Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Afschaffen van bestaande bedden
Bestaand schip
Bestaand vaartuig
Bestaande data migreren
Bestaande gebruiken
Bestaande gegevens migreren
Bestaande inrichting
Bestaande installatie
Bestaande uit moleculen
Data migreren
In geldboete bestaande hoofdstraf
Kruisallergie
Migreren van bestaande gegevens
Moleculair
Netwerk bestaande uit geconcentreerde elementen
Schakeling bestaande uit geconcentreerde elementen

Traduction de «bestaande geluidsoverlastnorm » (Néerlandais → Allemand) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
data migreren | migreren van bestaande gegevens | bestaande data migreren | bestaande gegevens migreren

Datenbestand migrieren


netwerk bestaande uit geconcentreerde elementen | schakeling bestaande uit geconcentreerde elementen

Schaltung aus konzentrierten idealen Elementen


bestaand schip | bestaand vaartuig

vorhandenes Fahrzeug | vorhandenes Schiff


bestaande inrichting | bestaande installatie

bestehende Anlage


bestaande ontwerpen aanpassen aan gewijzigde omstandigheden | bestaande ontwerpen aanpassen aan veranderde omstandigheden

vorhandene Entwürfe an veränderte Umstände anpassen






moleculair | bestaande uit moleculen

molekular | die Moleküle betreffend


kruisallergie | overgevoeligheid uitgelokt door een bestaande overgevoeligheid

Kreuzallergie | Überkreuzungsempfindlichkeit


afschaffen van bestaande bedden

Streichung bestehender Betten
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Ten eerste nam de ICAO-raad in juni 2001 een nieuwe geluidscertificatienorm aan waarin onder meer werd vastgelegd dat de nieuwe cumulatieve maximumwaarde tien decibel moet liggen onder de som van de individuele maximumwaarden van de bestaande geluidsoverlastnorm (vliegtuigen overeenkomstig hoofdstuk 4).

Erstens nahm der ICAO-Rat im Juni 2001 eine neue Lärmzertifizierungsnorm an, in der unter anderem festgelegt wurde, dass der neue kumulative Höchstwert 10 Dezibel unter der Summe der einzelnen Höchstwerte des bestehenden Lärmstandards (Flugzeuge nach Kapitel 4) zu liegen hat.


w