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Traduction de «boeing 737-200 » (Français → Néerlandais) :

Citons, par exemple, quelques avions répertoriés dans la catégorie 2 et qui se révèlent, à l'usage, être extrêmement bruyants : Boeing 727-200, Boeing 727-300, Boeing 737-200, Duke, Baron, Skipper, Piper, Cessna, DH - 1-2-3-6 et 82, Robin, Bandeirante, Fokker F 28 et Cherokee.

Als voorbeeld enkele vliegtuigtypes die weliswaar deel uitmaken van categorie 2, doch in de praktijk veel geluidshinder veroorzaken : Boeing 727-200, Boeing 727-300, Boeing 737-200, Duke, Baron, Skipper, Piper, Cessna, DH - 1-2-3-6 en 82, Robin, Bandeirante, Fokker F 28 en Cherokee.


Citons, par exemple, quelques avions répertoriés dans la catégorie 2 et qui se révèlent, à l'usage, être extrêmement bruyants : Boeing 727-200, Boeing 727-300, Boeing 737-200, Duke, Baron, Skipper, Piper, Cessna, DH - 1-2-3-6 et 82, Robin, Bandeirante, Fokker F 28 et Cherokee.

Als voorbeeld enkele vliegtuigtypes die weliswaar deel uitmaken van categorie 2, doch in de praktijk veel geluidshinder veroorzaken : Boeing 727-200, Boeing 727-300, Boeing 737-200, Duke, Baron, Skipper, Piper, Cessna, DH - 1-2-3-6 en 82, Robin, Bandeirante, Fokker F 28 en Cherokee.


Dans ce cadre, les avions réduits à rester cloués au sol, nuitamment, sont entre autres les Boeing 707, 727-100, 737-100, 737-200, BAC 1-11, DC 8 série 60, DC 9 séries 10 à 50 et Tupolev 154 A.

Als gevolg daarvan moeten 's nachts aan de grond blijven onder meer de Boeings 707, 727-100, 737-100, 737-200, BAC's 1-11, DC 8's serie 60, DC 9's series 10 tot 50 en Tupolevs 154 A.


Dans ce cadre, les avions réduits à rester cloués au sol, nuitamment, sont entre autres les Boeing 707, 727-100, 737-100, 737-200, BAC 1-11, DC 8 série 60, DC 9 séries 10 à 50 et Tupolev 154 A.

Als gevolg daarvan moeten 's nachts aan de grond blijven onder meer de Boeings 707, 727-100, 737-100, 737-200, BAC's 1-11, DC 8's serie 60, DC 9's series 10 tot 50 en Tupolevs 154 A.


L’organe d’appel a également confirmé que les subventions fiscales de l’État de Washington et les subventions au titre du régime FSC ont permis à Boeing de l’emporter sur Airbus pour ce qui est de certaines commandes sur le marché des aéronefs de 100-200 places à couloir unique (Boeing 737 vs A320).

De Beroepsinstantie heeft eveneens bevestigd dat de belastingvoordelen van Washington en de subsidies van Foreign Sales Corporation Boeing in staat gesteld hebben om bepaalde orders in het eengangssegment, de markt voor vliegtuigen met 100 tot 200 zitplaatsen, voor de neus van Airbus weg te kapen (Boeing 737 tegenover A320).


Lorsque, dans la section “limitation” des catégories de classes A et B, il est fait référence à des séries, types et groupes, “série” signifie des séries spécifiques de types telles que Airbus 300, 310 ou 319 ou Boeing 737 série 300 ou RB211 série 524 ou Cessna série 150 ou 172 ou Beech série 55 ou Continental série O-200, etc.; “type” signifie un type spécifique ou un modèle tels que Airbus type 310-240 ou RB 211-524 type B4 ou Cessna 172 type RG.

Wanneer wordt verwezen naar serie, type en groep in het onderdeel „Beperkingen” van classificaties A en B, betekent serie een specifieke typeserie zoals Airbus 300 of 310 of 319 of de serie Boeing 737-300 of de serie RB211-524 of Cessna 150 of Cessna 172 of de serie Beech 55 of de serie continental O-200 enz.; type betekent een specifiek type of model zoals het Airbus 310-240-type of RB 211-524 B4-type of Cessna 172RG-type; er mag een ongelimiteerd aantal series of typen worden vermeld; groep betekent bijvoorbeeld een Cessna met enkele zuigermotor of Lycoming-zuigermotoren zonder drukvulling.


(4) Le calcul, présenté en détail aux points 22 à 29 de la décision d'ouverture de la procédure, donne un chiffre d'environ 50 % de réduction à l'heure actuelle, soit selon les types d'avions, environ 104 euros et 151 euros pour des Boeing 737-200 et 737-800 de Ryanair contre, respectivement, environ 250 euros et 390 euros d'après les tarifs généraux pour les mêmes avions.

(4) De berekening, die uitvoerig wordt toegelicht in de punten 22 tot en met 29 van het besluit tot inleiding van de procedure, komt op dit moment uit op een korting van ongeveer 50 %, d.w.z, afhankelijk van het vliegtuigtype, ongeveer 104 EUR voor de Boeing 737-200 en 151 EUR voor de Boeing 737-800 van Ryanair tegenover respectievelijk ongeveer 250 EUR en 390 EUR volgens de algemene tarieven voor dezelfde vliegtuigtypes.


Les transporteurs aériens et les appareils concernés sont les suivants: Krasnoyarsk Airlines: appareils Boeing B-737 (EI-DNH/DNS/DNT/CBQ/CLZ/CLW), B-757 (EI-DUA/DUD/DUC/DUE), B-767 (EI-DMP/DMH), Тupolev Tu-214 (RA-65508), Тu-154M (RA-85720); Ural Airlines: appareils Airbus А-320 (VP-BQY/BQZ), Тu-154M (RA-85807/85814/85833/85844); Gazpromavia: appareils Falcon-900 (RA-09000/09001/09006/09008); Atlant Soyuz: appareils Boeing B-737 (VP-BBL/BBM), Тu-154M (RA-85709/85740); UTAir: appareils ATR-42 (VP-BCB/BCF/BPJ/BPK), Gulfstream IV (RA-10201/10202), Тu-154M (RA-85805/85808); Kavminvodyavia: appareils Тu-204 (RA-64022/64016), Тu-154М (RA- ...[+++]

Het gaat om de volgende luchtvaartmaatschappijen en luchtvaartuigen: Krasnoyarsk Airlines: Boeing B-737 (EI-DNH/DNS/DNT/CBQ/CLZ/CLW), B-757 (EI-DUA/DUD/DUC/DUE), B-767 (EI-DMP/DMH), Tupolev Тu-214 (RA-65508), Тu-154M (RA-85720); Ural Airlines: Airbus А-320 (VP-BQY/BQZ), Тu-154M (RA-85807/85814/85833/85844); Gazpromavia: Falcon-900 (RA-09000/09001/09006/09008); Atlant-Soyuz: Boeing B-737 (VP-BBL/BBM), Тu-154M (RA-85709/85740); UTAir: ATR-42 (VP-BCB/BCF/BPJ/BPK), Gulfstream IV (RA-10201/10202), Тu-154M (RA-85805/85808); Kavminvodyavia: Тu-204 (RA-64022/64016), Тu-154М (RA-85715/85826/85746); Kuban Airlines: Yak-42 (RA-42386/42367/423 ...[+++]


(273) De la même façon, des informations en possession de la Commission l'amènent à estimer que l'assistance en escale, hors ravitaillement en carburant, d'un Boeing 737, sur la base d'une vingtaine de rotations quotidiennes et pour 100 à 200 places, tous éléments cohérents avec la desserte de Charleroi par Ryanair, s'élèverait de 800 à 1200 euros par avion sur un aéroport régional, chiffre déjà inférieur d'au moins 20 % à celui d'un aéroport de taille plus importante.

(273) Tevens beschikt de Commissie over informatie waaruit zij kan concluderen dat de grondafhandeling, met uitzondering van bijtanken, van een Boeing 737 op basis van een twintigtal vliegbewegingen per dag en voor 100 tot 200 plaatsen, parameters die in overeenstemming zijn met de wijze waarop Ryanair in Charleroi opereert, op een regionale luchthaven 800 à 1200 euro per vliegtuig zou kosten; dit bedrag ligt al minstens 20 % lager dan wat op grotere luchthavens wordt aangerekend.




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Date index: 2023-06-28
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