduction de «customer administration network-centre » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
customer administration network-center | customer administration network-centre

centraal netwerk voor klantenadministratie


customer-network specialised centres communication | customer-NSC-communication [Abbr.]

communicatie tussen de gebruikers en de network specialised centres | communicatie tussen de gebruikers en de NSC
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
51. Regrets that the Sixth Cohesion Report does not include an in-depth assessment on the achievements of the technical assistance facility JASPERS, which during the 2007-2013 period provided the Member States with the technical expertise needed to prepare high-quality major projects for co-financing with EU funds; welcomes the launch of the JASPERS Networking Platform for capacity-building activities in 2013 and the establishment in 2014 of the Networking and Competence Centre division for delivery of specialist expertise in project preparation for the programming period 2014-2020; welcomes the establishment of a Competence ...[+++]

51. betreurt dat het zesde cohesieverslag geen uitgebreide beoordeling omvat van de resultaten van Jaspers, de faciliteit voor technische bijstand, waarmee de lidstaten in de periode 2007-2013 van de nodige technische bijstand werden voorzien om hoogwaardige, grote projecten voor te bereiden die in aanmerking kwamen voor medefinanciering met EU-middelen; is ingenomen met de oprichting van het netwerkplatform Jaspers voor activiteiten voor capaciteitsopbouw in 2013 en de oprichting in 2014 van het netwerk- en competentiecentrum voor de levering van gespecialiseerde expertise bij de voorbereiding van projecten in de programmeringsperiode ...[+++]


51. Regrets that the Sixth Cohesion Report does not include an in-depth assessment on the achievements of the technical assistance facility JASPERS, which during the 2007-2013 period provided the Member States with the technical expertise needed to prepare high-quality major projects for co-financing with EU funds; welcomes the launch of the JASPERS Networking Platform for capacity-building activities in 2013 and the establishment in 2014 of the Networking and Competence Centre division for delivery of specialist expertise in project preparation for the programming period 2014-2020; welcomes the establishment of a Competence ...[+++]

51. betreurt dat het zesde cohesieverslag geen uitgebreide beoordeling omvat van de resultaten van Jaspers, de faciliteit voor technische bijstand, waarmee de lidstaten in de periode 2007-2013 van de nodige technische bijstand werden voorzien om hoogwaardige, grote projecten voor te bereiden die in aanmerking kwamen voor medefinanciering met EU-middelen; is ingenomen met de oprichting van het netwerkplatform Jaspers voor activiteiten voor capaciteitsopbouw in 2013 en de oprichting in 2014 van het netwerk- en competentiecentrum voor de levering van gespecialiseerde expertise bij de voorbereiding van projecten in de programmeringsperiode ...[+++]


28. Highlights that implementation problems are often detected through the SOLVIT network; notes with concern that SOLVIT centres are often understaffed, and that the average handling time of a case is more than 10 weeks; calls on the Member States to ensure that SOLVIT centres are properly staffed, and calls on the Member States and the Commission to improve administrative efficiency in order to shorten the handling time considerably; calls furthermore on Member States to make a bigger effort in promoting the services of the SOLVI ...[+++]

28. onderstreept dat problemen met implementatie vaak aan het licht komen via het SOLVIT-netwerk; merkt met bezorgdheid op dat SOLVIT-centra vaak met personeelstekort kampen en de behandeling van een zaak vaak meer dan tien weken in beslag neemt; verzoekt de lidstaten ervoor te zorgen dat SOLVIT-centra over voldoende personeel beschikken, en verzoekt de lidstaten en de Commissie om de centra in administratief opzicht efficiënter te laten functioneren zodat zaken beduidend sneller worden afgehandeld; verzoekt bovendien de lidstaten zich er meer voor in te spannen dat de diensten van het SOLVIT-netwerk via de geëigende informatiekanalen ...[+++]


In conclusion, the Customs 2013 programme will improve cooperation between customs administrations and their officials and establish computerised trans-European networks which make it possible to meet the customs control obligations in the internal market and to maintain the taxation of goods and services in conformity with national and Community fiscal legislation within the market.

Ten slotte is het programma Douane-2013 bedoeld om de samenwerking tussen de douanediensten en hun ambtenaren te verbeteren en om trans-Europese computernetwerken op te zetten ten einde binnen de interne markt te voldoen aan de douanecontroleverplichtingen en te zorgen dat de belastingheffing op goederen en diensten binnen de interne markt ook in de toekomst conform de nationale en communautaire belastingwetgeving blijft geschieden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
4. The expenditure of the Centre shall include staff remuneration, administrative and infrastructure costs, operating expenses and expenses resulting from contracts entered into with the institutions and bodies belonging to the Raxen network or with third parties.

4. De uitgaven van het Waarnemingscentrum omvatten met name de bezoldiging van het personeel, de uitgaven voor administratie en infrastructuur, de huishoudelijke uitgaven en de uitgaven uit hoofde van de overeenkomsten die met de instellingen of instanties die deel uitmaken van Raxen en andere instanties zijn gesloten.


40. Calls, within the framework of a European maritime and ports policy, for coordinated measures in the areas of shipping, ports and intermodality policy, in order to boost the role of ports as transport network hubs, promote the objective of intermodal transport and support ports as logistical centres with high added value; endorses the proposal by the Commission to simplify the regulatory framework for short sea shipping and inland waterway transport by encouraging the creation of one-stop offices, by easing administrative and customs formalities and by ...[+++]

40. dringt in het kader van een Europees zeevaart- en havenbeleid aan op onderling afgestemde maatregelen op het gebied van het scheepvaart-, haven- en intermodaliteitsbeleid, teneinde de functie van havens als knooppunten in het verkeersnetwerk te versterken, intermodaal vervoer als streefdoel te bevorderen en de havens om te vormen tot logistieke centra met een hoge toegevoegde waarde; steunt het voorstel van de Commissie tot vereenvoudiging van het regelgevingskader voor de korte vaart en de binnenvaart door de oprichting van centrale instanties voor de afwikkeling van administratieve en douaneformaliteiten te stimuleren en door alle ...[+++]


The evaluation should provide an assessment of the organisational structure and operations of the Centre, including the extent to which it has met its objectives; the effectiveness of logistic, administrative and management methods; progress in setting up and managing the information network RAXEN; quality and relevance of the activities of the Centre, as well as its products (publications etc.); follow-up of activities.

De evaluatie dient een oordeel over de organisatiestructuur en de werkzaamheden van het Waarnemingscentrum te geven en in het bijzonder aan te geven in hoeverre het zijn doelen heeft weten te verwezenlijken. De evaluatie zal betrekking hebben op de efficiency van de logistiek, de administratie en het management, de vorderingen bij het opzetten en beheren van het informatienet RAXEN; de kwaliteit en het belang van de activiteiten van het Waarnemingscentrum en zijn producten (publicaties enz.) en de follow-up van de werkzaamheden.


As part of its activities, the Centre may bear operating costs, administrative costs and costs related to infrastructure, staff salaries and expenditure relating to contracts concluded with institutions or bodies party to the Raxen network and with third parties.

In het kader van zijn werkzaamheden kan het waarnemingscentrum de operationele kosten en uitgaven dragen, de kosten voor administratie en infrastructuur, de bezoldiging van het personeel en de kosten uit hoofde van overeenkomsten met instellingen of instanties die deel uitmaken van het Raxen-netwerk of overeenkomsten met derden.


It was to provide an assessment of the organisational structure of the Centre, including the extent to which it has met its objectives; the effectiveness of logistic, administrative and management methods; progress in setting up and managing the information network RAXEN; the quality and relevance of the activities and products of the Centre; and the follow-up of activities.

De evaluatie diende een oordeel te geven over de organisatiestructuur van het Waarnemingscentrum en in het bijzonder aan te geven in hoeverre het zijn doelen heeft weten te verwezenlijken; over de efficiency van de logistiek, de administratie en het management; over de vorderingen bij het opzetten en beheren van het informatienet RAXEN; over de kwaliteit en het belang van de activiteiten van het Waarnemingscentrum en zijn producten, en over de follow-up van de werkzaamheden.


Projects at the applications layer are likely to provide benefits to specific areas, e.g. CLISME (management tool for networked transportation companies) and Digital Market (trading networks for SMEs and local public administration in city centres).

Het ligt voor de hand dat projecten in de toepassingslaag voordelen bieden op specifieke terreinen, bijv. CLISME (managementinstrument voor via een netwerk verbonden transportbedrijven) en Digital Market (handelsnetwerken voor midden- en kleinbedrijf en lokale overheidsdiensten in stadscentra).




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'customer administration network-centre' ->

Date index: 2023-02-02
w