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Traduction de «pour des boeing 737-200 » (Français → Néerlandais) :

Citons, par exemple, quelques avions répertoriés dans la catégorie 2 et qui se révèlent, à l'usage, être extrêmement bruyants : Boeing 727-200, Boeing 727-300, Boeing 737-200, Duke, Baron, Skipper, Piper, Cessna, DH - 1-2-3-6 et 82, Robin, Bandeirante, Fokker F 28 et Cherokee.

Als voorbeeld enkele vliegtuigtypes die weliswaar deel uitmaken van categorie 2, doch in de praktijk veel geluidshinder veroorzaken : Boeing 727-200, Boeing 727-300, Boeing 737-200, Duke, Baron, Skipper, Piper, Cessna, DH - 1-2-3-6 en 82, Robin, Bandeirante, Fokker F 28 en Cherokee.


Citons, par exemple, quelques avions répertoriés dans la catégorie 2 et qui se révèlent, à l'usage, être extrêmement bruyants : Boeing 727-200, Boeing 727-300, Boeing 737-200, Duke, Baron, Skipper, Piper, Cessna, DH - 1-2-3-6 et 82, Robin, Bandeirante, Fokker F 28 et Cherokee.

Als voorbeeld enkele vliegtuigtypes die weliswaar deel uitmaken van categorie 2, doch in de praktijk veel geluidshinder veroorzaken : Boeing 727-200, Boeing 727-300, Boeing 737-200, Duke, Baron, Skipper, Piper, Cessna, DH - 1-2-3-6 en 82, Robin, Bandeirante, Fokker F 28 en Cherokee.


Dans ce cadre, les avions réduits à rester cloués au sol, nuitamment, sont entre autres les Boeing 707, 727-100, 737-100, 737-200, BAC 1-11, DC 8 série 60, DC 9 séries 10 à 50 et Tupolev 154 A.

Als gevolg daarvan moeten 's nachts aan de grond blijven onder meer de Boeings 707, 727-100, 737-100, 737-200, BAC's 1-11, DC 8's serie 60, DC 9's series 10 tot 50 en Tupolevs 154 A.


Dans ce cadre, les avions réduits à rester cloués au sol, nuitamment, sont entre autres les Boeing 707, 727-100, 737-100, 737-200, BAC 1-11, DC 8 série 60, DC 9 séries 10 à 50 et Tupolev 154 A.

Als gevolg daarvan moeten 's nachts aan de grond blijven onder meer de Boeings 707, 727-100, 737-100, 737-200, BAC's 1-11, DC 8's serie 60, DC 9's series 10 tot 50 en Tupolevs 154 A.


2003: Saab IDS 2.OLPT - CMS contrat 737 200 - lot 9 - Usage : Haut représentant belge pour la politique spatiale;

2003: Saab IDS 2.OLPT - CMS contract 737 200 - lot 9 - Gebruik : Belgische Hoge Vertegenwoordiger voor het ruimtevaartbeleid;


L’organe d’appel a également confirmé que les subventions fiscales de l’État de Washington et les subventions au titre du régime FSC ont permis à Boeing de l’emporter sur Airbus pour ce qui est de certaines commandes sur le marché des aéronefs de 100-200 places à couloir unique (Boeing 737 vs A320).

De Beroepsinstantie heeft eveneens bevestigd dat de belastingvoordelen van Washington en de subsidies van Foreign Sales Corporation Boeing in staat gesteld hebben om bepaalde orders in het eengangssegment, de markt voor vliegtuigen met 100 tot 200 zitplaatsen, voor de neus van Airbus weg te kapen (Boeing 737 tegenover A320).


Il a établi que les subventions de Wichita étaient suffisamment importantes et liées au Boeing 737 pour être cumulées avec les subventions fiscales.

Zij bepaalde dat de subsidies van Wichita voldoende groot waren en in voldoende mate verband hielden met de B-737 om met de belastingvoordelen te worden samengevoegd.


Il a été conclu que les subventions accordées par la NASA/le DOD confèrent à Boeing un avantage concurrentiel qui a défavorisé Airbus lors de nombreuses campagnes de vente; Airbus a ainsi perdu des ventes pour les modèles A330 et A350 (marché des aéronefs de 200-300 places) et risque de perdre sa part de certains marchés d’exportation.

De conclusie luidde dat de subsidies van de NASA/MD Boeing een concurrentievoordeel bezorgd hebben waardoor Airbus een groot aantal verkoopscampagnes verloor en bijgevolg de verkoop van de modellen A330 en A350 (op de markt voor 200-300 zitplaatsen) is misgelopen en zijn aandeel in bepaalde exportmarkten dreigde te verliezen.


174. prend acte de ce que, selon différentes sources, plusieurs détenus considérés comme de grande importance qui avaient été secrètement détenus en Afghanistan en 2003 ont été transférés à l'extérieur du pays en septembre et en octobre 2003; souligne avec préoccupation qu'un Boeing 737 immatriculé N313P, utilisé par la CIA pour des restitutions avérées, s'est rendu de Kaboul à l'aéroport de Szymany le 22 septembre 2003, avant d'être dirigé vers Guantánam ...[+++]

174. wijst erop dat verschillende bronnen hebben verklaard dat verscheidene belangrijke gevangenen die in 2003 in het geheim in Afghanistan vast hadden gezeten, in september en oktober 2003 uit het land werden gebracht; wijst er met bezorgdheid op dat een Boeing 737 met registratienummer N313P die door de CIA voor vaststaande uitleveringen was gebruikt, op 22 september 2003 van Kabul naar de luchthaven bij Szymany vloog en vervolgens doorvloog naar Guantánamo;


Le gouvernement américain continue en outre à accorder à Boeing quelque 200 millions d’USD par an sous forme de subventions à l’exportation dans le cadre de «l’Extraterritorial Income Exclusion Act» (loi régissant l' exclusion des revenus extraterritoriaux qui succède à la loi sur les «FSC» - Foreign Sales Corporations), en dépit d’une décision de l’OMC déclarant expressément ces subventions illégales.

Bovendien wijst de Amerikaanse regering Boeing jaarlijks nog steeds circa $ 20 miljard in de vorm van exportsubsidies toe in het kader van de « Extraterritorial Income Exclusion Act » (de opvolger van de « FSC » - Foreign Sales Corporations), ondanks een uitspraak van de WTO waarin deze subsidies uitdrukkelijk illegaal worden genoemd.




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pour des boeing 737-200 ->

Date index: 2022-01-12
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