Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Junior secondary agricultural education
Junior secondary commercial education
Junior secondary vocational education

Traduction de «junior secondary agricultural education » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
junior secondary agricultural education

lager landbouwonderwijs


junior secondary commercial education

Lager economisch en administratief onderwijs


junior secondary vocational education

lager beroepsonderwijs
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
E. whereas Human Rights Watch, Amnesty International, Freedom House and other human rights organisations have documented the involvement of Boko Haram in attacks on police stations, military facilities, churches, schools, farms and banks; whereas Boko Haram has expanded its targeting of civilians, including attacks on two secondary schools in Borno and Yobe states on 16 and 17 June 2013, in which 16 pupils and 2 teachers were killed; whereas these attacks have forced several thousand schoolchildren out of formal education; whereas threats t ...[+++]

E. overwegende dat Human Rights Watch, Amnesty International, Freedom House en andere mensenrechtenorganisaties bewijzen hebben verzameld over de betrokkenheid van Boko Haram bij aanslagen op politiekantoren, militaire infrastructuur, kerken, scholen, boerderijen en banken; overwegende dat Boko Haram ook steeds meer burgers probeert te treffen, en dat de groep onder meer op 16 en 17 juni 2013 aanslagen pleegde op twee secundaire scholen in de deelstaten Borno en Yobe, waarbij zestien leerlingen en twee leerkrachten werden vermoord; overwegende dat deze aanslagen ervoor hebb ...[+++]


E. whereas Human Rights Watch, Amnesty International, Freedom House and other human rights organisations have documented the involvement of Boko Haram in attacks on police stations, military facilities, churches, schools, farms and banks; whereas Boko Haram has expanded its targeting of civilians, including attacks on two secondary schools in Borno and Yobe states on 16 and 17 June 2013, in which 16 pupils and 2 teachers were killed; whereas these attacks have forced several thousand schoolchildren out of formal education; whereas threats t ...[+++]

E. overwegende dat Human Rights Watch, Amnesty International, Freedom House en andere mensenrechtenorganisaties bewijzen hebben verzameld over de betrokkenheid van Boko Haram bij aanslagen op politiekantoren, militaire infrastructuur, kerken, scholen, boerderijen en banken; overwegende dat Boko Haram ook steeds meer burgers probeert te treffen, en dat de groep onder meer op 16 en 17 juni 2013 aanslagen pleegde op twee secundaire scholen in de deelstaten Borno en Yobe, waarbij zestien leerlingen en twee leerkrachten werden vermoord; overwegende dat deze aanslagen ervoor heb ...[+++]


Professional agricultural organisations, the ADASEAs or other structures undertake work with education and training establishment students (young people from vocational secondary schools or elsewhere) in the form of studies, communication measures (brochures, press articles, talks at schools, information points on setting up and transfer, etc.), promotion measures centred on the occupation of farmer.

De beroepsorganisaties voor de landbouw, de ADASEA of andere structuren zorgen voor stimulering en voorlichting van de leerlingen van onderwijsinstellingen en opleidingsinrichtingen (jongeren die aan het lycée professionnel (beroepslyceum) of een andere instelling een opleiding hebben genoten), in de vorm van studies, communicatie (brochures, pers, lezingen in scholen, informatiecentra „vestiging — overdracht”, enz.) en begeleiding met betrekking tot het beroep van landbouwer.


Support provided for in Article 20(a)(i) shall not include courses of instruction or training which form part of normal programmes or systems of agricultural and forestry education at secondary or higher levels.

De in artikel 20, onder a), i), bedoelde steun wordt niet verleend voor cursussen of stages die deel uitmaken van normale programma's of leergangen van het middelbaar of hoger landbouw- of bosbouwonderwijs.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Support provided for in Article 20(a)(i) shall not include courses of instruction or training which form part of normal programmes or systems of agricultural and forestry education at secondary or higher levels.

De in artikel 20, onder a), i), bedoelde steun wordt niet verleend voor cursussen of stages die deel uitmaken van normale programma's of leergangen van het middelbaar of hoger landbouw- of bosbouwonderwijs.


Support for vocational training shall not include courses of instruction or training which form part of normal programmes or systems of agricultural and forestry education at secondary or higher levels.

De steun voor beroepsopleiding mag niet voor cursussen of stages worden verleend die een onderdeel van normale programma's of van leergangen voor middelbaar of hoger landbouw- en bosbouwonderwijs vormen.


12. Calls for innovation-oriented entrepreneurship to be promoted amongst young people in the educational world and for the creation of stronger involvement of students in the enterprise sector and therefore asks the Member States to create the conditions for their educational systems to introduce "junior enterprises” of a business undertaking type, to be carried out in schools; considers that the development of human capital is an important factor in innovation and that the teaching of the sciences can play a crucial role in this respect both in pr ...[+++]

12. dringt erop aan dat onder jonge mensen in opleiding op innovatie gericht ondernemerschap wordt bevorderd en dat wordt gezorgd voor meer betrokkenheid van studenten bij de bedrijfssector; verzoekt de lidstaten dan ook het mogelijk te maken dat in hun onderwijsstelsels "junior-ondernemingen” worden ingevoerd van het type zakelijke onderneming die in scholen worden uitgevoerd; is van mening dat de vorming van het menselijk kapitaal een belangrijke factor van innovatie is en dat opleiding derhalve erg verweven is met innovatie en als drijvende kracht moet worden beschouwd. Een doorslaggevende rol kan hierbij de didactiek van de wetensc ...[+++]


Incidence of accidents at work is higher than the average in the fishing industry (2.4), agriculture (1.3), construction (1.4) and transports (1.1) and hits, in particular, men with less than secondary education, who concentrate in those sectors [36].

In de visserij (2,4), de landbouw (1,3), de bouwnijverheid (1,4) en de vervoerssector (1,1) is de ongevallenincidentie hoger zijn dan het gemiddelde en vooral mannen met minder dan middelbaar onderwijs, die in die bedrijfstakken geconcentreerd zijn, worden door ongevallen getroffen [36].


2. Support for vocational training shall not include courses of instruction or training which form part of normal programmes or systems of agricultural and forestry education at secondary or higher levels.

2. De steun voor beroepsopleiding wordt niet verleend voor cursussen of stages die een onderdeel zijn van normale programma's of leergangen van middelbaar of hoger land- en bosbouwonderwijs.


Support for vocational training shall not include courses of instruction or training which form part of normal programmes or systems of agricultural and forestry education at secondary or higher levels.

De steun voor beroepsopleiding mag niet voor cursussen of stages worden verleend die een onderdeel van normale programma's of van leergangen voor middelbaar of hoger land- en bosbouwonderwijs vormen.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'junior secondary agricultural education' ->

Date index: 2021-08-21
w