Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Consumer Information Office
Contact centre information clerks
Customer contact centre information clerk
Customer contact clerk
Customer helpdesk clerk
Customer representative
DICP
ECC-Net
EEJ-Net
Euroguichet-consommateurs
European Consumer Centres Network
European Extra-Judicial Network
European consumer information agency
Information bureau
Information centre
MSC
MSC area
Mobile service switching centre
Mobile services switching center area
Mobile services switching centre area
Mobile switching center area
Mobile switching centre
Mobile switching centre area
Mobile telephone switching centre
Tourist information centre
Tourist information centre manager
Tourist information centre supervisor
Tourist information point manager

Traduction de «mobile information centre » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
mobile service switching centre | mobile switching centre | mobile telephone switching centre | MSC [Abbr.]

mobiele schakelcentrale | mobile switching center | schakelcentrale voor mobiele communicatie | MSC [Abbr.]


mobile services switching center area | mobile services switching centre area | mobile switching center area | mobile switching centre area | MSC area

gebied van de schakelcentrale voor mobiele communicatie | MSC-gebied


Centre for Information on Mobility and Academic Equivalence

informatiecentrum voor academische mobiliteit en equivalenties


tourist information centre (TIC) manager | tourist information point manager | tourist information centre manager | tourist information centre supervisor

manager toeristenbureau | manager toeristeninformatiecentrum | beheerder toeristenbureau | frontofficemanager


Mobile switching centre | MSC

mobiele schakelcentrale | mobile switching center (MSC) | schakelcentrale voor mobiele communicatie


information centre [ information bureau ]

informatiebureau


European Consumer Centres Network [ Consumer Information Office | ECC-Net | EEJ-Net | euroguichet-consommateurs | European consumer information agency | European Extra-Judicial Network ]

Netwerk van Europese centra voor de consument [ EBG-netwerk | ECC-netwerk | Europa-infocentrum | Europees buitengerechtelijk netwerk | Europees Bureau voor consumentenvoorlichting ]


Decision on Review of the ISO/IEC Information Centre Publication [ DICP ]

Besluit inzake het onderzoek van de publikatie van het ISO/IEC-informatiecentrum [ DICP | BPIC ]


Contact centre information clerks

Callcentermedewerkers, inkomende berichten


customer contact clerk | customer helpdesk clerk | customer contact centre information clerk | customer representative

callcentermedewerkster | medewerker klantencontactcenter | callcentermedewerker | medewerker klantencontactcenter
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
These systems include: the Union maritime information and exchange system, SafeSeaNet, providing integrated maritime services[8] inter alia for traffic monitoring (situational awareness) and to ensure the implementation of EU legislation, hosted by the European Maritime Safety Agency (EMSA) and managed by the Commission’s Directorate-General for Mobility and Transport (MOVE) together with EU/EEA Member States in the High Level Steering Group[9]; the Common Emergency Communication and Information System (CECIS) facilitating communicat ...[+++]

Deze systemen zijn: SafeSeaNet, het systeem voor maritieme informatie en uitwisseling, dat geïntegreerde maritieme diensten[8] biedt voor onder andere het monitoren van verkeer (situationeel bewustzijn) en zorgt voor de uitvoering van de EU-wetgeving; SafeSeaNet ressorteert onder het Europees Agentschap voor maritieme veiligheid (EMSA) en wordt beheerd door het directoraat-generaal Mobiliteit en Vervoer (MOVE) van de Commissie, samen met de EU/EER-landen in de stuurgroep op hoog niveau[9]; het gemeenschappelijk noodcommunicatie- en ...[+++]


make information easily accessible to all young people regarding learning mobility, for example through centralised web portals and other web services, support centres (such as ‘European offices’), information and counselling services.

informatie wat betreft leermobiliteit eenvoudig toegankelijk te maken voor alle jongeren, bijvoorbeeld via centrale portaalsites en andere webdiensten, ondersteuningscentra (zoals „Europese bureaus”) en informatie- en adviesdiensten.


58. Considers that, in addition to online services, supplementary means of supplying information should be explored and put in place in the Member States and in the regions of the EU with a view to the widespread distribution of information on job mobility within Member States; considers that a job mobility call centre related to EURES should be put in place with a view to promptly providing workers with information on specific qu ...[+++]

58. is van mening dat er naast onlinediensten aanvullende methodes voor het verstrekken van informatie moeten worden verkend en in de lidstaten en regio's van de EU in het leven moeten worden geroepen, met als doel grootschalige verspreiding van informatie over arbeidsmobiliteit in de lidstaten; is van mening dat er een aan EURES gerelateerd callcenter voor arbeidsmobiliteit moet worden opgericht om werknemers in de landstaal en tenminste in een tweede Europese taal snel van informatie over specifieke zaken te voorzien;


10. Considers that, in addition to online services, supplementary means of supplying information should be explored and put in place in the Member States and in the regions of the EU with a view to the widespread distribution of information on job mobility within Member States; considers that a job mobility call centre related to EURES should be put in place with a view to promptly providing workers with information on specific qu ...[+++]

10. is van mening dat er naast onlinediensten aanvullende methodes voor het verstrekken van informatie moeten worden verkend en in de lidstaten en regio's van de EU in het leven moeten worden geroepen, met als doel grootschalige verspreiding van informatie over arbeidsmobiliteit in de lidstaten; is van mening dat er een aan EURES gerelateerd callcenter voor arbeidsmobiliteit moet worden opgericht om werknemers in de landstaal en tenminste in een tweede Europese taal snel van informatie over specifieke zaken te voorzien;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
58. Considers that, in addition to online services, supplementary means of supplying information should be explored and put in place in the Member States and in the regions of the EU with a view to the widespread distribution of information on job mobility within Member States; considers that a job mobility call centre related to EURES should be put in place with a view to promptly providing workers with information on specific qu ...[+++]

58. is van mening dat er naast onlinediensten aanvullende methodes voor het verstrekken van informatie moeten worden verkend en in de lidstaten en regio's van de EU in het leven moeten worden geroepen, met als doel grootschalige verspreiding van informatie over arbeidsmobiliteit in de lidstaten; is van mening dat er een aan EURES gerelateerd callcenter voor arbeidsmobiliteit moet worden opgericht om werknemers in de landstaal en tenminste in een tweede Europese taal snel van informatie over specifieke zaken te voorzien;


The European Job Mobility Information Portal [35] was unveiled in September 2003, based on an enhanced version of the existing EURES site with improved contents and functionalities, and integrating the learning opportunities site PLOTEUS, launched on 5 March 2003 [36] (Ploteus gives structured access to information on education and training at all levels and in all EU/EEA and candidate countries with information accessible in all EU languages and provided by the network of National Resource Centres ...[+++]

Het Europees portaal voor beroepsmobiliteit [35] ging in september 2003 van start en is gebaseerd op een verbeterde versie van de bestaande EURES-site, met verbeterde inhoud en gebruiksmogelijkheden. Hij omvat ook de PLOTEUS-site [36] over leermogelijkheden die op 5 maart 2003 in gebruik werd genomen (Ploteus geeft een gestructureerde toegang tot informatie over onderwijs en opleiding op alle niveaus en in alle EU/EER-landen en kandidaat-lidstaten. De informatie wordt aangeboden in alle EU-talen, door het netwerk van landelijke expertisecentra voor beroepskeuzebegeleiding - NRCVG) Het Portaal voor Beroepsmobiliteit bevat links naar ander ...[+++]


114. Calls for more internal information to be made available about sustainable mobility within and around the EP buildings (posters, monitors showing train services at the Luxembourg station, information on collective/public transport) and invites the Bureau to set up a professional, visible, continuous and interactive mobility management desk centre, preferably as part of already existing services, where everyone can find out abo ...[+++]

114. dringt aan op terbeschikkingstelling van meer interne informatie binnen en in de omgeving van de EP-gebouwen over duurzame mobiliteit (affiches, beeldschermen treinverbindingen Luxemburg-station, informatie over collectief/openbaar vervoer) en verzoekt het Bureau, bij voorkeur als onderdeel van reeds bestaande diensten, een professioneel, zichtbaar, permanent en interactief desk-center voor mobiliteitsmanagement in te richten, waar iedereen zich kan laten voorlichten over meer duurzame mobiliteit;


111. Calls for more internal information to be made available about sustainable mobility within and around the EP buildings (posters, monitors showing train services at the Luxembourg station, information on collective/public transport) and invites the Bureau to set up a professional, visible, continuous and interactive mobility management desk centre, preferably as part of already existing services, where everyone can find out abo ...[+++]

111. dringt aan op terbeschikkingstelling van meer interne informatie binnen en in de omgeving van de EP-gebouwen over duurzame mobiliteit (affiches, beeldschermen treinverbindingen Luxemburg-station, informatie over collectief/openbaar vervoer) en verzoekt het Bureau, bij voorkeur als onderdeel van reeds bestaande diensten, een professioneel, zichtbaar, permanent en interactief desk-center voor mobiliteitsmanagement in te richten, waar iedereen zich kan laten voorlichten over meer duurzame mobiliteit;


(f) help to enable people interested in mobility to have easy access to any useful information concerning opportunities for studying, training, volunteering, or providing teaching or training in the other Member States, by extending the work of the National Academic Recognition Information Centres, the European Network of Information Centres and Europe Direct, in particular by:

f) ertoe bijdragen dat wie belang stelt in mobiliteit gemakkelijk toegang krijgt tot alle nuttige informatie aangaande de mogelijkheden om in de andere lidstaten te studeren, een opleiding te volgen, vrijwilligerswerk te verrichten dan wel als leerkracht of opleider werkzaam te zijn, door de werkzaamheden van het netwerk van nationale informatiecentra voor academische erkenning, van het Europese netwerk van informatiecentra en van "Europa rechtstreeks" met name uit te breiden tot:


Other targeted initiatives have already been developed such as the PLOTEUS portal on learning opportunities and the Researcher's Mobility Portal and the Network of Mobility Centres which provide information for mobile researchers.

Er zijn nog meer gerichte initiatieven ontwikkeld, zoals het PLOTEUS-portaal voor leermogelijkheden, het mobiliteitsportaal voor onderzoekers en het netwerk van mobiliteitscentra dat mobiele onderzoekers informatie verschaft.


w