Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Away-from-home channel
Channel advertising
Channel marketing
Channel promotion
Channel tunnel
Channeling
Channelling
Commodity market
Cross-channel connection
Eurotunnel
Gastronomy channel
Horeca
Manage marketing channels
Manage sales channels
Manage sales instruments
Manage trade channels
Market
Market garden worker
Marketing a channel
Marketing channel
On-premises channel
Transistor channeling
Transistor channelling

Traduction de «marketing channel » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
manage marketing channels | manage trade channels | manage sales channels | manage sales instruments

verkoopkanalen beheren




channel promotion | marketing a channel | channel advertising | channel marketing

kanaalmarketing


away-from-home channel | gastronomy channel | horeca (catering) channel | on-premises channel

consumptiekanaal voor buitenshuisconsumptie | distributiekanaal voor de consumptie ter plaatse


channeling | channelling | transistor channeling | transistor channelling

channeling | kanaalvorming


analyse communications channels for different employers/contractors | research communications channels for different employers/contractors | study communications channels for different contractors/employers | study communications channels for different employers/contractors

communicatiekanalen onderzoeken voor verschillende werkgevers/opdrachtgevers




Market garden worker

medewerker in kwekerij voor directe doorverkoop




cross-channel connection [ channel tunnel | Eurotunnel ]

Kanaalverbinding [ tunnel onder het Kanaal ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
It has been deployed in priority fields such as the improvement of processing structures, marketing channels and food quality control.

Deze steun wordt verleend voor zwaartepunten als de verbetering van de structuren voor de verwerking, de afzet en de kwaliteitscontrole van levensmiddelen.


In almost all Member States the "established" free private channels, which developed in the mid-80s, are facing the competition of a new type of operator, both free and pay TVs, arriving on the market through the traditional terrestrial broadcasting pathway (Channel 5 in UK, Nelonen in Finland) or, more often, through cable and/or satellite.

De "gevestigde" vrij toegankelijke particuliere kanalen, die halverwege de jaren '80 tot ontwikkeling kwamen, hebben in bijna alle lidstaten te maken met de concurrentie van nieuwe aanbieders, zowel vrij toegankelijke als betaaltelevisieomroepen, die via de traditionele aardse zenders (Channel 5 in het Verenigd Koninkrijk, Nelonen in Finland) of, nog vaker, via de kabel en/of satelliet op de markt komen.


In order to promote a holistic approach to short supply chain development and respond directly to the needs of rural communities the definition of short supply chains should make specific reference to marketing channels such as direct selling, local markets and community supported agriculture as means for farmers and producers to market high quality food products.

Om een holistische benadering van de ontwikkeling van korte voorzieningsketens te kunnen bevorderen en de behoeften van plattelandsgemeenschappen direct te kunnen beantwoorden, zou de definitie van korte voorzieningsketens specifiek moeten verwijzen naar verkoopkanalen zoals rechtstreekse verkoop, lokale markten en door de gemeenschap gesteunde landbouw als manieren voor landbouwers en producenten om hoogwaardige voedingsmiddelen in de handel te brengen.


In order to promote a holistic approach to short supply chain development and respond directly to the needs of rural communities the definition of short supply chains should make specific reference to marketing channels such as direct selling, local markets and community supported agriculture as means for farmers and producers to market high quality food products.

Om een holistische benadering van de ontwikkeling van korte voorzieningsketens te kunnen bevorderen en de behoeften van plattelandsgemeenschappen direct te kunnen beantwoorden, zou de definitie van korte voorzieningsketens specifiek moeten verwijzen naar verkoopkanalen zoals rechtstreekse verkoop, lokale markten en door de gemeenschap gesteunde landbouw als manieren voor landbouwers en producenten om hoogwaardige voedingsmiddelen in de handel te brengen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
After coffee, the food range was expanded and it now includes products like tea, cocoa, sugar, tea, wine, fruit juices, nuts, spices, rice, etc. Food products enabled Fair Trade Organisations to open new market channels, such as institutional market, supermarkets, and organic shops.

Na koffie werd er meer voedsel aangeboden en nu omvat het producten als thee, cacao, suiker, wijn, fruitsappen, noten, specerijen, rijst, enz. Deze voedselproducten maakten het mogelijk voor Fair Trade-organisaties om nieuwe marktkanalen te openen, zoals gewone markten, supermarkten en organische winkels.


N. whereas the right of access – even non-reciprocal access – of the poorest countries to the markets of developed countries is quite insufficient to ensure real development of trade flows if steps are not also taken to strengthen their capabilities in terms of industrial and agricultural development, compliance with certification and standardisation requirements – in particular with regard to health and plant protection regulations – in the importing countries, and knowledge of marketing channels,

N. overwegende dat een - zelfs niet wederkerig - recht van toegang van de armste landen tot de markten van de ontwikkelde landen absoluut onvoldoende is om een reële ontwikkeling van de handelsstromen te garanderen, indien daarnaast de capaciteiten van deze landen om hun industrie en landbouw te ontwikkelen, de in de importlanden geldende certificering en normalisering - met name op sanitair en fytosanitair gebied - na te leven en de handelskanalen te kennen, niet eveneens worden versterkt,


7. The profile of the typical cross-border shopper is that of a young, well-educated professional with an Internet connection, by far the most popular distance marketing channel, as shown by the Commission's focus groups study.[12] In fact, 31% of European citizens are not interested in cross-border shopping because they do not have Internet access.[13] Therefore countries with high Internet penetration rates, such as the Nordic countries, are likely to have higher levels of distance marketing.

7. De gemiddelde grensoverschrijdende koper is een jonge, hoogopgeleide werkende met een internetverbinding, want veruit de meeste afstandsverkoop vindt via internet plaats, zo blijkt uit de doelgroepenstudie van de Commissie[12]. In feite is 31% van de Europeanen niet geïnteresseerd in grensoverschrijdende aankopen omdat zij geen toegang tot internet hebben[13]. Daarom valt te verwachten dat afstandsverkoop vaker voorkomt in landen met veel internetgebruikers, zoals de noordse landen.


The emphasis should be placed on the diversification of production, the establishment of processing sectors and marketing channels, supplies to local and regional markets, the development of forms of fair trade and the conservation of natural resources.

Het accent moet worden gelegd op de diversificatie van de productie, de ontwikkeling van de sector verwerking en commercialisering, de bevoorrading van de lokale en regionale markten, de ontwikkeling van billijke handelsvormen en de instandhouding van de natuurlijke hulpbronnen.


It includes the national channels (with terrestrial broadcasting licence), national channels (cable and/or satellite and/or DTT, no analogue terrestrial transmission), foreign dedicated channels and channels intended for foreign markets.

Het omvat de nationale zenders (met een omroepvergunning voor uitzending via de ether),, de nationale zenders (kabel en/of satelliet en/of digitale aardse televisie, geen analoge uitzending via de ether), gespecialiseerde buitenlandse zenders voor buitenlandse markten bestemde zenders.


* The channels BBC 1, BBC 2, ITV, Channel 4 and Channel 5, which together accounted for a market share of 86.1% in 1999 and 83.5% in 2000, broadcast an average of 64% and 68.8% European works in 1999 and 2000 respectively, representing an average 4.8 point increase over the reference period.

De kanalen BBC 1, BBC 2, ITV, Channel 4, Channel 5 die gezamenlijk een marktaandeel van 86,1 % in 1999 en 83,5 % in 2000 bezaten, hebben gemiddeld in 1999 en 2000 respectievelijk 64 % en 68,8 % van hun zendtijd voor Europese producties bestemd, d.w.z. een gemiddelde stijging met 4,8 procentpunten gedurende de referentieperiode.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'marketing channel' ->

Date index: 2021-12-27
w