Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CRM
Clientele
Clients
Customer Relationship Management Service
Customer Relationship Management Systems
Customer management
Customer relations
Customer relationship management
Customer satisfaction
Customer service
Customers
ICT vendor relationship manager
ICT vendor relationship managers
ICT vendor relationships manager
IT vendor relationship manager
Maintain relationship with suppliers
Manage relationship with suppliers
Operate customer relationship management software
Preserve relationship with suppliers
Relationship marketing
Sustain relationship with suppliers
Use customer relationship management software
Use of customer relationship management software

Traduction de «manage relationship with suppliers » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
manage relationship with suppliers | preserve relationship with suppliers | maintain relationship with suppliers | sustain relationship with suppliers

relaties met leveranciers onderhouden


ICT vendor relationship managers | IT vendor relationship manager | ICT vendor relationship manager | ICT vendor relationships manager

ICT vendor relationship manager | IT supplier relationship manager | ict supplier relationship manager | ict vendor relationship manager


operate customer relationship management software | use a customer relationship management software programme | use customer relationship management software | use of customer relationship management software

software voor customer relationship management gebruiken | CRM-software gebruiken | software voor het beheer van klantrelaties gebruiken


customers [ clientele | clients | CRM | customer management | customer relations | customer relationship management | customer satisfaction | Customer service(ECLAS) | Customer satisfaction(STW) | Relationship marketing(STW) ]

klantenkring [ cliënteel | clientèle | klantenbeheer | klantentevredenheid | relatie met de klant ]


customer relationship management | CRM [Abbr.]

beheer van klantenrelaties | klantenbeheersysteem | CRM [Abbr.]


Customer Relationship Management Systems | CRM [Abbr.]

Customer Relationship Management System


Customer Relationship Management Service

dienst Klantenbeheer
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
It establishes a regulatory framework for the relationships between suppliers of networks and services that will result in sustainable competition and interoperability of electronic communications services.

De richtlijn brengt een regelgevingskader tot stand voor de betrekkingen van aanbieders en netwerken en diensten dat zal leiden tot duurzame concurrentie en interoperabiliteit van elektronische communicatiediensten.


The table below illustrates how the scope of our energy cooperation has to be adapted and differentiated according to the different types of relationships we have with our partners (market integration relationship, consumer/supplier relationship, consumer/consumer relationship) and which legal and political instruments should be utilised.

In de onderstaande tabel wordt geïllustreerd hoe de werkingssfeer van onze energiesamenwerking moet worden aangepast en gedifferentieerd afhankelijk van de verschillende soorten relaties die we hebben met onze partners (relatie op het stuk van marktintegratie, relatie verbruiker-leverancier, relatie verbruiker-verbruiker) en welke juridische en politieke instrumenten moeten worden gebruikt.


8. Expresses its concern to avoid the abuse of market power by major corporations, and calls upon the Commission to undertake an analysis of the effects on competition of unequal relationships between suppliers, namely food producers, and retailers, in view of possible abuses of dominant position; looks forward to the reporting by the Commission's working group on buying power;

8. dringt er met klem op aan te voorkomen dat grote ondernemingen misbruik maken van hun machtspositie, en roept de Commissie op een analyse uit te voeren naar het effect op het concurrentievermogen van ongelijke verhoudingen tussen toeleveranciers, met name voedselproducenten, en de detailhandel, met het oog op mogelijk misbruik van een machtspositie; ziet uit naar de verslaglegging van de werkgroep van de Commissie over koopkracht;


8. Expresses its concern to avoid the abuse of market power by major corporations, and calls upon the Commission to undertake an analysis of the effects on competition of unequal relationships between suppliers, namely food producers, and retailers, in view of possible abuses of dominant position; looks forward to the reporting by the Commission's working group on buyer power;

8. dringt er met klem op aan te voorkomen dat grote ondernemingen misbruik maken van hun machtspositie, en roept de Commissie op een analyse uit te voeren naar het effect op het concurrentievermogen van ongelijke verhoudingen tussen toeleveranciers, met name voedselproducenten, en de detailhandel, met het oog op mogelijk misbruik van een machtspositie; ziet uit naar de verslaglegging van de werkgroep van de Commissie over koopkracht;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
22. Notes a contradiction between competitive sourcing strategies by companies seeking continuous improvements in flexibility and cost on the one hand and voluntary CSR commitments seeking to avoid exploitative employment practices and promote long-term relationships with suppliers on the other; welcomes further dialogue on this point;

22. ziet tegenstrijdigheid tussen concurrerende toeleveringsstrategieën van ondernemingen die streven naar steeds grotere flexibiliteit en steeds lagere kosten enerzijds en vrijwillige MVO-toezeggingen ter voorkoming van op uitbuiting berustende aanwervingspraktijken en bevordering van langlopende betrekkingen met toeleveringsbedrijven anderzijds; pleit voor voortzetting van de dialoog op dit gebied;


22. Notes a contradiction between competitive sourcing strategies by companies seeking continuous improvements in flexibility and cost on the one hand and voluntary CSR commitments seeking to avoid exploitative employment practices and promote long-term relationships with suppliers on the other; welcomes further dialogue on this point;

22. ziet tegenstrijdigheid tussen concurrerende toeleveringsstrategieën van ondernemingen die streven naar steeds grotere flexibiliteit en steeds lagere kosten enerzijds en vrijwillige MVO-toezeggingen ter voorkoming van op uitbuiting berustende aanwervingspraktijken en bevordering van langlopende betrekkingen met toeleveringsbedrijven anderzijds; pleit voor voortzetting van de dialoog op dit gebied;


22. Notes a contradiction between competitive sourcing strategies by companies seeking continuous improvements in flexibility and cost, and voluntary CSR commitments seeking to avoid exploitative employment practices and promote long-term relationships with suppliers; welcomes further dialogue on this point;

22. ziet tegenstrijdigheid tussen concurrerende toeleverings­strategieën van ondernemingen die streven naar steeds grotere flexibiliteit en steeds lagere kosten enerzijds en vrijwillige MVO-toezeggingen ter voorkoming van op uitbuiting berustende aanwervingspraktijken en bevordering van langlopende betrekkingen met toeleveringsbedrijven anderzijds; pleit voor voortzetting van de dialoog op dit gebied;


The aim is to establish a regulatory framework, in accordance with internal market principles, for the relationships between suppliers of networks and services that will result in sustainable competition, interoperability of electronic communications services and consumer benefits.

Doelstelling is, met inachtneming van de beginselen van de interne markt een regelgevingskader voor de betrekkingen tussen aanbieders van netwerken en diensten tot stand te brengen, dat leidt tot duurzame concurrentie, interoperabiliteit van elektronische communicatiediensten en voordelen voor de consument.


The basic principle on which the market-sharing system for Denmark was based was the observance of 'established customer` relationships: each supplier kept its existing customers and there was to be no aggressive targeting of another producer's customers.

Het voornaamste beginsel van het systeem voor de verdeling van de Deense markt was de eerbiediging van de relaties met "vaste klanten": elke leverancier zou zijn bestaande klanten behouden en er mochten jegens de klanten van een andere producent geen agressieve acties worden ondernomen.


It establishes a regulatory framework for the relationships between suppliers of networks and services that will result in sustainable competition and interoperability of electronic communications services.

De richtlijn brengt een regelgevingskader tot stand voor de betrekkingen van aanbieders en netwerken en diensten dat zal leiden tot duurzame concurrentie en interoperabiliteit van elektronische communicatiediensten.


w