Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aandoeningen vermeld in T82.0 als gevolg van
Bottransplantaat
Digitale overheid
E-Gov
E-Government
E-administratie
E-bestuur
E-gov
E-government
E-mail
E-overheid
E-regering
EGovernment
Elektronisch bestuur
Elektronische administratie
Elektronische agenda
Elektronische berichtendienst
Elektronische botstimulator
Elektronische overheid
Elektronische post
Elektronische postdienst
Elektronische regering
Elektronische stimulator
Elektronische zakagenda
Endoprothese
Geheugen ondersteund door gebruik van agenda
Hernieuwde sociale agenda
Hersenen
Herziene sociale agenda
On line werkende overheid
On-lineadministratie
On-lineoverheid
Perifere zenuw
Ruggenmerg
Sfincterimplantaat
Urine
Vernieuwde sociale agenda

Vertaling van "Elektronische agenda " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
elektronische agenda | elektronische zakagenda

electronic notebook






aandoeningen vermeld in T82.0 als gevolg van elektronische neurostimulator (elektrode) van | hersenen | aandoeningen vermeld in T82.0 als gevolg van elektronische neurostimulator (elektrode) van | perifere zenuw | aandoeningen vermeld in T82.0 als gevolg van elektronische neurostimulator (elektrode) van | ruggenmerg

Conditions listed in T82.0 due to electronic neurostimulator (electrode) of:brain | peripheral nerve | spinal cord


digitale overheid (nom féminin) | e-administratie (nom féminin) | e-bestuur (nom neutre) | e-gov (nom neutre) | e-Gov (nom neutre) | eGovernment (nom neutre) | e-government (nom neutre) | e-Government (nom neutre) | elektronisch bestuur (nom neutre) | elektronische administratie (nom féminin) | elektronische overheid (nom féminin) | elektronische regering (nom féminin) | e-overheid (nom féminin) | e-regering (nom féminin) | on-lineadministratie (nom féminin) | on-lineoverheid (nom féminin) | on line werkende overheid (nom féminin)

e-administration (nom) | e-gov (nom) | e-Gov (nom) | eGovernment (nom) | e-government (nom) | e-Government (nom) | electronic administration (nom) | electronic government (nom) | electronic public administration (nom) | net government (nom) | online administration (nom) | on-line administration (nom) | online government (nom) | on-line government (nom)


geheugen ondersteund door gebruik van agenda

Memory aided by use of diary


Elektronische berichtendienst | Elektronische post | Elektronische postdienst | E-mail

Electronic mail | Electronic mailing system | Electronic messaging | E-mail


hernieuwde sociale agenda | herziene sociale agenda | vernieuwde sociale agenda

renewed social agenda | revised social agenda


aandoeningen vermeld in T82.0 als gevolg van | urine | elektronische stimulator | aandoeningen vermeld in T82.0 als gevolg van | urine | endoprothese | aandoeningen vermeld in T82.0 als gevolg van | urine | sfincterimplantaat

Conditions listed in T82.0 due to:urinary:electronic stimulator device | sphincter implant | stent |


aandoeningen vermeld in T82.0 als gevolg van | bottransplantaat | aandoeningen vermeld in T82.0 als gevolg van | elektronische botstimulator

Conditions listed in T82.0 due to:bone graft | electronic bone stimulator
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In de Digitale Agenda voor Europa worden de bestaande hinderpalen voor de digitale ontwikkeling van Europa genoemd en wordt wetgeving voorgesteld inzake vertrouwensdiensten zoals de e-handtekening en de wederzijdse erkenning van elektronische identificatie en authenticatie. Zo wordt een duidelijk rechtskader gecreëerd om fragmentatie en een gebrek aan interoperabiliteit te vermijden, digitaal burgerschap te stimuleren en cybercriminaliteit te voorkomen.

The Digital Agenda for Europe identifies existing barriers to Europe’s digital development and foresees legislation on trust services such as e-signatures and the mutual recognition of electronic identification and authentication, establishing a clear legal framework so as to eliminate fragmentation and the lack of interoperability, enhance digital citizenship and prevent cybercrime.


38. verzoekt de lidstaten om de maatregelen in het kader van de digitale agenda volledig uit te voeren en om meer inspanningen te leveren om de overheidsadministratie te moderniseren – niet het minst via de snelle invoering van maatregelen met betrekking tot elektronische overheid, e-gezondheid, elektronische facturatie en elektronische aanbestedingen –, om zo meer en betere digitale diensten te bieden aan burgers en ondernemingen in heel Europa, de kosten te beperken en de efficiëntie van de overheidssector te vergroten;

38. Calls on the Member States to implement in full the measures provided for under the digital agenda and step up efforts to modernise public administration – not least through the swift implementation of measures related to e-government, e-health, e-invoicing and e-procurement – with a view to providing more and better digital services for citizens and businesses across Europe, reducing costs and enhancing the efficiency of the public sector;


Persoonsgegevens zoals e-mail, foto's en elektronische agenda's kunnen in het Verenigd Koninkrijk worden aangemaakt met software van een Duitse server, worden verwerkt in India, opgeslagen in Polen en door een Italiaan worden gebruikt in Spanje..

An individual’s personal data – email, photos and electronic agendas may be created in the UK using software hosted in Germany; processed in India; stored in Poland and accessed in Spain by an Italian citizen.


Daarom heeft de Commissie vandaag in het kader van de digitale agenda en de Akte voor de interne markt , alsook in reactie op het verzoek van de Europese Raad om uiterlijk in 2012 een routekaart voor de voltooiing van de digitale eengemaakte markt te presenteren, haar goedkeuring gehecht aan een mededeling met 16 concrete initiatieven om tegen 2015 het aandeel van de elektronische handel in de detailhandelsverkopen (thans 3,4%) en dat van de interneteconomie in het Europese bbp (thans minder dan 3%) te verdubbelen.

That is why, as part of the Digital Agenda and the Single Market Act and in response to the request from the European Council to submit a roadmap for the completion of the Digital Single Market by 2012, the Commission has today adopted a Communication presenting 16 targeted initiatives aimed at doubling the share of e-commerce in retail sales (currently 3.4 %) and that of the Internet sector in European GDP (currently less than 3 %) by 2015.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Om deze problemen aan te pakken zijn in de Digitale Agenda voor Europa de herziening van de richtlijn betreffende de elektronische handtekening (1999/93/EC) alsook een initiatief voor wederzijdse erkenning van elektronische identificatie en authentificatie aangekondigd.

To tackle these issues, the Digital Agenda for Europe announced a review of the eSignature Directive (1999/93/EC) and an initiative on the mutual recognition of eIdentification and eAuthentication.


Als onderdeel van de Digitale Agenda voor Europa, wil de Europese Unie dat één op de twee burgers en vier op de vijf ondernemingen tegen 2015 gebruik maken van elektronische overheidsdiensten (zie IP/10/581, MEMO/10/199 and MEMO/10/200).

As part of the Digital Agenda for Europe, the European Union aims for one out of two citizens and four out of five businesses to be using eGovernment services by 2015 (see IP/10/581, MEMO/10/199 and MEMO/10/200).


100. vraagt de Commissie snel te werk te gaan en in 2012 verslag uit te brengen over de vorderingen die zij heeft gemaakt op het vlak van de opheffing van de tien obstakels voor grensoverschrijdende e-handel die vermeld staan in haar mededeling van 22 oktober 2009 over de grensoverschrijdende elektronische handel tussen ondernemingen en consumenten in de EU (COM(2009)0557 ); vraagt de Commissie en de lidstaten met behulp van zowel wetgevende als niet-wetgevende middelen een hoog niveau van consumentenbescherming in de e-handel te waarborgen en de obstakels weg te nemen die de ontwikkeling van e-handel in de weg staan, zoals vermeld in d ...[+++]

100. Calls on the Commission to act swiftly and to report in 2012 on its progress in tackling the ten barriers to cross-border e-commerce, as stated in its communication of 22 October 2009 on cross-border business to consumer e-commerce in the EU (COM(2009)0557 ); calls on the Commission and the Member States to ensure a high level of consumer protection in e-commerce and the removal of the barriers to the development of e-commerce identified in the Commission's 2010 communication on the Digital Agenda and its 2009 communication on cross-border business to consumer e-commerce in the EU, through both legislative and non-legislative means; ...[+++]


100. vraagt de Commissie snel te werk te gaan en in 2012 verslag uit te brengen over de vorderingen die zij heeft gemaakt op het vlak van de opheffing van de tien obstakels voor grensoverschrijdende e-handel die vermeld staan in haar mededeling van 22 oktober 2009 over de grensoverschrijdende elektronische handel tussen ondernemingen en consumenten in de EU (COM(2009)0557); vraagt de Commissie en de lidstaten met behulp van zowel wetgevende als niet-wetgevende middelen een hoog niveau van consumentenbescherming in de e-handel te waarborgen en de obstakels weg te nemen die de ontwikkeling van e-handel in de weg staan, zoals vermeld in de ...[+++]

100. Calls on the Commission to act swiftly and to report in 2012 on its progress in tackling the ten barriers to cross-border e-commerce, as stated in its communication of 22 October 2009 on cross-border business to consumer e-commerce in the EU (COM(2009)0557); calls on the Commission and the Member States to ensure a high level of consumer protection in e-commerce and the removal of the barriers to the development of e-commerce identified in the Commission's 2010 communication on the Digital Agenda and its 2009 communication on cross-border business to consumer e-commerce in the EU, through both legislative and non-legislative means; ...[+++]


100. vraagt de Commissie snel te werk te gaan en in 2012 verslag uit te brengen over de vorderingen die zij heeft gemaakt op het vlak van de opheffing van de tien obstakels voor grensoverschrijdende e-handel die vermeld staan in haar mededeling van 22 oktober 2009 over de grensoverschrijdende elektronische handel tussen ondernemingen en consumenten in de EU (COM(2009)0557); vraagt de Commissie en de lidstaten met behulp van zowel wetgevende als niet-wetgevende middelen een hoog niveau van consumentenbescherming in de e-handel te waarborgen en de obstakels weg te nemen die de ontwikkeling van e-handel in de weg staan, zoals vermeld in de ...[+++]

100.Calls on the Commission to act swiftly and to report in 2012 on its progress in tackling the ten barriers to cross-border e-commerce, as stated in its communication of 22 October 2009 on cross-border business to consumer e-commerce in the EU (COM(2009)0557); calls on the Commission and the Member States to ensure a high level of consumer protection in e-commerce and the removal of the barriers to the development of e-commerce identified in the Commission’s 2010 communication on the Digital Agenda and its 2009 communication on cross-border business to consumer e-commerce in the EU, through both legislative and non-legislative means; i ...[+++]


De Digitale Agenda zal tal van concrete voordelen opleveren, zoals vlottere elektronische betalingen en elektronische facturering, snelle verspreiding van telegeneeskunde en energie‑efficiënte verlichting.

Examples of benefits include easier electronic payments and invoicing, rapid deployment of telemedicine and energy efficient lighting.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Elektronische agenda' ->

Date index: 2022-07-13
w