Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adviseur intellectuele eigendom
Adviseuse intellectuele eigendom
Coördinator internationaal transport
Coördinator internationaal vervoer
IAK
IARC
ICTR
ICTY
IE-adviseur
ITR
Internationaal Agentschap voor Onderzoek naar Kanker
Internationaal Agentschap voor kankeronderzoek
Internationaal Gerechtshof voor strafzaken
Internationaal Instituut voor Kankeronderzoek
Internationaal Strafhof
Internationaal Straftribunaal
Internationaal Straftribunaal voor Rwanda
Internationaal Tribunaal voor Rwanda
Internationaal recht
Internationale procedure
Internationale strafrechtbank
Ongeoorloofde handelspraktijken
Onrechtmatige handelspraktijken
Regelgeving inzake internationaal transport
Regelgeving inzake internationaal vervoer
Rwanda-tribunaal

Vertaling van "handelspraktijken op internationaal " (Nederlands → Duits) :

TERMINOLOGIE
ongeoorloofde handelspraktijken | onrechtmatige handelspraktijken

unerlaubte Handelspraktiken


Internationaal Straftribunaal [ ICTY | Internationaal Straftribunaal voor Rwanda | Internationaal Straftribunaal voor voormalig Joegoslavië | Internationaal Tribunaal voor misdrijven in Voormalig Joegoslavië | Internationaal Tribunaal voor Rwanda | internationale strafrechtbank | ITR ]

Internationales Kriegsverbrechertribunal [ Internationaler Strafgerichtshof für das ehemalige Jugoslawien | Internationaler Strafgerichtshof für Ruanda | IStGHJ | IStGHR ]


internationaal recht [ internationale procedure ]

internationales Recht [ internationales Prozessrecht | internationales Prozeßrecht ]


Internationaal Strafhof [ Internationaal Gerechtshof voor strafzaken ]

Internationaler Strafgerichtshof [ ICC | IStGH ]


Internationaal Straftribunaal voor Rwanda | Internationaal Tribunaal voor de vervolging van personen aansprakelijk voor genocide en andere ernstige schendingen van het internationale humanitaire recht, begaan op het grondgebied van Rwanda en van Rwandese burgers aansprakelijk voor genocide en andere van dergelijke schendingen, begaan op het grondgebied van buurlanden, tussen 1 januari 1994 en 31 december 1994 | Internationaal Tribunaal voor Rwanda | Rwanda-tribunaal | ICTR [Abbr.]

Internationaler Strafgerichtshof für Ruanda | IStGHR [Abbr.]


Internationaal Agentschap voor kankeronderzoek | Internationaal Agentschap voor Onderzoek naar Kanker | Internationaal Instituut voor Kankeronderzoek | IAK [Abbr.] | IARC [Abbr.]

Internationales Krebsforschungszentrum | IARC [Abbr.]


adviseuse intellectuele eigendom | IE-adviseur | adviseur intellectuele eigendom | adviseuse intellectuele-eigendomsrechten en handelspraktijken

Patentanwältin | Patentsachbearbeiter | Patentsachbearbeiter/Patentsachbearbeiterin | Patentsachbearbeiterin


regelgeving inzake internationaal transport | regelgeving inzake internationaal vervoer

Vorschriften für den grenzüberschreitenden Verkehr | Vorschriften für die internationale Beförderung


coördinator internationaal transport | coördinator internationaal vervoer

internationaler Logistikleiter | internationaler Logistikmanager | internationale Logistikleiterin | internationaler Logistikmanager/internationale Logistikmanagerin


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
39. wijst op de bestaande banden tussen georganiseerde misdaad en terrorisme, een punt dat ook door de justitiële autoriteiten en de politie in bepaalde gevallen onder de aandacht wordt gebracht in verband met de financiering van illegale activiteiten van terroristische groeperingen middels de opbrengst van illegale handelspraktijken op internationaal niveau, en verzoekt de lidstaten de bestrijding van dergelijke activiteiten te verscherpen; attendeert in dit verband op het belang van de uitwisseling van gegevens tussen wetshandhavingsinstanties van de lidstaten via het nog in te stellen PNR-systeem van de EU en via het EU-programma voo ...[+++]

39. nimmt die bestehenden Verbindungen zwischen organisierter Kriminalität und Terrorismus zur Kenntnis, auf die Justizbehörden und Polizei im Zusammenhang mit der Finanzierung der illegalen Tätigkeiten von Terrorvereinigungen durch Erträge aus illegalen Machenschaften auf internationaler Ebene hinweisen, und fordert die Mitgliedstaaten auf, ihre Maßnahmen zur Bekämpfung solcher Tätigkeiten zu verstärken; stellt diesbezüglich fest, wie wichtig es ist, dass Strafverfolgungsbehörden in den einzelnen Mitgliedstaaten Daten austauschen, indem ein PNR-System der Europäischen Union und ein EU- System zum Aufspüren der Finanzierung des Terroris ...[+++]


42. wijst op de bestaande banden tussen georganiseerde misdaad en terrorisme, een punt dat ook door de justitiële autoriteiten en de politie in bepaalde gevallen onder de aandacht wordt gebracht in verband met de financiering van illegale activiteiten van terroristische groeperingen middels de opbrengst van illegale handelspraktijken op internationaal niveau, en verzoekt de lidstaten de bestrijding van dergelijke activiteiten te verscherpen;

42. nimmt die bestehenden Verbindungen zwischen organisierter Kriminalität und Terrorismus zur Kenntnis, auf die Justizbehörden und Polizei im Zusammenhang mit der Finanzierung der illegalen Tätigkeiten von Terrorvereinigungen durch Erträge aus illegalen Machenschaften auf internationaler Ebene hinweisen, und fordert die Mitgliedstaaten auf, ihre Maßnahmen zur Bekämpfung solcher Tätigkeiten zu verstärken;


12. is van oordeel dat bij afwezigheid van internationaal erkende mededingingsregels het huidige Europese handelsbeschermingssysteem de beste remedie vormt om te zorgen voor een gelijkwaardig speelveld voor alle spelers en is van oordeel dat EU-ondernemingen, en dan met name KMO's, een versterkt mechanisme ter bestrijding van oneerlijke handelspraktijken nodig hebben;

12. ist der Auffassung, dass angesichts der Tatsache, dass es keine international anerkannten Wettbewerbsregeln gibt, das gegenwärtige europäische System der handelspolitischen Schutzinstrumente am besten geeignet ist, gleiche Bedingungen für alle Akteure zu schaffen, und dass EU-Unternehmen und insbesondere KMU einen wirksamen Mechanismus zur Bekämpfung unfairer Handelspraktiken benötigen;


Dit moet worden aangevuld met een actief gebruik van instrumenten uit het handelsbeleid om te reageren op oneerlijke subsidieverlening buiten de EU en andere oneerlijke handelspraktijken, maar ook als garantie voor een internationaal gelijk speelveld. Daarbij gaat het ook om de actieve openstelling van markten in het buitenland.

Ergänzend bedarf es eines wirksamen Einsatzes handelspolitischer Instrumente, um auf unfaire ausländische Subventionen und andere unfaire Handelspraktiken zu reagieren und um auf internationaler Ebene für gleiche Wettbewerbsbedingungen zu sorgen, auch durch die aktive Öffnung ausländischer Märkte.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
44. steunt de aanbevelingen om bedrijven in staat te stellen zich internationaal te ontwikkelen; bepleit dat deze maatregelen ook gelden voor het MKB; verzoekt de Commissie om gebruik te maken van de verdedigingsmechanismen die de WTO biedt wanneer een Europese industriële sector slachtoffer wordt van onrechtmatige handelspraktijken;

44. unterstützt die Empfehlungen, wonach den Unternehmen eine Entwicklung auf internationaler Ebene ermöglicht werden soll; wünscht, dass sie auch für KMU gelten; fordert die Kommission auf, auf die von der WTO vorgesehenen Schutzinstrumente zurückzugreifen, wenn ein europäischer Industriesektor Opfer illegaler Handelspraktiken wird;


44. steunt de aanbevelingen om bedrijven in staat te stellen zich internationaal te ontwikkelen; bepleit dat deze maatregelen ook gelden voor het MKB; verzoekt de Commissie om gebruik te maken van de verdedigingsmechanismen die de WTO biedt wanneer een Europese bedrijfstak slachtoffer wordt van illegale handelspraktijken;

44. unterstützt die Empfehlungen, wonach den Unternehmen eine Entwicklung auf internationaler Ebene ermöglicht werden soll; wünscht, dass sie auch für KMU gelten; fordert die Kommission auf, auf die von der WTO vorgesehenen Schutzinstrumente zurückzugreifen, wenn ein europäischer Industriesektor Opfer illegaler Handelspraktiken wird;


Doelstellingen van de Overeenkomst De Overeenkomst heeft tot doel een kader te creëren dat het mogelijk maakt toezicht te houden op de subsidies, billijke concurrentievoorwaarden tot stand te brengen en onrechtvaardige handelspraktijken op internationaal niveau te voorkomen.

Die Ziele des Abkommens Mit dem Abkommen soll ein Rahmen geschaffen werden, der es ermöglicht, die Zuschüsse zu kontrollieren, eine ehrliche Konkurrenz einzuführen und unbillige Handelspraktiken auf weltweiter Ebene zu verhindern.


Er is gewezen op verscheidene punten die van bijzonder belang zijn voor de concurrentiekracht van de staalsector, zoals internationaal concurrentievermogen (met inbegrip van protectionisme en oneerlijke handelspraktijken), toegang tot grondstoffen, administratieve lasten, de uitvoering van het EU-klimaatbeleid, energiekosten, vaardigheidstekorten, productiecapaciteiten, onderzoek en innovatie, en maatregelen aan de vraagzijde.

Es wurden mehrere Bereiche identifiziert, die für die Wettbewerbsfähigkeit des Stahlsektors von besonderer Bedeutung sind, darunter: internationaler Wettbewerb (einschließlich Protektionismus und unlautere Handelspraktiken), Zugang zu Rohstoffen, Verwaltungsaufwand, Umsetzung der Klimaschutzpolitik der EU, Energiekosten, Mangel an Fachkräften, Produktionskapazitäten, For­schung und Innovation und nachfrageseitige Maßnahmen.


w