Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Docent lichamelijke opvoeding secundair onderwijs
Docent lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs
Docent moderne talen hoger onderwijs
Docente lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs
Docente moderne talen hoger onderwijs
Docente moderne talen secundair onderwijs
Lector moderne talen
Leerkracht lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs
Leerkracht moderne talen voortgezet onderwijs
Onderwijs in de moderne talen
Onderwijsgevende moderne talen secundair onderwijs
Onderwijsgevende moderne talen voortgezet onderwijs
Taalonderwijs

Traduction de «Docente moderne talen secundair onderwijs » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
docente moderne talen secundair onderwijs | onderwijsgevende moderne talen secundair onderwijs | leerkracht moderne talen voortgezet onderwijs | onderwijsgevende moderne talen voortgezet onderwijs

modern languages high school teacher | modern languages teacher | modern languages teacher secondary school | secondary school modern languages tutor


docente moderne talen hoger onderwijs | docent moderne talen hoger onderwijs | lector moderne talen

lecturer in modern languages | modern languages teacher | modern languages lecturer | university modern languages lecturer


docent lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs | docente lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs | docent lichamelijke opvoeding secundair onderwijs | leerkracht lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs

secondary school physical education tutor | secondary school teacher of physical education | high school physical education teacher | physical education teacher secondary school


onderwijs in de moderne talen | taalonderwijs

foreign language teaching
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Uit een nieuw onderzoek over het effect van partnerschappen tussen scholen in verschillende landen blijkt dat de vaardigheden van leerlingen - vooral in het secundair onderwijs - aanzienlijk verbeterden. Dit geldt voor culturele en sociale vaardigheden en voor IT en vreemde talen.

A new study on the impact of partnerships between schools in different countries has found that pupils - particularly at secondary level - significantly improved their skills, including cultural and social skills, IT and foreign languages. The impact of the partnerships was strongest on pupils who visited partner schools.


In het lager secundair onderwijs wordt over het algemeen meer tijd besteed aan het onderwijs van vreemde talen dan in het basisonderwijs.

The amount of time spent on language learning is generally greater in lower secondary education than in primary schools.


Nog niet in alle landen worden minstens twee vreemde talen vanaf zeer jonge leeftijd onderwezen, maar uit de studie blijkt dat leerlingen in het algemeen secundair onderwijs in de meeste landen wel reeds twee vreemde talen kunnen leren.

When it comes to teaching at least two foreign languages from a very early age, not all countries have achieved this yet, but the study demonstrates that in most countries it is already possible for pupils in general secondary education.


Toch heeft het Parlement de Commissie en de Raad gevraagd om de nodige stappen te ondernemen om de test zo vlug mogelijk uit te breiden naar een groter aantal officiële talen van de Unie, op voorwaarde dat zulks geen negatieve invloed heeft op het onderwijs, of op de ontwikkeling van die moderne talen.

Nevertheless, Parliament called on the Commission and the Council to take the requisite steps to extend this test as soon as possible to a wider spectrum of official languages of the Union, provided this did not adversely affect the teaching or development of modern languages.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. de nodige voorwaarden te creëren om in het secundair onderwijs ten minste twee nationale EU-talen aan te leren, naast de moedertaal;

1. Create the conditions necessary for at least two of the national languages of the Member States of the Union to be taught at secondary school level, in addition to the mother tongue.


De nadruk ligt sterk op het leren en het gebruik van vreemde talen. Alle leerlingen krijgen vanaf het eerste jaar van het primair onderwijs onderricht in een eerste vreemde taal (Engels, Frans of Duits) en vanaf het tweede jaar van het secundair onderwijs in een tweede vreemde taal (een van de talen die in de scholen worden onderwezen).

There is a strong emphasis on learning and using foreign languages: all pupils study a first foreign language (English, French or German) from the first year of primary education and a second foreign language (any language taught in the school) from the second year of secondary school.


Alle leerlingen krijgen onderricht in een eerste buitenlandse taal (Engels, Frans of Duits) vanaf het eerste jaar van het primair onderwijs en in een tweede buitenlandse taal (een der talen die in de scholen onderwezen worden) vanaf het tweede jaar van het secundair onderwijs.

All pupils study a first foreign language (English, French or German) from the first year of primary education and a second foreign language (any language taught in the school) from the second year of secondary school.


Er valt een lichte toename waar te nemen in het aantal talen dat wordt geleerd door leerlingen in het secundair onderwijs: het aantal vreemde talen per leerling is gestegen van gemiddeld 1,2 aan het begin van de jaren negentig van de vorige eeuw tot 1,5 in 2000.

A slight increase has been observed in the number of foreign languages learned per pupil in secondary education, the figure having risen from 1.2 foreign languages per pupil at the start of the 1990s to an average of 1.5 in 2000.


CONSUMENTENVORMING EN -VOORLICHTING - RESOLUTIE VAN DE RAAD [1] "DE RAAD VAN DE EUROPESE UNIE, gelet op het Verdrag tot oprichting van de Europese Gemeenschap, gezien de resolutie van de Raad van 9 juni 1986, betreffende de consumentenvorming in het basisonderwijs en het secundaire onderwijs, gezien de resolutie van de Raad van 23 juni 1986 betreffende de toekomstige koers van het beleid van de Europese Economische Gemeenschap inzake de bescherming en de bevordering van de belangen van de consument ; overwegende dat in artikel 3, sub s), van het Verdrag bepaald is dat het optreden van de Gemeenschap een bijdrage tot ...[+++]

CONSUMER EDUCATION AND INFORMATION - COUNCIL RESOLUTION [1] "THE COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION Having regard to the Treaty establishing the European Community; Having regard to the Council Resolution of 9 June 1986 on "Consumer Education in primary and secondary schools"; Having regard to the Council Resolution of 23 June 1986 on "Future orientations of the policy of the European Economic Community for the protection and the promotion of the consumers' interests"; Whereas Article 3(s) of the Treaty stipulates that the activities of the Community shall include a contribution to the strengthening of consumer protection; Whereas, pursua ...[+++]


- verbetering van de beheersing van basisvaardigheden, met name door het onderwijs van ten minste twee vreemde talen vanaf zeer jonge leeftijd: vaststelling van een taalvaardigheidsindicator in 2003; ontwikkeling van een digitale cultuur: algemene invoering van een internet- en computergetuigschrift voor leerlingen in het secundair onderwijs;

to improve the mastery of basic skills, in particular by teaching at least two foreign languages from a very early age: establishment of a linguistic competence indicator in 2003; development of digital literacy: generalisation of an Internet and computer user's certificate for secondary school pupils;


w