Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange employees' work in the service station
Civil service
Civil service administrator
Establish employees' work in the service station
Fall on public service vehicle
General-interest services
Organise employees' work in the service station
Public Service Employees Family Allowances Scheme
Public administration manager
Public body administrator
Public servant
Public servants
Public service
Public service compromise
Public service concession
Public service director
Public service employee
Public service employees
Public utility accord
Public utility compromise
Public-interest services
Services of general economic interest
Services of general interest
Services of public interest
Set up employees' work in the service station

Traduction de «public service employees » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


Public Service Employees Family Allowances Scheme

Kindertoelageregeling overheidspersoneel | KTO [Abbr.]


Public Service Employees Family Allowances Scheme

Kindertoelageregeling Overheidspersoneel


public service employee [ public servant | Public servants(ECLAS) | Civil service(STW) ]

werknemer in overheidsdienst


arrange employees' work in the service station | establish employees' work in the service station | organise employees' work in the service station | set up employees' work in the service station

werk van werknemers een servicestation organiseren | werk van werknemers in een pompstation organiseren | werk van werknemers in een benzinestation organiseren | werk van werknemers in een tankstation organiseren


Fall on public service vehicle

val op openbaar dienstvoertuig


services of general interest [ general-interest services | public-interest services | services of general economic interest | services of public interest ]

dienst van algemeen belang [ dienst van algemeen economisch belang ]




public service compromise | public utility accord | public service concession | public utility compromise

concessie voor openbare diensten


civil service administrator | public service director | public administration manager | public body administrator

hoofdambtenaar
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In Italy , it is also not transposed for the emergency services; and derogations for doctors in public health services, court and prison staff, as well as the exclusion of employees in libraries, museums and State archaeological sites, seem to exceed what the Directive would allow. In Greece , the Directive is not transposed for doctors working in the public sector.

In Italië is de richtlijn niet in nationaal recht omgezet voor de nooddiensten. Ook de afwijkingen voor artsen in openbare gezondheidsdiensten en voor personeel van rechtbanken en gevangenissen en de uitsluiting van werknemers in bibliotheken, musea en archeologische sites van de werkingssfeer van de richtlijn lijken er niet in overeenstemming met de richtlijn.


Moreover, with the ageing of the population, public administrations will have to do with fewer employees and fewer working taxpayers as well, while still having to provide largely the same number of services and at better quality as well.

Door de veroudering van de bevolking zullen de overheidsdiensten het bovendien moeten stellen met minder personeel en minder werkende belastingbetalers, terwijl zij toch ongeveer evenveel diensten zullen moeten verstrekken en ook nog de kwaliteit daarvan zullen moeten opvoeren.


2.10. As well as ensuring that employees of reporting bodies are informed of typologies and threats, Member States in conjunction with financial and other institutions should ensure that users of financial services are informed about how they can assist both public and private sector efforts to combat the financing of terrorism and other financial crime.

De lidstaten dienen er niet alleen op toe te zien dat personeel van meldende instanties de verschillende vormen van terrorismefinanciering en de bedreigingen kennen, maar zouden er samen met financiële en andere instellingen ook voor moeten zorgen dat gebruikers van financiële diensten weten hoe ze zowel de publieke als de particuliere sector kunnen bijstaan bij de bestrijding van de financiering van terrorisme en andere financiële criminaliteit.


For reasons of public policy and effective resolution, the bail-in tool should not apply to those deposits that are protected under Directive 94/19/EC of the European Parliament and of the Council[15], to liabilities to employees of the failing institution or to commercial claims that relate to goods and services necessary for the daily functioning of the institution.

Met het oog op de openbare orde en de doeltreffende afwikkeling mag het instrument van de inbreng van de particuliere sector niet worden toegepast op deposito’s die op grond van Richtlijn 94/19/EG van het Europees Parlement en de Raad[15] beschermd zijn, op verplichtingen jegens werknemers van de faillerende instelling of op commerciële vorderingen die betrekking hebben op goederen en diensten die nodig zijn voor het dagelijks functioneren van de instelling.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Born in 1951; graduated in law, specialisation in economics (Erasmus University Rotterdam, 1973); Doctor of Laws (University of Utrecht, 1981); Researcher in European law and international economic law (1973-74) and lecturer in European law and economic law at the Europa Institute of the University of Utrecht (1974-79) and at the University of Leiden (1979-81); Legal Secretary at the Court of Justice of the European Communities (1981-86), then Head of the Employee Rights Unit at the Court of Justice (1986-87); Member of the Legal Service of the Commission o ...[+++]

geboren in 1951; meester in de rechten, onderwijsbevoegdheid economie (Erasmus Universiteit Rotterdam, 1973); doctoraat in de rechtsgeleerdheid (Universiteit Utrecht, 1981); wetenschappelijk onderzoeker in Europees en internationaal economisch recht (1973-1974) en wetenschappelijk medewerker in dezelfde vakgebieden aan het Europa Instituut, RU Utrecht (1974-1979) en aan het Europa Instituut, RU Leiden (1979-1981); referendaris bij het Hof van Justitie (1981-1986), vervolgens afdelingshoofd statutaire rechten bij het Hof van Justitie (1986-1987); lid van de juridische dienst van de Commissie van de Europese Gemeenschappen (1987-1991); referendaris bij het Hof van Justitie (1991-2000); afdelingshoofd bij (2000-2009) en directeur van (2 ...[+++]


The benchmark analyses 12 basic online services for citizens: Income Taxes, Job Search, Social Security Benefits, Personal Documents, Car Registration, Application for Building Permission, Declaration to the Police, Public Libraries, Birth and Marriage Certificates, Enrolment in Higher Education, Announcement of Moving, Health-related Service and 8 online public services for businesses: Social Contribution for Employees, Corporate Tax, VAT ...[+++]

In het onderzoek worden 12 basisonlinediensten voor burgers geanalyseerd: inkomstenbelasting, werk zoeken, socialezekerheidsuitkeringen, persoonlijke documenten, bouwvergunningsaanvraag, aangifte bij de politie, openbare bibliotheken, geboorte- en huwelijksakten, inschrijving aan een instelling voor hoger onderwijs, adreswijzigingen, gezondheidszorg en 8 onlineoverheidsdiensten voor ondernemingen: sociale bijdragen voor werknemers, vennootschapsbelasting, btw, registratie van een nieuwe onderneming, indiening van statistische gegevens, douaneaangifte, milieuvergunningen, overheidsopdrachten.


To develop new physical activity guidelines and to put in place a pluri-annual EU Health-Enhancing Physical Activity network. To facilitate a coordinated EU approach in the fight against doping, e.g. by supporting a network of national anti-doping organisations. To introduce the award of a European label to schools actively supporting physical activities. To launch a study on volunteering in sport. To improve opportunities for supporting social inclusion and integration through sport activities by mobilising EU programmes and funds such as Progress, Lifelong Learning, Youth in Action, Europe for Citizens, the European Social Fund, the European Regional Development Fund and the European Integration Fund. To promote the exchange of operationa ...[+++]

nieuwe richtsnoeren voor lichaamsbeweging op te stellen en een meerjarig EU-netwerk voor gezondheidsbevorderende lichaamsbeweging op te richten; een gecoördineerde Europese aanpak van doping te bevorderen, bv. door een netwerk van nationale antidopingorganisaties te steunen; een Europees label toe te kennen aan scholen die lichaamsbeweging op school actief bevorderen; een onderzoek naar vrijwilligerswerk in de sport te starten; sociale insluiting en integratie door sport adequater te bevorderen via EU-programma's en fondsen zoals Progress, Een leven lang leren, Jeugd in actie, Europa voor de burger, het Europees Sociaal Fonds, het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling en het Europees Integratiefonds; de uitwisseling van operatione ...[+++]


Identify cost sharing models of continuing training (employers, employees and public service).

Opstellen van kostendelingsmodellen voor bij- en nascholing (werkgevers, werknemers en openbare dienst).


In a recent judgment the Court stated that private security guards do not form part of the public service and that therefore Article 39(4) EC is not applicable to them, whatever the duties of the employee [114].

In een recent arrest oordeelde het Hof dat private bewakers geen deel uitmaken van de overheid en dat artikel 39, lid 4, dus niet op hen van toepassing is, ongeacht welke taken deze werknemers verrichten [114].


The project's specific objectives are, in the agriculture, transport and financial management sectors, to develop key training institutions and to help them conduct appropriate training. Beneficiaries will be Government and parastatal employees who participate in training programmes, clients of in-country training institutions, employing companies and institutions in NIP (National Indicative Programme) priority sectors, and the public as ultimate consumers of goods and services.

De begunstigden zijn het overheids- en semi-overheidspersoneel dat deelneemt aan de opleidingsprogramma's, de leerlingen van binnenlandse onderwijsinstellingen, ondernemingen en instellingen in de voorrangssectoren van het NIP (Nationaal indicatief programma), en de bevolking als uiteindelijke verbruikers van de goederen en diensten.


w