Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Begeleider kinderopvang
Begeleider-coördinator kinderopvang
Begeleiding van de drugdelinquenten
Begeleiding van drugsdelinquenten
Coördinatrice kinderopvang
Kinderopvang
Kleuterleidster
Leider kinderopvang
Leider tussenschoolse kinderopvang
Leidster kinderopvang
Leidster tussenschoolse kinderopvang
Leraar kleuteronderwijs
Manager kinderdagverblijf
Manager kinderopvang
Medewerkster kinderopvang
Netwerk Kinderopvang
Voorziening van anticiperende begeleiding aan familie
Woont begeleid zelfstandig

Traduction de «Begeleider kinderopvang » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
begeleider kinderopvang | kleuterleidster | leraar kleuteronderwijs | medewerkster kinderopvang

educator in beauty | vocational beauty teacher | early years teacher | kindergarten teacher


coördinatrice kinderopvang | leidster tussenschoolse kinderopvang | begeleider-coördinator kinderopvang | leider tussenschoolse kinderopvang

pre-school activities coordinator | vacation camp coordinator | child care coordinator | vacation activities coordinator


leider kinderopvang | leidster kinderopvang | manager kinderdagverblijf | manager kinderopvang

child day care centre administrator | child daycare centre coordinator | before school daycare coordinator | child day care centre manager


begeleiding van de drugdelinquenten | begeleiding van drugsdelinquenten

after-care of drug-dependent offenders


Netwerk Kinderopvang

Childcare Network | European Commission Network on Childcare




wooneducatie, begeleiding en counseling

Home teaching, guidance, and counseling




voorziening van anticiperende begeleiding aan familie

Provision of anticipatory guidance to family


Omschrijving: Een toestand, tot dusver alleen bij meisjes aangetroffen, waarin een ogenschijnlijk normale vroege ontwikkeling wordt gevolgd door gedeeltelijk of volledig verlies van spraak en vaardigheid in voortbeweging en gebruik van handen, begeleid door afname van de schedelgroei, die doorgaans aan het licht treedt op de leeftijd van 7 tot 24 maanden. Verlies van doelgerichte handbewegingen, handenwringende stereotypieën en hyperventilatie zijn kenmerkend. Sociale ontwikkeling en ontwikkeling van het spelen komen tot stilstand, maar de sociale belangstelling blijft meestal intact. Rompataxie en -apraxie beginnen zich te ontwikkelen o ...[+++]

Definition: A condition, so far found only in girls, in which apparently normal early development is followed by partial or complete loss of speech and of skills in locomotion and use of hands, together with deceleration in head growth, usually with an onset between seven and 24 months of age. Loss of purposive hand movements, hand-wringing stereotypies, and hyperventilation are characteristic. Social and play development are arrested but social interest tends to be maintained. Trunk ataxia and apraxia start to develop by age four years and choreoathetoid movements frequently follow. Severe mental retardation almost invariably results.
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
- speciale aandacht schenken aan de behoeften van jongeren op lokaal en regionaal niveau, op terreinen als gezondheid, begeleiding/advies, cultuur, sport, kinderopvang, huisvesting en vervoer, vooral van die jongeren die sociaal zijn uitgesloten of het risico van sociale uitsluiting lopen (zoals jonge alleenstaande ouders).

- Give special attention to the needs of young people at local and regional level in terms of health centres, guidance/counselling, cultural activities, sports, day nurseries, housing, transport, etc., especially for those who are socially excluded or face the risk of social exclusion (such as young single parents).


13. roept de lidstaten en de Commissie op alle obstakels die de toegang tot formeel en informeel onderwijs en tot een leven lang leren belemmeren weg te nemen, door voorlichting en begeleiding te verbeteren, financiële steun en andere vormen van steun aan te bieden, zoals kinderopvang en ouderenzorg, om vrouwen en mannen in staat te stellen een leven lang te leren, te opteren voor een intergenerationele benadering en de rol die de Europese instellingen spelen te bevorderen;

13. Calls on the Member States and the Commission to remove barriers to access to formal and informal education, and to lifelong learning, by improving awareness and guidance, providing financial support and other types of support, such as childcare and care for the elderly, in order to enable women and men to participate in lifelong learning, adopting an intergenerational approach and fostering the role played by the European institutions;


78. is van mening dat met het oog op een effectieve uitvoering van werkgelegenheidsrichtsnoeren 7 tot 10 de lidstaten in het kader van het Europees semester moeten worden gestimuleerd om bijzonder belang toe te kennen aan specifieke vraagstukken, zoals een betere toegang van jongeren tot onderwijs, begeleiding en opleiding en voorkoming van voortijdig schoolverlaten, bevordering van een leven lang leren, bevordering van de werkgelegenheid en vermindering van de werkloosheid, met name onder jongeren, bevordering van de integratie van ouderen op de arbeidsmarkt, bestrijding van zwart werk, het gemakkelijker maken om werk en gezin te combineren en verbeteri ...[+++]

78. Considers that, in the context of the European Semester and in order to implement effectively Employment Guidelines 7 to 10, Member States should be encouraged to attach special importance to specific issues, such as facilitating young people's access to education, guidance and training and preventing early school-leaving, promoting lifelong learning, promoting employment and reducing unemployment, especially among young people, promoting integration of older people into the labour market, combating undeclared work, facilitating reconciliation of work and family life and improving childcare facilities;


22. is van mening dat met het oog op een effectieve uitvoering van werkgelegenheidsrichtsnoeren 7 tot 10 de lidstaten in het kader van het Europese semester moeten worden gestimuleerd om bijzonder belang toe te kennen aan specifieke vraagstukken, zoals een betere toegang van jongeren tot onderwijs, begeleiding en opleiding en voorkoming van voortijdig schoolverlaten, bevordering van een leven lang leren, bevordering van de werkgelegenheid en vermindering van de werkloosheid, met name onder jongeren, bevordering van de integratie van ouderen op de arbeidsmarkt, bestrijding van zwart werk, het gemakkelijker maken om werk en gezin te combineren en verbeteri ...[+++]

22. Considers that, in the context of the European Semester and in order to implement effectively Employment Guidelines 7 to 10, Member States should be encouraged to attach special importance to specific issues, such as facilitating young people’s access to education, guidance and training and preventing early school-leaving, promoting lifelong learning, promoting employment and reducing unemployment, especially among young people, promoting integration of older people into the labour market, combating undeclared work, facilitating reconciliation of work and family life and improving childcare facilities;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Europa zou belastingvoordelen en aanmoedigingssteun moeten verlenen aan bedrijven die voorzien in kinderopvang ter plaatse, waardoor alleenstaande moeders kunnen werken terwijl hun kinderen worden verzorgd en begeleid.

Europe should provide tax breaks and incentives to companies that provide on-site day care and nursery facilities which allow Single Mothers to work while their children are being watched after and taught.


36. benadrukt dat verbetering van de dienstverlening op het gebied van volwasseneneducatie, het geven van voorlichting en het makkelijker maken om werk en gezin te combineren onmisbaar zijn om de participatie te vergroten en alleen efficiënt zijn als ze gepaard gaan met stimulerende maatregelen; is van mening dat maatregelen voor het bevorderen van een doeltreffende dienstverlening, die onder meer gericht zijn op de beschikbaarheid van onderwijsvoorzieningen, het vergemakkelijken van leren op de werkplek door aanpassing van de werktijd, het bieden van faciliteiten voor kinderopvang ter plekke en van mogelijkheden voor afstandsonderwijs ...[+++]

36. Stresses that improving the delivery of adult learning, the provision of information and making it easier to combine work with family life are essential to raise participation and are stimulating if they are combined with incentives; points out that measures to promote effective delivery include the availability of learning sites, facilitating learning at the workplace by adjusting working hours, providing childcare facilities locally, distance learning services for the disabled or vulnerable in remote areas, information and guidance on lifelong learning measures and on job opportunities, tailored programmes and availability of flex ...[+++]


- speciale aandacht schenken aan de behoeften van jongeren op lokaal en regionaal niveau, op terreinen als gezondheid, begeleiding/advies, cultuur, sport, kinderopvang, huisvesting en vervoer, vooral van die jongeren die sociaal zijn uitgesloten of het risico van sociale uitsluiting lopen (zoals jonge alleenstaande ouders);

- Give special attention to the needs of young people at local and regional level in terms of health centres, guidance/counselling, cultural activities, sports, day nurseries, housing, transport, etc., especially for those who are socially excluded or face the risk of social exclusion (such as young single parents).


Dit varieert van leren in de vroege kinderjaren (ouderlijke begeleiding thuis en publieke kinderopvang en onderwijsvoorzieningen) tot voorschools onderwijs, tot hoger onderwijs, initiële beroepsopleiding en algemeen onderwijs, ontwikkeling van burgerschapscompetenties en beroepsopleiding voor volwassenen.

This should range from early childhood learning (competent parenting at home and public care and learning services), through pre-school education, to higher education, initial vocational training, adult general, civic and vocational training.


Maatregelen ter bevordering van de toegang van vrouwen tot de traditionele dienstensector, begeleiding, kwalificatie en opleiding of investeringen in kinderopvang komen vaker voor dan activiteiten om gendersegregatie op de arbeidsmarkt tegen te gaan, de kloof inzake beloning te verkleinen dan wel de toegang van vrouwen tot leidinggevende posities te bevorderen.

Measures to promote women in the traditional service sector, counselling, qualification and training or investments in childcare are more often found than activities to reduce gender segregation in the labour market or the gender pay gap, or to promote women in decision-making positions.


Maatregelen ter bevordering van de toegang van vrouwen tot de traditionele dienstensector, begeleiding, kwalificatie en opleiding of investeringen in kinderopvang komen vaker voor dan activiteiten om gendersegregatie op de arbeidsmarkt tegen te gaan, de kloof inzake beloning te verkleinen dan wel de toegang van vrouwen tot leidinggevende posities te bevorderen.

Measures to promote women in the traditional service sector, counselling, qualification and training or investments in childcare are more often found than activities to reduce gender segregation in the labour market or the gender pay gap, or to promote women in decision-making positions.


w