Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
FUPD
Front underrun protection device
Front underrun protective device
LPD
Lateral protection device
Side guard
Side underrun protection device
Side underrun protection system

Vertaling van "front underrun protection device " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
front underrun protection device | front underrun protective device | FUPD [Abbr.]

beschermingsinrichting aan de voorzijde tegen klemrijden | BIVK [Abbr.]


front underrun protective device | FUPD [Abbr.]

beschermingsinrichting aan de voorzijde tegen klemrijden | BIVK [Abbr.]


lateral protection device | side guard | side underrun protection device | side underrun protection system | LPD [Abbr.]

(zijdelingse beschermingsinrichtingen) | zijdelingse afscherming
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Front underrun protective devices (FUPDs) and their installation; front underrun protection (FUP)

Beschermingsinrichtingen aan de voorzijde tegen klemrijden en de installatie ervan; bescherming aan de voorzijde tegen klemrijden


Rear underrun protective devices (RUPDs) and their installation; Rear underrun protection (RUP)

Beschermingsinrichtingen aan de achterzijde tegen klemrijden en de installatie ervan; bescherming aan de achterzijde tegen klemrijden


Rear underrun protective devices (RUPDs) and their installation; rear underrun protection (RUP)

Beschermingen aan de achterzijde tegen klemrijden en de installatie ervan; bescherming aan de achterzijde tegen klemrijden


74. Calls on the Commission to continue to focus on improving the passive safety of vehicles, for example through state-of-the-art crash management systems, in particular to improve compatibility between large and small cars and between heavy goods vehicles and cars or light-duty vehicles; calls for continued emphasis to be placed on reducing the seriousness of collisions with vulnerable road users; calls on the Commission to propose a revision of the EU legislation on front-underrun protective devices in such a way as to define the optimum energy absorption capacity and height of the underrun protective devices ...[+++]

74. dringt er bij de Commissie op aan om zich te blijven inzetten voor de verbetering van de passieve veiligheid van voertuigen, bijvoorbeeld door middel van de nieuwste crashmanagementsystemen, in het bijzonder om de compatibiliteit tussen grote en kleine auto's en tussen zware vrachtwagens en personenauto's of lichte bedrijfsvoertuigen te verbeteren; pleit voor onverminderde inspanningen om de ernst van botsingen waar kwetsbare weggebruikers bij zijn betrokken te verminderen; dringt er bij de Commissie op aan een herziening voor te stellen van de EU-wetgeving inzake beschermingsvoorzieningen aan de voorzijde tegen klemrijden, waarbij wordt vastgesteld wa ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
74. Calls on the Commission to continue to focus on improving the passive safety of vehicles, for example through state-of-the-art crash management systems, in particular to improve compatibility between large and small cars and between heavy goods vehicles and cars or light-duty vehicles; calls for continued emphasis to be placed on reducing the seriousness of collisions with vulnerable road users; calls on the Commission to propose a revision of the EU legislation on front-underrun protective devices in such a way as to define the optimum energy absorption capacity and height of the underrun protective devices ...[+++]

74. dringt er bij de Commissie op aan om zich te blijven inzetten voor de verbetering van de passieve veiligheid van voertuigen, bijvoorbeeld door middel van de nieuwste crashmanagementsystemen, in het bijzonder om de compatibiliteit tussen grote en kleine auto's en tussen zware vrachtwagens en personenauto's of lichte bedrijfsvoertuigen te verbeteren; pleit voor onverminderde inspanningen om de ernst van botsingen waar kwetsbare weggebruikers bij zijn betrokken te verminderen; dringt er bij de Commissie op aan een herziening voor te stellen van de EU-wetgeving inzake beschermingsvoorzieningen aan de voorzijde tegen klemrijden, waarbij wordt vastgesteld wa ...[+++]


74. Calls on the Commission to continue to focus on improving the passive safety of vehicles, for example through state-of-the-art crash management systems, in particular to improve compatibility between large and small cars and between heavy goods vehicles and cars or light-duty vehicles; calls for continued emphasis to be placed on reducing the seriousness of collisions with vulnerable road users; calls on the Commission to propose a revision of the EU legislation on front-underrun protective devices in such a way as to define the optimum energy absorption capacity and height of the underrun protective devices ...[+++]

74. dringt er bij de Commissie op aan om zich te blijven inzetten voor de verbetering van de passieve veiligheid van voertuigen, bijvoorbeeld door middel van de nieuwste crashmanagementsystemen, in het bijzonder om de compatibiliteit tussen grote en kleine auto's en tussen zware vrachtwagens en personenauto's of lichte bedrijfsvoertuigen te verbeteren; pleit voor onverminderde inspanningen om de ernst van botsingen waar kwetsbare weggebruikers bij zijn betrokken te verminderen; dringt er bij de Commissie op aan een herziening voor te stellen van de EU-wetgeving inzake beschermingsvoorzieningen aan de voorzijde tegen klemrijden, waarbij wordt vastgesteld wa ...[+++]


Rear underrun protective devices (RUPDs) and their installation; rear underrun protection (RUP)

Beschermingen aan de achterzijde tegen klemrijden en de installatie ervan; bescherming aan de achterzijde tegen klemrijden


32000 L 0040: Directive 2000/40/EC of the European Parliament and of the Council of 26 June 2000 on the approximation of the laws of the Member States relating to the front underrun protection of motor vehicles and amending Council Directive 70/156/EEC (OJ L 203, 10.8.2000, p. 9), as amended by:

32000 L 0040: Richtlijn 2000/40/EG van het Europees Parlement en de Raad van 26 juni 2000 inzake de onderlinge aanpassing van de wetgevingen der lidstaten betreffende de beschermingsinrichting aan de voorzijde tegen klemrijden van motorvoertuigen en houdende wijziging van Richtlijn 70/156/EEG van de Raad (PB L 203 van 10.8.2000, blz. 9), gewijzigd bij:


9.22.1. Drawing of the vehicle parts relevant to the front underrun protection, i.e. drawing of the vehicle and/or chassis with position and mounting and/or fitting of the front underrun protection.

9.22.1. Tekeningen van de voertuigonderdelen die verband houden met de bescherming aan de voorzijde tegen klemrijden, d.w.z. een tekening van het voertuig en/of chassis met de plaats en bevestiging van de breedste vooras, tekening van de montagewijze en/of bevestiging van de beschermingsinrichting aan de voorzijde tegen klemrijden.


9.22.2. In the case of special device, full description and/or drawing of the front underrun protection (including mountings and fittings), or, if approved as a separate technical unit, EC type-approval number:

9.22.2. In geval van een afzonderlijke inrichting, een volledige beschrijving en/of tekening van de beschermingsinrichting aan de voorzijde tegen klemrijden (inclusief montagestukken en bevestigingsmiddelen), of, indien goedgekeurd als technische eenheid, het EG-typegoedkeuringsnummer:




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'front underrun protection device' ->

Date index: 2021-06-14
w