Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Cursus voor de overgang van school naar bedrijf
Overgang van de lagere naar de middelbare school
Overgang van school naar beroepsleven
Overgang van school naar werkend bestaan

Traduction de «Cursus voor de overgang van school naar bedrijf » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
cursus voor de overgang van school naar bedrijf

course aiding the transition between school and working life


overgang van school naar beroepsleven | overgang van school naar werkend bestaan

transition from education to working life | transition from school to workplace | transition from study to working life


overgang van de lagere naar de middelbare school

transition from primary to secondary school
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Door de onaanvaardbare jeugdwerkloosheidscijfers is er dringend behoefte aan samenwerking tussen degenen die verantwoordelijk zijn voor onderwijs en werkgelegenheid om de overgang van school naar de arbeidswereld voor jonge Europeanen te vergemakkelijken", vulde commissaris Andor aan.

Given the unacceptable levels of youth unemployment there is an urgent need for those responsible for education and employment to work together to facilitate the transition of young Europeans from school to the world of work", added Commissioner Andor.


De jongerengarantie is een van de meest essentiële en dringende hervormingen die nodig zijn om de jeugdwerkloosheid te bestrijden en de overgang van school naar werk te verbeteren.

The Youth Guarantee is one of the most crucial and urgent reforms required to address youth unemployment and to improve school work transitions.


Enkele lidstaten hebben al strategieën ontwikkeld of op stapel staan waarmee een vlottere overgang van school naar werk wordt bewerkstelligd, doordat rekening gehouden wordt met de verwachte vraag naar vaardigheden en nauw samengewerkt wordt met het bedrijfsleven.

A number of member states have already developed or are putting in place strategies to ensure a more efficient transition from school to work, anticipating the evolution of skill demands and working closely with businesses.


Om de overgang van school naar werk te vergemakkelijken omvat het maatregelenpakket ook een raadpleging van de Europese sociale partners over een kwaliteitskader voor stages, om jongeren de kans te geven om in veilige omstandigheden nuttige werkervaring op te doen.

To facilitate school-to-work-transitions, the Package also launches a consultation of European social partners on a Quality Framework for Traineeships so as to enable young people to acquire high-quality work experience under safe conditions.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Deze nieuwe studies werpen meer licht op deze regelingen en helpen ons bij de voorbereiding van de komende initiatieven ter verbetering van de overgang van school naar werk.

These new studies shed more light onto these schemes and help us to prepare our upcoming initiatives on improving the transition from school to work.


D. overwegende dat de overgang van school naar werk en van de ene baan naar de andere een structurele uitdaging vormt voor werknemers in de gehele EU; dat zekerheid ten aanzien van een overgang dus essentieel is om werknemers te motiveren voor een opleiding buiten de werkplek; overwegende dat kwalitatief goede stages over het algemeen een positief effect hebben op de toegang van jongeren tot de arbeidsmarkt,

D. whereas the transition from education to work and between jobs is a structural challenge for workers all over the EU; whereas, therefore, transition security is an essential element to motivate workers for training outside the workplace; whereas quality apprenticeships have a largely positive impact on young people's access to employment,


D. overwegende dat de overgang van school naar werk en van de ene baan naar de andere een structurele uitdaging vormt voor werknemers in de gehele EU; dat zekerheid ten aanzien van een overgang dus essentieel is om werknemers te motiveren voor een opleiding buiten de werkplek; overwegende dat kwalitatief goede stages over het algemeen een positief effect hebben op de toegang van jongeren tot de arbeidsmarkt,

D. whereas the transition from education to work and between jobs is a structural challenge for workers all over the EU; whereas, therefore, transition security is an essential element to motivate workers for training outside the workplace; whereas quality apprenticeships have a largely positive impact on young people's access to employment,


D. overwegende dat de overgang van school naar werk en van de ene baan naar de andere een structurele uitdaging vormt voor werknemers in de gehele EU; dat zekerheid ten aanzien van een overgang dus essentieel is om werknemers te motiveren voor een opleiding buiten de werkplek; overwegende dat kwalitatief goede stages over het algemeen een positief effect hebben op de toegang van jongeren tot de arbeidsmarkt,

D. whereas the transition from education to work and between jobs is a structural challenge for workers all over the EU; whereas, therefore, transition security is an essential element to motivate workers for training outside the workplace; whereas quality apprenticeships have a largely positive impact on young people’s access to employment,


17. wijst erop dat jongeren uit een steeds groter onderwijsaanbod moeten kiezen; is van mening dat zij voortdurend van de ontwikkelingen op de arbeidsmarkt op de hoogte moeten worden gesteld, opdat de vaardigheden worden gestimuleerd waaraan behoefte bestaat, met als doel ervoor te zorgen dat iedereen die een school- of beroepsopleiding heeft afgesloten een baan heeft en de overgang van school naar de ...[+++]arbeidsmarkt soepel verloopt;

17. Emphasises that young people are being forced to choose from an ever growing range of training possibilities; takes the view that they must be kept regularly informed about developments on the labour market, so that they can concentrate on developing skills which are actually needed, the aim being that no young person completing school or training should be left without a job and that the transition between education and working life should be a smooth one;


16. wijst er voorts op dat jongeren bijzonder vatbaar zijn voor sociale uitsluiting wegens de problemen waarmee zij geconfronteerd worden bij de overgang van school naar beroepsleven; beveelt de lidstaten daarom aan specifiek op jongeren gerichte maatregelen te nemen, in het bijzonder voor jongeren die moeilijkheden ondervinden bij de overgang van school naar werk en jongeren die geen onde ...[+++]

16. Emphasises, moreover, that young people are particularly vulnerable to social exclusion owing to the difficulties which confront them on leaving education and entering the world of work; recommends, therefore, that Member States develop measures aimed specifically at young people and especially at those who face difficulties in the transition from education to employment, who are not in the education system or who have no training;




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Cursus voor de overgang van school naar bedrijf' ->

Date index: 2024-10-26
w