Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Caravan-body coachbuilder
Carry out repairs and maintenance of vehicle bodies
Carry out the repair and maintenance of vehicle bodies
Coach body assembler
Coach builder
Coachbuilder
Complete repairs and maintenance of vehicle bodies
Dump body
Lorry body assembler
Motor vehicle body assembler
Rear tipper
Reentry vehicle nose tip
Tilting trailer
Tipper
Tipping trailer
Truck body assembler
Undertake repairs and maintenance of vehicle bodies
Vehicle with tipping body
Vintage vehicle coachbuilder

Traduction de «vehicle with tipping body » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
rear tipper | vehicle with tipping body

kipauto | kipkar | kipvoertuig | kipwagen


reentry vehicle nose tip

neuskegel voor terugkeervaartuig


carry out the repair and maintenance of vehicle bodies | undertake repairs and maintenance of vehicle bodies | carry out repairs and maintenance of vehicle bodies | complete repairs and maintenance of vehicle bodies

herstellingen en onderhoud van voertuigcarrosserie uitvoeren | voertuigcarrosserie herstellen en onderhouden | reparaties en onderhoud van voertuigcarrosserie uitvoeren | voertuigcarrosserie repareren en onderhouden


lorry body assembler | truck body assembler | coach body assembler | motor vehicle body assembler

carrosseriebouwer | chassisbouwer constructie auto's, voertuigen | carrosseriemonteur | chassismonteur auto-assemblage


dump body | tilting trailer | tipper | tipping trailer

aanhangwagen met kippende laadbak


caravan-body coachbuilder | vintage vehicle coachbuilder | coach builder | coachbuilder

koetswerkopbouwer bussen | voertuigbouwer | carrosserie- en voertuigbouwer | carrossier
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
the mass corresponding to the remaining load on the front axle(s) shall remain above zero (i.e. in case of a rear loadable axle with long rear overhang, the vehicle may not tip up).

de massa die overeenkomt met de resterende belasting op de vooras(sen) moet meer dan nul blijven (d.w.z. bij een belastbare achteras met een lange achteroverbouw mag het voertuig niet aan de voorkant van de grond komen).


52.5. For R-category vehicles with tipping capability, description (including drawings, sketches or photos) of the support devices for service and maintenance: .

52.5. Voor voertuigen van categorie R met stortfunctie: beschrijving (met tekeningen, schetsen of foto's) van de hulpmiddelen voor service en onderhoud: .


2. In the case of vehicles stolen or obtained by violence, Member States may provide that the body specified in Article 10(1) is to pay compensation instead of the insurer under the conditions set out in paragraph 1 of this Article. Where the vehicle is normally based in another Member State, that body can make no claim against any body in that Member State.

2. In het geval van voertuigen die door diefstal of geweldpleging zijn verkregen, kunnen de lidstaten bepalen dat het in artikel 10, lid 1, bedoelde orgaan in plaats van de verzekeraar zal optreden onder de in lid 1 van het onderhavige artikel gestelde voorwaarden; wanneer het voertuig gewoonlijk in een andere lidstaat is gestald, heeft genoemd orgaan geen mogelijkheid van verhaal tegen enig orgaan in die lidstaat.


Where payments are made to victims of accidents caused by vehicles subject to the derogation, the compensation body should have a claim against the body of the Member State in which the vehicle is normally based.

In het geval van betaling aan slachtoffers van voertuigen waarvoor de afwijking geldt, moet het schadevergoedingsorgaan een vordering hebben tegen het orgaan van de lidstaat waar het voertuig gewoonlijk is gestald.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In order to alleviate the financial burden on that body, Member States may make provision for the application of certain excesses where the body provides compensation for damage to property caused by uninsured vehicles or, as the case may be, vehicles stolen or obtained by violence.

De lidstaten mogen ter verlichting van de financiële lasten van dit orgaan voorzien in de toepassing van bepaalde franchises voor de vergoeding door dit orgaan van materiële schade veroorzaakt door niet-verzekerde of, in voorkomend geval, door diefstal of geweldpleging verkregen voertuigen.


A combination, made up of a category B test vehicle and a trailer with a maximum authorised mass of at least 1 000 kg, capable of a speed of at least 100 km/h, which does not fall within category B; the cargo compartment of the trailer shall consist of a closed box body which is at least as wide and as high as the motor vehicle; the closed box body may also be slightly less wide than the motor vehicle provided that the view to the rear is only possible by use of the external rear-view mirror ...[+++]

Samenstel van een examenvoertuig van categorie B en een aanhangwagen met een maximaal toegestane massa van ten minste 1 000 kg, met welk samenstel, dat niet onder categorie B valt, een snelheid van ten minste 100 km per uur kan worden bereikt; de laadruimte van de aanhangwagen moet bestaan uit een gesloten opbouw die ten minste even breed en hoog is als het motorvoertuig; de gesloten opbouw mag ook nagenoeg even breed zijn als het motorvoertuig zolang het zicht naar achteren alleen door middel van de buitenspiegels van het motorvoertuig mogelijk is; de feitelijke totale massa van de aanhangwagen moet minimaal 800 kg bedragen.


a. Fine grain recrystallised bulk graphites having a bulk density of 1,72 g/cm3 or greater, measured at 288 K (15 °C), and having a particle size of 100 micrometres or less, usable for "missile" nozzles and reentry vehicle nose tips, as follows:

a. geherkristalliseerd grafiet met een kleine korrelgrootte en met een volumedichtheid van ten minste 1,72 g/cm3 gemeten bij 288 K (15 °C), met een deeltjesgrootte van 100 micrometer of minder, geschikt voor "raket"-straalpijpen of neuskegels van terugkeervoertuigen, als hieronder:


b. Pyrolytic or fibrous reinforced graphites, usable for "missile" nozzles and reentry vehicle nose tips;

b. pyrolytisch of vezelversterkt grafiet, geschikt voor "raket"-straalpijpen of neuskegels van terugkeervoertuigen;


2B117 Equipment and process controls, other than those specified in 2B004, 2B005.a., 2B104 or 2B105, designed or modified for densification and pyrolysis of structural composite rocket nozzles and reentry vehicle nose tips.

2B117 Apparatuur en procesregeleenheden, met uitzondering van die bedoeld in 2B004, 2B005.a, 2B104 of 2B105, ontworpen of aangepast voor de verdichting en pyrolyse van composiet raketstraalpijpen en neuskegels voor terugkeervoertuigen («reentry»).


a. Fine grain recrystallised bulk graphites having a bulk density of 1,72 g/cm³ or greater, measured at 288 K (15 °C), and having a particle size of 100 micrometres or less, usable for "missile" nozzles and reentry vehicle nose tips;

a. geherkristalliseerd grafiet met een kleine korrelgrootte en met een volumedichtheid van ten minste 1,72 g/cm³ gemeten bij 288 K (15 °C), met een deeltjesgrootte van 100 micrometer of minder, geschikt voor "raket"-straalpijpen of neuskegels van terugkeervoertuigen;




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'vehicle with tipping body' ->

Date index: 2021-07-15
w