Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aanvullend onderwijs
Begroting van een school beheren
Buitengewoon onderwijs
Cognitieve maatschappij
Cognitieve samenleving
Competitief lerende architectuur
Departement van een middelbare school beheren
Departement van een secundaire school beheren
Katholieke school
Lerende maatschappij
Lerende samenleving
Lerende volwassene
Onderwijs voor buitengewoon begaafden
Onderwijsinstelling
Particulier onderwijs
Particuliere school
School
School voor doofstommen
School voor gehandicapte kinderen
School voor slechthorende kinderen
Schoolbudget beheren
Secundaire school
Sport op school promoten

Traduction de «lerende school » (Néerlandais → Allemand) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
cognitieve maatschappij | cognitieve samenleving | lerende maatschappij | lerende samenleving

kognitive Gesellschaft | Lerngesellschaft


onderwijsinstelling [ school ]

Lehranstalt [ Bildungseinrichtung | Schule | schulische Einrichtung ]


buitengewoon onderwijs [ aanvullend onderwijs | onderwijs voor buitengewoon begaafden | school voor doofstommen | school voor gehandicapte kinderen | school voor slechthorende kinderen ]

Sondererziehung [ Gehörlosenschule | Hochbegabtenförderung | kompensatorische Bildung | Schule für Kinder mit Behinderungen | Sonderschulunterricht | Taubstummenschule | Unterricht in Erziehungsanstalten ]


competitief lerende architectuur

Architektur für Lernen durch Konkurrenz




particulier onderwijs [ katholieke school | particuliere school ]

Privatschulwesen [ freie Schule | Privatschule ]


departement van een middelbare school beheren | departement van een secundaire school beheren

Fachbereich der Sekundarstufe leiten




begroting van een school beheren | schoolbudget beheren

Schulbudget verwalten | Haushalt von Schulen verwalten | Schulfinanzen verwalten


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Analyse van basisstrategieën voor organisatieontwikkeling Kenmerken van geslaagde organisatieontwikkeling Rol van de organisatieontwikkeling in het schoolontwikkelingsproces Grondige studie van wetenschappelijke theorieën over moderne organisatieontwikkeling, rekening houdend met concrete uitgangspunten voor een duurzame schoolontwikkeling en organisatieontwikkeling Moderne sturingsmodellen voor een lerende school Oprichting, opdracht en structuur van stuurgroepen en projectgroepen Verdieping van competenties op het gebied van organisatiediagnose

Merkmale erfolgreicher Organisationsentwicklung Beitrag der Organisationsentwicklung für den Schulentwicklungsprozess Auseinandersetzung mit wissenschaftlichen Theorien zur modernen Organisationsentwicklung unter Berücksichtigung konkreter Ansätze für eine nachhaltige Schul- und Organisationsentwicklung Moderne Steuerungsmodelle einer älernenden Schule » Einrichtung, Auftrag und Aufbau von Steuergruppen und von Projektgruppen Vertiefung der organisationsdiagnostischen Kompetenzen


Uiteenzetting van verschillende wetenschappelijke theorieën over de moderne organisatieontwikkeling, rekening houdend met concrete uitgangspunten ter waarborging van een duurzame ontwikkeling van de school en van de organisatie Moderne stuurmodellen voor een lerende school

Auseinandersetzung mit wissenschaftlichen Theorien zur modernen Organisationsentwicklung unter Berücksichtigung konkreter Ansätze für eine nachhaltige Schul- und Organisationsentwicklung Moderne Steuerungsmodelle einer " lernenden Schule"


Voor beleidsmakers betekenen deze bevindingen dat toenemende aandacht voor beoordeling, feedback en een positief werkklimaat op school kan bijdragen aan de ontwikkeling van scholen als "lerende organisaties", waarmee een permanente professionele opleiding wordt bevorderd en de kwaliteit van het onderwijs wordt verbeterd.

Für Entscheidungsträger legen diese Erkenntnisse den Schluss nahe, dass eine verstärkte Ausrichtung auf Bewertung und Rückmeldung sowie auf ein positives Schulklima zum Ausbau der Schulen als „Stätten des Wissenserwerbs“ beitragen kann, in denen die berufliche Fortbildung gefördert wird. Auf diese Weise kann auch die Unterrichtsqualität verbessert werden.


w