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Traduction de «bruxelles-national à brussels airport company » (Français → Néerlandais) :

L’AR Licence octroie la licence pour l’exploitation de l’aéroport de Bruxelles-National à Brussels Airport Company (dénommée ci-après « BAC ») et fixe les conditions d’exploitation et les obligations auxquelles BAC doit satisfaire en tant que titulaire de la licence.

Het Licentie KB verleent de licentie voor de uitbating van de luchthaven Brussel-Nationaal aan Brussels Airport Company (hierna « BAC ») en bepaalt eveneens de exploitatievoorwaarden en de verplichtingen waaraan BAC als licentiehouder moet voldoen.


Dans sa décision D-2015-12-LA du 3 novembre 2015, le Service de Régulation du Transport Ferroviaire et de l'Exploitation de l'Aéroport National de Bruxelles (ci-après : le Service de Régulation) s'est prononcé, en sa qualité d'autorité économique, sur la proposition tarifaire finale de Brussels Airport Company concernant la période régulée du 1 avril 2016 au 31 mars 2021.

Bij beslissing D-2015-12-LA van 3 november 2015 heeft de Dienst Regulering van het Spoorwegvervoer en van de Exploitatie van de Luchthaven Brussel-Nationaal (hierna : de Dienst Regulering) zich in zijn hoedanigheid van economisch regulerende overheid uitgesproken over het finaal tariefvoorstel van Brussels Airport Company voor de gereguleerde periode van 1 april 2016 t.e.m. 31 maart 2021.


Vu l'arrêté royal du 7 janvier 2014 octroyant un subside à Brussels Airport Company, titulaire de la licence d'exploitation de l'aéroport de Bruxelles-National, pour le soutien aux infrastructures liées à la sûreté;

Gelet op het koninklijk besluit van 7 januari 2014 tot toekenning van een toelage aan Brussels Airport Company, houder van de exploitatielicentie van de Luchthaven Brussel-Nationaal, voor de ondersteuning van infrastructuur inzake beveiliging;


SERVICE PUBLIC FEDERAL MOBILITE ET TRANSPORTS - 15 MARS 2017. - Arrêté royal retirant l'arrêté royal du 7 janvier 2014 octroyant un subside à Brussels Airport Company, titulaire de la licence d'exploitation de l'aéroport de Bruxelles-National, pour le soutien aux infrastructures liées à la sûreté

FEDERALE OVERHEIDSDIENST MOBILITEIT EN VERVOER - 15 MAART 2017. - Koninklijk besluit tot intrekking van het koninklijk besluit van 7 januari 2014 tot toekenning van een toelage aan Brussels Airport Company, houder van de exploitatielicentie van de luchthaven Brussel-Nationaal, voor de ondersteuning van infrastructuur inzake beveiliging


Art. 2. Les subsides alloués en application de l'arrêté royal du 7 janvier 2014 octroyant un subside à Brussels Airport Company, titulaire de la licence d'exploitation de l'aéroport de Bruxelles-National, pour le soutien aux infrastructures liées à la sûreté sont remboursés au plus tard le 31 mars 2017 à l'autorité fédérale, en suivant les instructions figurant dans la facture concernée établie par le Service public fédéral Mobilité et Transports.

Art. 2. De in het kader van het koninklijk besluit van 7 januari 2014 tot toekenning van een toelage aan Brussels Airport Company, houder van de exploitatielicentie van de Luchthaven Brussel-Nationaal, voor de ondersteuning van infrastructuur inzake beveiliging toegekende toelagen worden ten laatste op 31 maart 2017 terugbetaald aan de federale overheid volgens de instructies die op de betreffende factuur, opgemaakt door de Federale Overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer, vermeld worden.


Article 1. L'arrêté royal du 7 janvier 2014 octroyant un subside à Brussels Airport Company, titulaire de la licence d'exploitation de l'aéroport de Bruxelles-National, pour le soutien aux infrastructures liées à la sûreté est retiré.

Artikel 1. Het koninklijk besluit van 7 januari 2014 tot toekenning van een toelage aan Brussels Airport Company, houder van de exploitatielicentie van de Luchthaven Brussel-Nationaal, voor de ondersteuning van infrastructuur inzake beveiliging wordt ingetrokken.


Depuis la privatisation de la Régie des voies aériennes dans les années 2000, le personnel de l'aéroport Bruxelles-National dépend de la société anonyme privée Brussels Airport Company (BAC), y compris les agents des inspections sûreté (prévention des attentats) et inspections sécurité (prévention des accidents).

Sinds de privatisering van de Regie der Luchtwegen in de jaren 2000 ressorteert het personeel van Brussels Airport, met inbegrip van de medewerkers van de beveiligingsinspectie (preventie van aanslagen) en van de veiligheidsinspectie (preventie van ongevallen), onder de naamloze vennootschap van privaat recht Brussels Airport Company (BAC).


L'exploitant de l'aéroport, en l'occurrence Brussels Airport Company (BAC), est une société anonyme de droit privé depuis l'entrée en vigueur de l'arrêté royal du 27 mai 2004 relatif à la transformation de Brussels International Airport Company (B.I.A.C.).

De luchthavenexploitant, zijnde Brussels Airport Company (BAC), is sinds de inwerkingtreding van het koninklijk besluit van 27 mei 2004 betreffende de omzetting van Brussels International Airport Company (B.I.A.C.) een naamloze vennootschap van privaatrecht.


Environ 260 sociétés différentes, pour un total de 20.000 travailleurs et parmi eux environ 750 travailleurs de Brussels Airport Company (BAC), sont établies à l'aéroport national.

Op de nationale luchthaven zijn ongeveer 260 verschillende bedrijven gevestigd, met in totaal 20.000 werknemers, waaronder ongeveer 750 werknemers van Brussels Airport Company (BAC).


Il y a lieu de remarquer en outre que l'exploitant de Brussels Airport, Brussels Airport Company, est une entreprise privée.

Er dient bovendien opgemerkt te worden dat de luchthavenuitbater van Brussels Airport, Brussels Airport Company, een privéonderneming is.


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