Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bekken NNO
Fractuur van
Fractuur van Dupuytren
Fractuur van Pott
Fractuur van de frontale sinus
Fractuur van os frontale
Fractuur van os scaphoideum
Lumbosacrale wervelkolom NNO
Os frontale
Os ischii
Os naviculare
Os parietale
Pathologische fractuur
Secundaire fractuur
Spontane fractuur
Structuur van os frontale
Van hand

Vertaling van "Fractuur van os frontale " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE




fractuur van | bekken NNO | fractuur van | lumbosacrale wervelkolom NNO | fractuur van | os ischii

Fracture of:ischium | lumbosacral spine NOS | pelvis NOS




fractuur van os scaphoideum [os naviculare] van hand

Fracture of navicular [scaphoid] bone of hand






pathologische fractuur | secundaire fractuur | spontane fractuur

fatigue fracture | stress fracture


fractuur van Dupuytren | fractuur van Pott

Dupuytren fracture
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Het is veel moeilijker de inzittenden tegen zijdelingse botsingen te beschermen dan tegen frontale, vooral wanneer het geraakte voorwerp smal is, zoals een paal of een boom, een typisch scenario bij voertuigen die van de weg raken.

It is far more difficult to offer protection to the occupants from lateral impacts than frontal impacts, especially if the struck object is narrow like a pole or tree, which is a typical scenario when a vehicle slides or spins off the road.


[22] Richtlijnen 96/27/EG en 96/79/EG van het Europees Parlement en van de Raad van 20 mei 1996 en van 16 december 1996 betreffende de bescherming van de inzittenden van motorvoertuigen bij zijdelingse en frontale botsingen en houdende wijziging van Richtlijn 70/156/EEG (PB L 169 van 8.7.1996, blz. 1 en PB L 18 van 21.1.1997, blz. 7).

[22] European Parliament and Council Directive 96/27/EC and Directive 96/79/EC of 20 May 1996 and 16 December 1996 on the protection of occupants of motor vehicles in the event of a side and front impact and amending Directive 70/156/EEC (OJ L 169, 8.7.1996, p.1 and OJ L 18, 21.1.1997, p.7).


* De richtlijnen betreffende frontale, zijdelingse en achterwaartse botsingen van vrachtwagens aanpassen aan de technische vooruitgang om het klemrijden van voertuigen te beperken, en criteria voor energieabsorptie instellen.

* Adapt to technical progress the front, side and rear-end impact directives for lorries to limit vehicle underrun, and introduce energy absorption criteria.


(11) In kleine series gebouwde voertuigen zijn bij Richtlijn 2007/46/EG vrijgesteld van de eisen inzake de bescherming van de inzittenden in geval van frontale of zijdelingse botsing.

(11) Small series vehicles are excluded under Directive 2007/46/EC from the requirements on the protection of occupants in the case of frontal impact and side impact.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In kleine series gebouwde voertuigen en voertuigen die zijn goedgekeurd uit hoofde van artikel 24 van Richtlijn 2007/46/EG, zijn bij die Richtlijn vrijgesteld van de eisen inzake de bescherming van de inzittenden in geval van frontale of zijdelingse botsing.

Small series vehicles and vehicles approved pursuant to Article 24 of Directive 2007/46/EC are excluded, under that Directive, from the requirements on the protection of occupants in the event of frontal impact and side impact.


(11) In kleine series gebouwde voertuigen zijn bij Richtlijn 2007/46/EG vrijgesteld van de eisen inzake de bescherming van de inzittenden in geval van frontale of zijdelingse botsing.

(11) Small series vehicles are excluded under Directive 2007/46/EC from the requirements on the protection of occupants in the case of frontal impact and side impact.


het centrale deel van de Mid-Atlantische rug (breukzone Charlie-Gibbs en subpolaire frontale regio):

Middle MAR Area (Charlie-Gibbs Fracture zone and Subpolar Frontal Region):


2. Voertuigen van de categorieën N2 en N3 zijn zo gebouwd dat bij een frontale botsing met een ander voertuig de inzittenden zo weinig mogelijk risico lopen van verwondingen door overrijden.

2. Vehicles in categories N2 and N3 shall be constructed to ensure that, in the event of a front collision with another vehicle, the risk of injury to a vehicle occupant due to underrun is minimised.


De prestaties van deze systemen, met inbegrip van de pyrotechnische artikelen, worden gecontroleerd via de typegoedkeuringsrichtlijnen inzake de bescherming tegen frontale en zijdelingse botsingen, enz.

Performance of these systems including the articles are checked by the type approval Directives on protection against frontal collision, side collision etc.


Hieronder worden alle constructies van het voertuig begrepen die bedoeld zijn om het voertuig te beschermen wanneer het betrokken raakt bij een frontale botsing bij lage snelheid met een ander voertuig, alsmede eventuele toebehoren bij deze constructie, zoals bevestigingsplaten voor de kentekenplaten.

It includes all structures of the vehicle that are intended to give protection to the vehicle when involved in a low speed frontal collision with another vehicle and also any attachments, such as registration fixing plates, to this structure.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Fractuur van os frontale' ->

Date index: 2021-02-10
w