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Vertaling van "agences publicitaires " (Frans → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
commercial vendeur d'espaces publicitaires | commerciale vendeuse d'espaces publicitaires web | commercial vendeur d'espaces publicitaires web | commercial vendeur d'espaces publicitaires/commerciale vendeuse d'espaces publicitaires

reclameverkoper | verkoopster van advertenties | advertentie- en reclameacquisiteur | verkoopmedewerkster advertenties


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uitvoerend agentschap [ Chafea | EACEA | EACI | EAHC | Easme | ERCEA | INEA | REA | TEN-T EA | Uitvoerend Agentschap Europese Onderzoeksraad | Uitvoerend Agentschap innovatie en netwerken | Uitvoerend Agentschap Onderwijs, audiovisuele media en cultuur | Uitvoerend Agentschap Onderzoek | Uitvoerend Agentschap voor concurrentievermogen en innovatie | Uitvoerend Agentschap voor consumenten, gezondheid, landbouw en voeding | Uitvoerend Agentschap voor gezondheid en consumenten | Uitvoerend Agentschap voor het trans-Europees vervoersnetwerk | Uitvoerend Agentschap voor kleine en middelgrote ondernemingen ]


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IN-CONTEXT TRANSLATIONS
3. Quels sont les critères qui déterminent le choix de l'agence publicitaire dont les différentes entreprises publiques louent les services ?

3. Welke zijn de criteria die bepalen met welk reclamebureau men scheep gaat voor de respectievelijke bedrijven ?


Selon certaines informations, un site internet de l'agence publicitaire Kostzewa, qui a entre-temps été retiré du web, a contourné la loi relative à la publicité pour les médicaments.

Uit berichtgeving blijkt dat een intussen van het web gehaalde site van het reclamebureau Kostzewa de wet op de openbare reclame voor geneesmiddelen omzeilde.


- Un arrêté ministériel du 17 décembre 2015 approuve les délibérations du 13 novembre 2015 par lesquelles le conseil communal de Flobecq établit les règlements suivants : - taxe communale sur les immeubles bâtis inoccupés (exercice 2016); - taxe communale sur les secondes résidences (exercice 2016); - taxe communale indirecte sur la distribution gratuite, à domicile, d'écrits et d'échantillons non adressés qu'ils soient publicitaires ou émanant de la presse régionale gratuite (exercice 2016); - taxe communale sur les agences bancaires (exercice ...[+++]

VLOESBERG. - Bij ministerieel besluit van 17 december 2015 worden de beraadslagingen van 13 november 2015 goedgekeurd waarbij de gemeenteraad van Vloesberg de volgende belastingen instelt : - gemeentebelasting op onbewoonde bebouwde onroerende goederen (boekjaar 2016); - gemeentebelasting op buitenverblijven (boekjaar 2016); - indirecte gemeentebelasting op kostenloze verspreiding van ongeadresseerde huis-aan-huis geschriften en stalen, ongeacht of ze reclamebladen of gratis regionale pers zijn (boekjaar 2016); - gemeentebelasting op bankkantoren (boekjaar 2016); - belastingen naar aanleiding van de installatie op het openbaar domein of aan de rand ervan van elk kermistoestel (manege, kraam, wagentje ...[+++]


En ce qui concerne la Défense: 1. a) Depuis 2012, la Direction Générale Communication (DG Com) fait appel à une agence externe, SPACE, pour l'achat de son espace publicitaire. b) L'achat d'espace média s'effectue via une procédure d'appel d'offre public. c) Sur base annuelle, les coûts totaux de l'espace média s'élevaient à 1,8 millions d'euros. d) "Marché public relatif à un marché pluriannuel à bordereau de prix concernant l'achat centralisé d'espaces média externes au profit des campagnes de recrutement et d'image de la Défense". e ...[+++]

Voor wat Defensie betreft: 1. a) Sinds 2012 doet de Algemene Directie Communicatie (DG Com) voor de aankoop van haar reclameruimte een beroep op een extern agentschap SPACE. b) De aankoop van de reclameruimte gebeurt via een procedure van algemene offerteaanvraag. c) Op jaarbasis bedroeg de totale kost aan mediaruimte 1,8 miljoen euro. d) "Overheidsopdracht betreffende de meerjarige overeenkomst tegen prijslijst aangaande de centrale aanschaf van externe mediaruimte ten behoeve van de campagnes rekrutering en imago van Defensie". e) De opdracht van de mediacentrale SPACE beperkt zich tot de reservatie van de reclameruimte en de onderhand ...[+++]


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2. souligne l'existence de publicités décrivant diverses formes de violence ou de stéréotypes liés à la femme-objet, transformant la féminité en un objet de consommation, humiliant les femmes, les privant de leur dignité et dévalorisant leurs rôles sociaux essentiels; invite instamment la Commission et les États membres à mettre en place à l'échelle européenne, notamment à l'intention des adolescents et des jeunes, des campagnes de sensibilisation contre l'exploitation du corps de la femme et de l'homme et la diffusion de messages sexistes en veillent à ce qu'aucun contenu qui justifie et banalise la violence contre les femmes, ou y incite, ne soit diffusé; à cette fin, invite les États membres à récompenser, notamment en leur confiant le ...[+++]

2. wijst op het bestaan van bepaalde advertenties die verschillende vormen van geweld tonen, vrouwen stereotyperen als objecten, vrouwelijkheid omvormen tot een consumptiegoed, vrouwen vernederen en hun waardigheid onderuit halen en de fundamentele rollen die vrouwen in de samenleving vervullen ontwaarden; vraagt de Commissie en de lidstaten met aandrang Europese bewustmakingscampagnes te ontwikkelen, met name gericht op tieners en jongeren, tegen de commercialisering van het vrouwelijke en mannelijke lichaam en de verspreiding van seksistische boodschappen, om er op die manier voor te zorgen dat er geen inhoud wordt verspreid die geweld tegen vrouwen rechtvaardigt, bagatelliseert of opwekt; roept de lidstaten hiertoe op reclamebureaus en ...[+++]


31. attire l'attention sur la vulnérabilité des consommateurs face aux risques du mimétisme, qui peut conduire à des comportements inappropriés, engendrer de la violence, des tensions, des déceptions, de l'anxiété, favoriser les addictions nocives (cigarettes, drogues) et les troubles alimentaires, tels que l'anorexie mentale et la boulimie, et perturber l'équilibre mental; demande à toutes les agences publicitaires et à tous les professionnels des médias de reconsidérer le fait de promouvoir des modèles (hommes et femmes) extrêmement minces afin d'éviter la diffusion de messages néfastes sur l'apparence, les imperfections du corps, l'â ...[+++]

31. vestigt de aandacht op de vatbaarheid van consumenten voor mimetisme, wat kan leiden tot ongepast gedrag, geweld, spanningen, ontgoocheling, angst, schadelijke verslavingen (roken, drugs), eetstoornissen zoals anorexia nervosa en boulimie, en een verstoring van het geestelijke evenwicht; roept alle reclamebureaus en beroepsmensen uit de mediawereld op zich opnieuw te beraden over de bevordering van extreem magere modellen (mannen of vrouwen), om schadelijke boodschappen over uiterlijk, lichamelijke onvolmaaktheden, leeftijd en gewicht te vermijden, rekening houdend met de invloed en impact van reclame op kinderen en jongeren;


31. attire l’attention sur la vulnérabilité des consommateurs face aux risques du mimétisme, qui peut conduire à des comportements inappropriés, engendrer de la violence, des tensions, des déceptions, de l'anxiété, favoriser les addictions nocives (cigarettes, drogues) et les troubles alimentaires, tels que l’anorexie mentale et la boulimie, et perturber l’équilibre mental; demande à toutes les agences publicitaires et à tous les professionnels des médias de reconsidérer le fait de promouvoir des modèles (hommes et femmes) extrêmement minces afin d'éviter la diffusion de messages néfastes sur l'apparence, les imperfections du corps, l'â ...[+++]

31. vestigt de aandacht op de vatbaarheid van consumenten voor mimetisme, wat kan leiden tot ongepast gedrag, geweld, spanningen, ontgoocheling, angst, schadelijke verslavingen (roken, drugs), eetstoornissen zoals anorexia nervosa en boulimie, en een verstoring van het geestelijke evenwicht; roept alle reclamebureaus en beroepsmensen uit de mediawereld op zich opnieuw te beraden over de bevordering van extreem magere modellen (mannen of vrouwen), om schadelijke boodschappen over uiterlijk, lichamelijke onvolmaaktheden, leeftijd en gewicht te vermijden, rekening houdend met de invloed en impact van reclame op kinderen en jongeren;


3. Quels sont les critères qui déterminent le choix de l'agence publicitaire dont les différentes entreprises publiques louent les services ?

3. Welke zijn de criteria die bepalen met welk reclamebureau men scheep gaat voor de respectievelijke bedrijven ?


Il intervient à la suite de plaintes et de demandes d'avis des agences publicitaires ou de sa propre initiative.

Dit orgaan kan optreden op basis van klachten, adviesaanvragen van reclameagentschappen of op eigen initiatief.


Tous les partenaires ayant participé au projet, y compris l'agence publicitaire responsable de l'aspect créatif de la campagne, partageaient ce point de vue.

Alle partners in het project, ook het reclamebureau dat instond voor de creatieve invulling van de campagne, waren deze mening toegedaan.


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