Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bureau voor infrastructuur en logistiek in Luxemburg
Bureau „Infrastructuur en logistiek” – Luxemburg
E-learningomgeving beheren
E-learningsoftware-infrastructuur
Economische infrastructuur
Industriële infrastructuur
Infrastructuur voor e-learning-software
Infrastructuur voor e-learningprogramma’s
Infrastructuur voor ruimtelijke informatie in Europa
Inspire
Telecommunicatie-infrastructuur beheren
Telematica-infrastructuur
Telematische infrastructuur
Tijdelijke infrastructuur op bouwsite opbouwen
Tijdelijke infrastructuur op bouwsite opstellen
Tijdelijke infrastructuur op bouwsite opzetten
Toeristische infrastructuur
Toeristische uitrusting

Traduction de «Infrastructuur voor e-learningprogramma’s » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
e-learningomgeving beheren | infrastructuur voor e-learningprogramma’s | e-learningsoftware-infrastructuur | infrastructuur voor e-learning-software

e-learning software infrastracture and applications | e-learning software infrastructure




onderdelen van en factoren die van invloed zijn op telecommunicatie-infrastructuur beoordelen op potentiële problemen | telecommunicatie-infrastructuur beheren | problemen in telecommunicatie-infrastructuur beoordelen | telecommunicatie-infrastructuur beoordelen op correcte werking en potentiële problemen achterhalen

assess telecommunication infrastructure issues


tijdelijke infrastructuur op bouwsite opstellen | tijdelijke infrastructuur op constructiesite opstellen | tijdelijke infrastructuur op bouwsite opbouwen | tijdelijke infrastructuur op bouwsite opzetten

installation of temporary building site infrastructure | temporary construction site infrastructure set up | install temporary building site infrastructure | set up temporary construction site infrastructure


Bureau „Infrastructuur en logistiek” – Luxemburg | Bureau voor infrastructuur en logistiek in Luxemburg

Office for infrastructure and logistics in Luxembourg


infrastructuur voor ruimtelijke informatie in de Gemeenschap | infrastructuur voor ruimtelijke informatie in Europa | Inspire [Abbr.]

INfrastructure for SPatial InfoRmation in Europe | Infrastructure for Spatial Information in the European Community | INSPIRE [Abbr.]


toeristische infrastructuur [ toeristische uitrusting ]

tourist infrastructure [ tourist facilities ]


telematica-infrastructuur | telematische infrastructuur

(electronic) data-transmission infrastructure


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In overeenstemming met het nieuwe e-learningprogramma moet worden geïnvesteerd in hardware, software, onderhoud, scholing en de ontwikkeling van e-learningactiviteiten en -onderwijsmateriaal [42].

Investment is needed in hardware, software, maintenance and training, as well as in the development of e-learning activities and teaching material, in line with the new e-learning programme [42].


De belangrijkste programma’s in dit verband zijn Socrates en Leonardo, maar er werden ook bijdragen geleverd door het jumelageprogramma, het e-learningprogramma, de programma’s Cultuur en Jeugd, en het kaderprogramma voor onderzoek, waarin prioriteiten voor taalgerichte activiteiten waren opgenomen, alsook meer steun voor voorbereidende taalcursussen voorafgaande aan mobiliteit.

The Socrates and Leonardo Programmes were the main ones involved, but the Town-Twinning, E-Learning, Culture, Youth and the Framework Research Programmes also contributed, where priorities for activities targeting languages were included along with increased support for language preparation prior to mobility.


25. benadrukt het belang van de particuliere sector als potentiële bron van innovatieve financiering voor onderwijs, zodat de mogelijke kloof tussen onderwijs en opleiding enerzijds en de toekomstige vraag van de arbeidsmarkt anderzijds gedicht wordt; verzoekt om nieuwe allianties en nieuwe vormen van partnerschap met de particuliere sector in onderwijsprocessen, die waardevolle bronnen van innovatie en technologische flexibiliteit kunnen vormen en talrijke vormen kunnen aannemen (gebouwen, elektronische apparatuur, e‑learningprogramma's, vervoer en accom ...[+++]

25. Stresses the importance of the private sector as a potential source of innovative financing for education, in order to bridge the potential gap between the educational services and vocational training provided and prospective job market demands; calls for new alliances and new ways of partnering with the private sector in education processes, which can constitute viable sources of innovation and technological flexibility and can take numerous forms, from the provision of building facilities and electronic devices to e-learning programmes and teacher transport and accommodation;


ontwikkeling van instrumenten, communicatieplatforms en e-learningprogramma’s die zijn afgestemd op de behoeften van de LGO.

development of tools and communication platforms as well as e-learning programs adapted to OCTs’ particular needs.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Momenteel bestaat er in de EU geen regeling voor de uitwisseling van informatie en waarschuwingen in verband met de bescherming van kritieke infrastructuur, doch in 2006 heeft de Commissie een richtlijn voorgesteld inzake de inventarisatie van Europese kritieke infrastructuur, de aanmerking van infrastructuur als Europese kritieke infrastructuur en de beoordeling van de noodzaak de bescherming van dergelijke infrastructuur te verbeteren (COM(2006) 787 definitief).

No provisions on the exchange of information and alerts in the field of critical infrastructure protection currently exist in the EU, although the Commission did, in 2006, propose a Directive on the identification and designation of European Critical Infrastructure (ECI) and the assessment of the need to improve their protection (COM(2006) 787 final).


Omdat er momenteel op EU-niveau geen horizontale bepalingen inzake de bescherming van kritieke infrastructuur bestaan wil de Raad met dit voorstel een horizontaal kader creëren voor het in kaart brengen van Europese kritieke infrastructuur, voor de aanmerking van infrastructuur als Europese kritieke infrastructuur en voor de beoordeling van de noodzaak de bescherming van deze infrastructuur te verbeteren.

As currently no horizontal provisions on critical infrastructure protection exist at EU level, the Commission's proposal intends to create a horizontal framework for the identification and designation of European Critical Infrastructures and for the assessment of needs to improve their protection.


Voorstel voor een richtlijn van de Raad inzake de inventarisatie van Europese kritieke infrastructuur, de aanmerking van infrastructuur als Europese kritieke infrastructuur en de beoordeling van de noodzaak de bescherming van dergelijke infrastructuur te verbeteren

Proposal for a directive of the Council on the identification and designation of European Critical Infrastructure and the assessment of the need to improve their protection


Voorstel voor een richtlijn van de Raad inzake de inventarisatie van prioritaire sectoren met kritieke Europese infrastructuur, de aanmerking van infrastructuur als Europese kritieke infrastructuur en de beoordeling van de noodzaak de bescherming van dergelijke infrastructuur te verbeteren

Proposal for a directive of the Council on the identification and designation of priority sectors with European Critical Infrastructure and the assessment of the need to improve their protection


over het voorstel voor een richtlijn van de Raad inzake de inventarisatie van Europese kritieke infrastructuur, de aanmerking van infrastructuur als Europese kritieke infrastructuur en de beoordeling van de noodzaak de bescherming van dergelijke infrastructuur te verbeteren

on the proposal for a Council directive on the identification and designation of European Critical Infrastructure and the assessment of the need to improve their protection


Meer algemeen is bij de actie rond digitale geletterdheid in het kader van het e-learningprogramma gezocht naar oplossingen voor de digitale kloof.

At a more general level, the digital literacy action of the e-learning programme has specifically addressed issues related to the digital divide.


w