Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Agrarische geschiedenis
Docent geschiedenis hoger onderwijs
Docent geschiedenis secundair onderwijs
Docente geschiedenis hoger onderwijs
Geschiedenis
Geschiedenis doceren
Geschiedenis onderwijzen
Geschiedenis van de Middeleeuwen
Geschiedenis van de landbouw
Geschiedenis van longvolume
Hedendaagse geschiedenis
Lector geschiedenis
Leerkracht geschiedenis secundair onderwijs
Leerkracht geschiedenis voortgezet onderwijs
Middeleeuwen
Nieuwste geschiedenis
Onderwijsgevende geschiedenis voortgezet onderwijs
Tegenwoordige tijd
Tempo van doceren
Tempo van lesgeven
Tempo van onderwijzen
Wijze van doceren
Wijze van lesgeven
Wijze van onderrichten

Vertaling van "Geschiedenis doceren " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
geschiedenis doceren | geschiedenis onderwijzen

educate on history | provide instruction on history | teach history | teaching history




docent geschiedenis secundair onderwijs | onderwijsgevende geschiedenis voortgezet onderwijs | leerkracht geschiedenis secundair onderwijs | leerkracht geschiedenis voortgezet onderwijs

history tutor in high school | secondary school history teacher | high school history teacher | history teacher secondary school


hedendaagse geschiedenis [ nieuwste geschiedenis | tegenwoordige tijd ]

contemporary history [ contemporary era ]


lector geschiedenis | docent geschiedenis hoger onderwijs | docente geschiedenis hoger onderwijs

professor of history | university history lecturer | history lecturer | professor of medieval history


geschiedenis van de Middeleeuwen [ middeleeuwen ]

medieval history [ Middle Ages | middle ages(UNBIS) ]


agrarische geschiedenis | geschiedenis van de landbouw

agricultural history | history of agriculture




tempo van doceren | tempo van lesgeven | tempo van onderwijzen

tempo of teaching


wijze van doceren | wijze van lesgeven | wijze van onderrichten

route of teaching
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
77. stelt voor maatregelen te treffen om het vertrouwen tussen en het samenleven van gemeenschappen die traditioneel naast elkaar leven te bevorderen door te doceren over en te leren van elkaars identiteit, regionale identiteiten, elkaars talen (in beide richtingen) en elkaars geschiedenis, erfgoed en cultuur met het oog op een beter begrip van en meer respect voor verscheidenheid;

77. Suggests efforts to promote confidence building between, and the co-existence of, communities traditionally living next to each other by teaching and learning about one another’s identity, regional identities, one another’s languages and one another’s history, heritage and culture, with a view to better understanding and greater respect for diversity;


77. stelt voor maatregelen te treffen om het vertrouwen tussen en het samenleven van gemeenschappen die traditioneel naast elkaar leven te bevorderen door te doceren over en te leren van elkaars identiteit, regionale identiteiten, elkaars talen (in beide richtingen) en elkaars geschiedenis, erfgoed en cultuur met het oog op een beter begrip van en meer respect voor verscheidenheid;

77. Suggests efforts to promote confidence building between, and the co-existence of, communities traditionally living next to each other by teaching and learning about one another’s identity, regional identities, one another’s languages and one another’s history, heritage and culture, with a view to better understanding and greater respect for diversity;


73. stelt voor maatregelen te treffen om het vertrouwen tussen en het samenleven van gemeenschappen die traditioneel naast elkaar leven te bevorderen door te doceren over en te leren van elkaars identiteit, regionale identiteiten, elkaars talen (in beide richtingen) en elkaars geschiedenis, erfgoed en cultuur met het oog op een beter begrip van en meer respect voor verscheidenheid;

73. Suggests efforts to promote confidence building between, and the co-existence of, communities traditionally living next to each other by teaching and learning about one another’s identity, regional identities, one another’s languages and one another’s history, heritage and culture, with a view to better understanding and greater respect for diversity;


w