Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Change-over valve
Goods-passenger brake change-over device
Passenger-freight change-over valve
Passenger-goods change-over valve

Vertaling van "passenger-freight change-over valve " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
passenger-freight change-over valve | passenger-goods change-over valve

verstelklep | verstelkraan


goods-passenger brake change-over device

GP-verstelinrichting


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
the register of requests for changes and planned changes to the TSIs for telematics applications for passengers (‘TAPs’) and telematics applications for freight (‘TAFs’), in accordance with Article 23(2) of this Regulation.

het register van verzoeken om wijzigingen en voorgenomen wijzigingen in de TSI voor telematicatoepassingen in het reizigersvervoer („TAP's”) en de TSI voor telematicatoepassingen in het goederenvervoer („TAF's”), overeenkomstig artikel 23, lid 2.


Therefore, it sets the following relevant targets for TEN-T policy: 30 % of road freight carried over distances of more than 300 km should shift to other modes by 2030, and more than 50 % by 2050; the length of the existing high-speed rail network should triple by 2030 and by 2050 the majority of medium-distance passenger journeys should be undertaken by rail; by 2050, all core network airports should be connected to the rail network and all seaports to the rail freight and, where possible, to the inland waterway system.

Daarom zijn in het witboek de volgende relevante doelstellingen voor het TEN-T-beleid vastgesteld: tegen 2030 moet 30 % van het vrachtvervoer over de weg uitgevoerd over een afstand van meer dan 300 km verschuiven naar andere vervoerswijzen, en tegen 2050 meer dan 50 %; de lengte van het bestaande hogesnelheidsspoornet moet verdrievoudigen tegen 2030 en tegen 2050 moet het grootste gedeelte van het passagiersvervoer over middellange afstanden over het spoor plaatsvinden; tegen 2050 moeten alle luchthavens uit het kernnetwerk verbonden zijn met het spoornetwerk, en alle zeehavens met het netwerk voor spoorgoederenvervoer en, voor zover ...[+++]


the register of requests for changes and planned changes to the TSIs for telematics applications for passengers (‘TAPs’) and telematics applications for freight (‘TAFs’), in accordance with Article 23(2) of this Regulation;

het register van verzoeken om wijzigingen en voorgenomen wijzigingen in de TSI voor telematicatoepassingen in het reizigersvervoer (TAP) en de TSI voor telematicatoepassingen in het goederenvervoer (TAF), overeenkomstig artikel 23, lid 2;


a change in the object of the air-transport service, the object being passengers, freight or mail.

een verandering van het object van de luchtvervoersdienst, namelijk of dit passagiers, vracht of post betreft.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(ii)a change in the object of the air-transport service, the object being passengers, freight or mail.

ii)een verandering van het object van de luchtvervoersdienst, namelijk of dit passagiers, vracht of post betreft.


In order to achieve a high-quality and efficient transport infrastructure across all modes, the development of the trans-European transport network should take into account the security and safety of passengers and freight movements, the contribution to climate change and the impact of climate change and of potential natural and man-made disasters on infrastructure and accessibility for all transport users.

Om een efficiënte en hoogwaardige vervoersinfrastructuur voor alle vervoerswijzen tot stand te brengen, dient bij de ontwikkeling van het trans-Europees vervoersnetwerk rekening te worden gehouden met de beveiliging en veiligheid van het verkeer van passagiers en goederen, de bijdrage tot klimaatverandering en de gevolgen van de klimaatverandering en van mogelijke door de natuur of de mens veroorzaakte rampen voor de infrastructuur, en met toegankelijkheid voor alle gebruikers.


In order to achieve a high-quality and efficient transport infrastructure across all modes, the development of the trans-European transport network should take into account the security and safety of passengers and freight movements, the contribution to climate change and the impact of climate change and of potential natural and man-made disasters on infrastructure and accessibility for all transport users.

Om een efficiënte en hoogwaardige vervoersinfrastructuur voor alle vervoerswijzen tot stand te brengen, dient bij de ontwikkeling van het trans-Europees vervoersnetwerk rekening te worden gehouden met de beveiliging en veiligheid van het verkeer van passagiers en goederen, de bijdrage tot klimaatverandering en de gevolgen van de klimaatverandering en van mogelijke door de natuur of de mens veroorzaakte rampen voor de infrastructuur, en met toegankelijkheid voor alle gebruikers.


Therefore, it sets the following relevant targets for TEN-T policy: 30 % of road freight carried over distances of more than 300 km should shift to other modes by 2030, and more than 50 % by 2050; the length of the existing high-speed rail network should triple by 2030 and by 2050 the majority of medium-distance passenger journeys should be undertaken by rail; by 2050, all core network airports should be connected to the rail network and all seaports to the rail freight and, where possible, to the inland waterway system.

Daarom zijn in het witboek de volgende relevante doelstellingen voor het TEN-T-beleid vastgesteld: tegen 2030 moet 30 % van het vrachtvervoer over de weg uitgevoerd over een afstand van meer dan 300 km verschuiven naar andere vervoerswijzen, en tegen 2050 meer dan 50 %; de lengte van het bestaande hogesnelheidsspoornet moet verdrievoudigen tegen 2030 en tegen 2050 moet het grootste gedeelte van het passagiersvervoer over middellange afstanden over het spoor plaatsvinden; tegen 2050 moeten alle luchthavens uit het kernnetwerk verbonden zijn met het spoornetwerk, en alle zeehavens met het netwerk voor spoorgoederenvervoer en, voor zover ...[+++]


In shaping the network configuration, based on a geographical approach, a number of criteria will need to be taken into account, such as spatial integration and cohesion effects, internal market needs, external and global trade flows, passenger and freight traffic and customers' needs, inter-connectivity and multimodality of the network, environmental and climate change issues.

Bij de ontwikkeling van het netwerk vanuit geografisch oogpunt zal rekening moeten worden gehouden met een aantal criteria zoals de impact op de ruimtelijke integratie en cohesie, de behoeften van de interne markt, externe en algemene verkeersstromen, passagiers- en goederenvervoer en de behoeften van de reizigers, de interconnectiviteit en de multimodale aspecten van het netwerk, de milieu- en klimaataspecten.


Passenger transport (million pkm) | Change comparing to 2004 (%) | Freight transport (million tkm) | Change comparing to 2004 (%) | Number of persons killed in rail accidents[13] |

Reizigersvervoer (miljoen rkm) | Tendens t.o.v. 2004 (%) | Goederenvervoer (miljoen tkm) | Tendens t.o.v. 2004 (%) | Aantal doden bij spoorwegongevallen[13] |




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'passenger-freight change-over valve' ->

Date index: 2023-12-15
w