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Administration communale
Administration départementale
Administration locale
Administration municipale
Administration publique
Assistance administrative au sol
Assistance à l'administration des équipages
Assistant administratif
Assistante administrative
Assistante médico-administrative
Autorité locale
Bureaucratie
Charge administrative
Conseil municipal
Coût administratif
Coût de l'administration
Coût des formalités administratives
Formalité administrative
Municipalité
Pouvoirs locaux
Secrétaire
Secrétaire médical
Simplification administrative
Simplification des formalités administratives
Sténographe médicale

Traduction de «Assistance administrative » (Français → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
assistance administrative au sol

administratieve dienstverlening aan de grond | administratieve grondafhandeling


assistant administratif | assistant administratif/assistante administrative | assistante administrative

administratief assistent | administratief medewerkster | administratief assistente | administratief medewerker


assistant administratif | assistant administratif/assistante administrative | assistante administrative | secrétaire

administratief medewerkster secretariaat | medewerker secretariaat | administratief medewerker secretariaat | secretariaatsmedewerker


assistante médico-administrative | secrétaire médical | assistant médico-administratif/assistante médico-administrative | sténographe médicale

medewerker medisch secretariaat | medewerkster medisch secretariaat | administratief medewerker medisch secretariaat | medisch secretaresse


assistance à l'administration des équipages

administratieve dienst ten behoeve van de bemanning


Assistants d'administration (tous les services concernés)

Administratieve Assistenten (alle relevante afdelingen)


formalité administrative [ bureaucratie | charge administrative | coût administratif | coût de l'administration | coût des formalités administratives | simplification administrative | simplification des formalités administratives ]

administratieve formaliteit [ administratieve kosten | administratieve lasten | bureaucratie | vereenvoudiging van administratieve formaliteiten ]


administration locale [ administration communale | administration départementale | administration municipale | autorité locale | conseil municipal | municipalité | pouvoirs locaux ]

plaatselijke overheid [ departementaal bestuur | gemeentebestuur | gemeentelijk bestuur | gemeenteraad | plaatselijk gezag | regionaal orgaan ]




composant d'assistance de frein à main de voiture d'assistance

parkeerrem-onderdeel voor aangepaste auto
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
La Médaille d'Argent de l'Ordre de la Couronne est décernée à : M. COCKHEYT Jackie Jozef Martha (Eeklo, 12/01/1965) Opérateur de machines à l'administration provinciale de Flandre orientale PR 15/11/2014 Mme DEBELS Ruth Carine Joseph (Courtrai, 12/04/1975) Chef de service bibliothèque et culture à l'administration communale de Wortegem-Petegem PR 8/04/2015 M. DEMEULENAERE Marc Ivo (Furnes, 13/02/1963) Collaborateur technique service technique à l'administration communale de La Panne PR 15/11/2012 Mme GORIS Martha Maria Josepha (Oud-Turnhout, 18/09/1955) Assistant de biblio ...[+++]

De Zilveren Medaille der Kroonorde wordt verleend aan : de heer COCKHEYT Jackie Jozef Martha (Eeklo, 12/01/1965) Machinebediener bij het provinciebestuur van Oost-Vlaanderen RI 15/11/2014 Mevr. DEBELS Ruth Carine Joseph (Kortrijk, 12/04/1975) Diensthoofd bibliotheek en cultuur bij het gemeentebestuur van Wortegem-Petegem RI 8/04/2015 de heer DEMEULENAERE Marc Ivo (Veurne, 13/02/1963) Technisch medewerker dienst technische zaken bij het gemeentebestuur van De Panne RI 15/11/2012 Mevr. GORIS Martha Maria Josepha (Oud-Turnhout, 18/09/1955) Bibliotheekassistente bij het gemeentebestuur van Retie RI 8/04/2013 Mevr. MAES Hilde (Lommel, 27/10/1 ...[+++]


Exploitation aéroportuaire Un arrêté ministériel du 9 mai 2016 agrée, pour une durée de dix ans prenant cours le 9 mai 2016, la société « TNT Express Worldwide (Eurohub) SA » pour prester toutes les activités d'assistance et d'auto-assistance, sur l'aéroport de Liège, à savoir : 1. l'assistance administrative au sol et la supervision; 2. l'assistance « passagers »; 3. l'assistance « bagages »; 4. l'assistance « fret et poste »; 5. l'assistance « opérations en piste »; 6. l'assistance « nettoyage et service de l'avion »; 7. l'assistance « carburant et huile »; 8. l'assistance d'entretien en ligne; 9. l'assistance « opération aérie ...[+++]

Luchthavenexploitatie Bij ministerieel besluit van 9 mei 2016 wordt de vennootschap « TNT Express Worldwide (Eurohub) s.a». vanaf 9 mei 2016 voor tien jaar erkend om op de luchthaven van Luik activiteiten te verrichten i.v.m. : 1. administratieve grondafhandeling en supervisie; 2. bijstand aan passagiers; 3. bagageafhandeling; 4. vracht- en postafhandeling; 5. dienstverlening bij baanoperaties; 6. vliegtuigservicing; 7. brandstof- en olielevering; 8. lijnonderhoud; 9. vluchtafhandeling en administratie van cabinepersoneel; 10. grondtransportafhandeling; 11. catering.


Proposition de décision : l'Assemblée Générale Ordinaire décide d'approuver la nouvelle politique de rémunération des membres du Conseil d'Administration suivante, applicable à partir du 1 janvier 2016 : (i) La rémunération annuelle fixe pour chaque administrateur est fixée à 12.500 EUR par an et le jeton de présence pour chaque administrateur est fixé à 750 EUR par réunion du Conseil d'Administration (à compter de la première réunion du Conseil d'Administration à laquelle l'administrateur assiste). La rémunération annuelle fixe et le ...[+++]

De jaarlijkse vaste vergoeding en de zitpenning worden verhoogd met 100% voor de Voorzitter van de Raad van Bestuur en met 30 % voor elke Vicevoorzitter van de Raad van Bestuur; (ii) De jaarlijkse vaste vergoeding voor elk lid van een adviserend Comité van de Raad van Bestuur (d.i. het Auditcomité, het Vergoedingscomité en het Corporate Governance Comité) wordt vastgelegd op 3.000 EUR per jaar per Comité en de zitpenning voor elk lid van een Comité wordt vastgelegd op 750 EUR per vergadering van een Comité (vanaf de eerste bijgewoonde vergadering van het Comité).


Art. 4. Outre le personnel statutaire visé à l'article 1, la Caisse auxiliaire de paiement des allocations de chômage est autorisée à engager sous contrat de travail, les membres du personnel nécessaires en vue de répondre aux objectifs fixés dans son contrat d'administration et dont le nombre en unités budgétaires est fixé comme suit : 1. Administration centrale Niveau A Attaché 4 Niveau B Expert technique 2 Expert administratif 2 Expert financier 1 Niveau C Assistant administratif 15 Assistant technique 2 Niveau D Collaborateur adm ...[+++]

Art. 4. Naast het statutair personeel bedoeld in artikel 1 is de Hulpkas voor Werkloosheidsuitkeringen gemachtigd om de nodige personeelsleden aan te werven om te beantwoorden aan de in haar bestuursovereenkomst vastgelegde doelstellingen. Het aantal, in budgettaire eenheden, is als volgt bepaald : 1. Hoofdbestuur Niveau A Attaché 4 Niveau B Technisch deskundige 2 Administratief deskundige 2 Financieel deskundige 1 Niveau C Administratief assistent 15 Technisch assistent 2 Niveau D Administratief medewerker 2 Technisch medewerker 9 2 ...[+++]


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La Médaille d'Or de l'Ordre de la Couronne est décernée à : M. BUYS Freddy Gerard Maria (Beveren, 26/03/1955) Assistant technique à l'administration communale de Beveren Prise de rang 15/11/2014 Mme DE BRABANDERE Eliana Simonne (Tielt, 2/11/1950) Assistant administratif à l'administration communale de Deinze Prise de rang 8/04/2010 M. DE GRAEVE Filip Carlos Annie (Deinze, 16/08/1970) Bibliothécaire adjoint à l'administration communale de Deinze Prise de rang 8/04/2012 M. DE GRAEVE Jan Roland Albert (Waregem, 12/04/1968) Dessinateur à ...[+++]

De Gouden Medaille der Kroonorde wordt verleend aan : De heer BUYS Freddy Gerard Maria (Beveren, 26/03/1955) Technisch assistent bij het gemeentebestuur van Beveren RI 15/11/2014 Mevr. DE BRABANDERE Eliana Simonne (Tielt, 2/11/1950) Administratief assistent bij het gemeentebestuur van Deinze RI 8/04/2010 De heer DE GRAEVE Filip Carlos Annie (Deinze, 16/08/1970) Adjunct-bibliothecaris bij het gemeentebestuur van Deinze RI 8/04/2012 De heer DE GRAEVE Jan Roland Albert (Waregem, 12/04/1968) Tekenaar bij het gemeentebestuur van Deinze RI ...[+++]


- Ordres nationaux Par arrêté royal du 16 mars 2015 sont nommés à la date du 8 avril 2014 : - Grand Officier de l'Ordre de Léopold II : M. LATHOUWERS Jan Conseiller général - Commandeur de l'Ordre de Léopold : M. VERMEULEN Willy Administrateur - Commandeur de l'Ordre de Léopold II : M. BOUCAU William Conseiller M. CAMBIER Vincent Conseiller M. CARLIER Roland Conseiller Mme MAERTENS Genevieve Conseiller M. NENNEN Nicolas Conseiller M. REYNAERT Pierre Conseiller M. STAES Gert Conseiller M. VAN OUTRIVE Alain Conseiller M. VANBECKEVOORT Yvan Attaché M. VERHAEGHE Paul Conseiller M. VERHOEVEN Philip Conseiller M. VERMEULEN Marc Conseiller général - Officier de l'Ordre de la Couronne : M. ABOUALI Khaled Attaché M. CORNET Jean Attaché Mme DE SOUTER ...[+++]

- Nationale Orden Bij koninklijk besluit van 16 maart 2015 worden benoemd op datum van 8 april 2014 : - tot Grootofficier in de Orde van Leopold II : De heer LATHOUWERS Jan Adviseur-generaal - tot Commandeur in de Orde van Leopold : De heer VERMEULEN Willy Administrateur - tot Commandeur in de Orde van Leopold II : De heer BOUCAU William Adviseur De heer CAMBIER Vincent Adviseur De heer CARLIER Roland Adviseur Mevr. MAERTENS Genevieve Adviseur De heer NENNEN Nicolas Adviseur De heer REYNAERT Pierre Adviseur De heer STAES Gert Adviseur De heer VAN OUTRIVE Alain Adviseur De heer VANBECKEVOORT Yvan Attaché De heer VERHAEGHE Paul Adviseur De heer VERHOEVEN Philip Adviseur De heer VERMEULEN Marc Adviseur-generaal - tot Officier in de Kroonorde : ...[+++]


Missions et tâches du commissaire du gouvernement auprès de la Banque-Carrefour de la Sécurité sociale et de la plate-forme eHealth Il accomplit entre autres les missions et tâches suivantes (liste non limitative) : - il assiste aux réunions du Comité de gestion de la BCSS et au Comité de gestion de la plate-forme eHealth; - il assiste le ministre de tutelle lors des négociations du contrat d'administration; - il informe et conseille, le cas échéant, le ministre de tutelle au sujet des propositions, actions, décisions de la BCSS et ...[+++]

Opdrachten en taken van de regeringscommissaris bij de Kruispuntbank voor de Sociale Zekerheid en het eHealth-platform Hiertoe vervult hij onder meer volgende opdrachten en taken (niet limitatief) : - hij woont de vergaderingen van het Beheerscomité van de KSZ en van het Beheerscomité van het eHealth-platform bij; - hij staat de toezichthoudende minister bij tijdens de onderhandelingen over de bestuursovereenkomst; - hij informeert en adviseert in voorkomend geval de toezichthoudende minister inzake voorstellen, acties, beslissingen die de KSZ en het eHealth-platform nemen; - hij informeert en ondersteunt de KSZ en het eHealth-platfor ...[+++]


7 JUILLET 2011. - Modification de l'arrêté royal du 16 juillet 2010 « relatif à l'octroi de distinctions dans l'Ordre de la Couronne à certains membres du personnel des administrations locales en Région flamande » L'arrêté royal du 7 juillet 2011 dispose ce qui suit : Article 1 . A l'article 1 de l'arrêté royal du 16 juillet 2010 octroyant des distinctions honorifiques dans l'Ordre de la Couronne à certains membres du personnel des administrations locales en Région flamande, sont apportées les modifications suivantes : 1° Au § 4, les ...[+++]

7 JULI 2011. - Wijziging van het koninklijk besluit van 16 juli 2010 " houdende toekenning van onderscheidingen in de Kroonorde aan sommige personeelsleden van de lokale besturen in het Vlaams Gewest" Bij koninklijk besluit van 7 juli 2011 wordt het volgende bepaald : Artikel 1. In artikel 1 van het koninklijk besluit van 16 juli 2010, waarbij eervolle onderscheidingen in de Kroonorde worden verleend aan sommige personeelsleden van de lokale besturen in het Vlaams Gewest, worden de volgende wijzigingen aangebracht : 1° In § 4, worden de woorden " Annette Lucie Jeannine BATSELEER" , vervangen door de woorden " BATSLEER, Annette Lucie Jeannine" ; 2° In § 7, worden na de woorden " Luc Karel TRAEN (Varsenare, 4/07/1958), de woorden " ...[+++]


- Pouvoir effectuer la toilette mortuaire - Pouvoir mettre en bière le défunt - Pouvoir aménager le salon funéraire - Pouvoir exécuter des tâches logistiques 2.2.3. Contexte Contexte d'environnement - Cette profession s'exerce avec des horaires de travail variables, 24 heures sur 24 et 7 jours sur 7 - Cette profession, qui s'exerce en partie au sein d'une équipe ou individuellement, requiert la flexibilité à s'adapter à des modifications - Cette profession implique des déplacements et requiert la mobilité nécessaire - Cette profession est exercée tant à l'intérieur qu'à l'extérieur et le titulaire de la fonction est soumis aux changements (météorologiques) - Le port d'équipements de protection individuelle est requis pour certains actes - L ...[+++]

- Het kunnen verzorgen van de lijktooi - Het kunnen opbaren van de overledene - Het kunnen inrichten van de groetkamer - Het kunnen uitvoeren van logistieke taken 2.2.3. Context Omgevingscontext - Dit beroep wordt uitgeoefend met veranderende werktijden, 24u/24u en 7 dagen op 7 - Delen van dit beroep worden uitgeoefend in teamverband of individueel, waarbij de nodige flexibiliteit belangrijk is om zich aan te passen aan wijzigingen - Dit beroep houdt verplaatsingen in en vergt de nodige mobiliteit - Dit beroep wordt zowel binnen als buiten uitgeoefend waarbij de beroepsbeoefenaar onderhevig is aan (atmosferische) wijzigingen - Het dragen van persoonlijke beschermingsmiddelen is bij een aantal handelingen noodzakelijk - De werkopdrachten wor ...[+++]


Art. 26. § 1 . Le Service permanent d'assistance en matière administrative et pécuniaire des Cabinets est chargé de l'assistance administrative en matière de personnel à la cellule et de l'administration salariale des traitements, indemnités et allocations alloués au personnel de la cellule.

Art. 26. § 1. De Vaste hulpdienst voor administratieve en geldelijke aangelegenheden van de kabinetten is belast met de administratieve bijstand in de personeelszaken van de cel en de loonadministratie van de wedden, vergoedingen en toelagen toegekend aan het personeel van de cel.


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