Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
In-use NOx emissions
In-use emissions
RDE
Real driving emissions
Real-world NOx emissions
Real-world emissions
Real-world vehicle emissions

Vertaling van "real-world nox emissions " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
in-use NOx emissions | real-world NOx emissions

NOx-emissies tijdens het gebruik


in-use emissions | real driving emissions | real-world emissions | real-world vehicle emissions | RDE [Abbr.]

emissies onder reële rijomstandigheden | RDE [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Real-world NOx emissions from Euro 5 cars type-approved since 2009 now exceed those of Euro 1 cars type-approved in 1992, and are in the region of five times the limit value.

De NOx-emissies in reële omstandigheden van Euro 5-voertuigen waarvoor sinds 2009 een typegoedkeuring werd verleend, liggen thans hoger dan die van Euro 1-voertuigen waarvoor in 1992 een typegoedkeuring werd verleend en bedragen ongeveer vijfmaal de grenswaarde.


This will ensure the substantial reduction of real-world NOx emissions required to achieve Euro 6 NOx emission limits under normal driving conditions.[7]

Dit waarborgt de grote vermindering van de NOx-emissies in reële omstandigheden die nodig is om de emissiegrenswaarden van NOx-emissies volgens de Euro 6-norm onder normale rijomstandigheden te bereiken[7].


To facilitate consumer choice, citizens will also be informed of the real-world vehicle emissions measured according to the new test cycle (from the Euro 6 deadlines onwards).

Om consumentenkeuzes gemakkelijker te maken, zullen de burgers ook worden geïnformeerd over de emissies van voertuigen onder reële omstandigheden bij metingen volgens de nieuwe testcyclus (vanaf de deadlines voor Euro 6).


W. whereas discrepancies between test results and vehicle performance in normal use are not limited to NOx, but also exist for other pollutants and for CO2 ; whereas according to independent studies the gap between official and real-world CO2 emissions from passenger cars in Europe stood at 40 % in 2014;

W. overwegende dat de discrepanties tussen testresultaten en prestaties bij normaal gebruik zich niet alleen voordoen bij de NOx-waarden maar ook bij de waarden voor andere vervuilende stoffen en voor CO2 ; overwegende dat in 2014 de kloof tussen de officiële en de werkelijke CO2 -emissie bij personenauto's in Europa volgens onafhankelijke studies 40 % bedroeg;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
X. whereas discrepancies between test results and vehicle performance in normal use are not limited to NOx, but also exist for other pollutants and for CO2; whereas according to the ICCT (September 2015) the gap between official and real-world CO2 emissions from passenger cars in Europe stood at 40 % in 2014;

X. overwegende dat de discrepanties tussen testresultaten en prestaties bij normaal gebruik zich niet alleen voordoen bij de NOx-waarden maar ook bij de waarden voor andere vervuilende stoffen en voor CO2; overwegende dat in 2014 de kloof tussen de officiële en reële CO2-emissie bij personenauto's in Europa volgens de ICCT (september 2015) 40 % bedroeg;


S. whereas discrepancies between test results and vehicle performance in normal use are not limited to NOx, but also exist for other pollutants and for CO2; whereas according to the ICCT (September 2015) the gap between official and real-world CO2 emissions from passenger cars in Europe stood at 40 % in 2014;

S. overwegende dat discrepanties tussen de testresultaten en de prestaties van een voertuig bij normaal gebruik niet beperkt zijn tot NOx, maar ook voorkomen bij andere verontreinigende stoffen en bij CO2; overwegende dat volgens de ICCT (september 2015) de kloof tussen de officiële en daadwerkelijke CO2-emissies van personenauto's in Europa in 2014 40% bedroeg;


V. whereas discrepancies between test results and vehicle performance in normal use are not limited to NOx, but also exist for other pollutants and for CO2; whereas according to the ICCT (September 2015) the gap between official and real-world CO2 emissions from passenger cars in Europe stood at 40 % in 2014;

V. overwegende dat afwijkingen tussen testresultaten en de resultaten van voertuigen onder normale gebruiksomstandigheden niet beperkt blijven tot NOx, maar ook voorkomen bij andere verontreinigende stoffen en CO2; overwegende dat in 2014 de kloof tussen de officiële en reële CO2-emissies bij personenauto's in Europa volgens de ICCT (september 2015) 40 % bedroeg;


U. whereas discrepancies between test results and vehicle performance in normal use are not limited to NOx, but also exist for other pollutants and for CO2; whereas according to independent studies the gap between official and real-world CO2 emissions from passenger cars in Europe stood at 40 % in 2014;

U. overwegende dat de discrepanties tussen testresultaten en prestaties bij normaal gebruik zich niet alleen voordoen bij de NOx-waarden maar ook bij de waarden voor andere vervuilende stoffen en voor CO2; overwegende dat in 2014 de kloof tussen de officiële en de werkelijke CO2-emissie bij personenauto's in Europa volgens onafhankelijke studies 40 % bedroeg;


In its CARS 2020 Communication, the Commission noted the shortcoming of the current procedures and committed to a new test procedure in the type-approval framework to assess NOx emissions of light-duty vehicles under real-world driving conditions.[6] Real driving emissions (RDE) of NOx will be recorded and communicated as from the mandatory Euro 6 dates (in 2014) and, no more than three years later the RDE procedure will be applied for type approval, together with robust not-to-exceed (NTE) emission limits.

De Commissie heeft in haar CARS 2020-mededeling de tekortkomingen van de huidige procedures onderkend en zet zich in voor een nieuwe testprocedure in het kader van de typegoedkeuring met het oog op de beoordeling van NOx-emissies van lichte voertuigen in reële verkeersomstandigheden[6]. De emissies onder reële rijomstandigheden (real driving emissions - RDE) van NOx worden geregistreerd en medegedeeld met ingang van de bindende Euro 6-data (in 2014), en uiterlijk drie jaar later zal de RDE-procedure worden toegepast voor de typegoedkeuring, in combinatie met robuuste "not-to-exceed"- (NTE-) emissiegrenswaarden.


[5] I. e. implementation of the Euro 6 vehicle controls under Regulation (EC) 715/2007 so as to ensure that real world emissions of nitrogen oxides (NOx) from light-duty diesel vehicles are close to the limit values in the legislation.

[5] M.a.w. de uitvoering van de voertuigcontrolesystemen van het type Euro 6 uit hoofde van Verordening (EG) nr. 715/2007 om ervoor te zorgen dat de stikstofoxide-emissies (NOx) van lichte dieselmotoren in reële omstandigheden de in de wetgeving vastgestelde grenswaarden benaderen.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'real-world nox emissions' ->

Date index: 2024-09-18
w