33. Calls on the Commission to continue its efforts to offer citizens and businesses an integrated virtual package of information and help services, particularly by further developing the Your Europe portal a
s the single online gateway to all information and help; notes, however, the importance of direct human contact and in this regard suggests complementing these efforts with a single live point of contact for citizens and consumers via the Commissi
on's representative offices in each Member State; takes the view that bringing liai
...[+++]son officers from SOLVIT, Your Europe Advice, the Enterprise Europe Network, European Consumer Centres and the European Employment Service together within the representative offices would meet this aim, as well as resulting in better coordination and cohesion; 33. roept de Commissie op om haar inspanningen om burgers en bedrijven een geïntegreerd visueel informatiepakket en geïntegreerde ondersteuning te bieden, in het bijzonder door het webportaal Uw Europa verder te ontwi
kkelen als centrale toegang tot alle informatie en hulp; wijst echter op het belang van direct menselijk contact en stelt in dat opzicht voor om deze inspanningen aan te vullen met een éénloket voor burgers en consumenten via de vertegenwoordigers van de Commissie in iedere lidstaat; is van mening dat met het samenbrengen van contactpersonen van SOLVIT, Uw Europa - Advies, het Enterprise Europe Network, Europese Consumente
...[+++]ncentra en de Europese Werkgelegenheidsdienst in de kantoren van de vertegenwoordigers dit doel bereikt zou worden, en dat dit daarnaast ook een betere coördinatie en cohesie zou opleveren;