Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Beleidsformulering
Beleidsontwikkeling
Beleidsvorming
Bildschirmtext
Datatransmissie
Docente verkoop en marketing beroepsonderwijs
Empirisch onderbouwde beleidsvorming
Gegevensstroom
Gegevenstransmissie
ITU
Interactieve Transfer Unit
Interactieve beleidsontwikkeling
Interactieve marketing
Interactieve multimediale informatiedienst
Interactieve transfereenheid
Interactieve transmissie
Interactieve videografie
Interactieve videotex
Leerkracht verkoop en marketing beroepsonderwijs
Minitel
Prestel
Programma voor interactieve informatiesystemen
Telefonische marketing
Telefoon marketing
Tribal marketing
Tribale marketing
Vakdocent verkoop en marketing beroepsonderwijs
Vakdocente verkoop en marketing beroepsonderwijs
Viditel
Viewdata

Traduction de «Interactieve marketing » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


interactieve videografie [ bildschirmtext | interactieve videotex | minitel | Prestel | viditel | viewdata ]

interactive videotex [ Bildschirmtext | Minitel | Prestel | Viditel | Viewdata ]


Interactieve Transfer Unit | interactieve transfereenheid | ITU [Abbr.]

Interactive Transfer Unit | ITU [Abbr.]


programma voor interactieve informatiesystemen

interactive services


beleidsvorming [ beleidsformulering | beleidsontwikkeling | empirisch onderbouwde beleidsvorming | interactieve beleidsontwikkeling ]

policymaking [ evidence-based policymaking | interactive policymaking | IPM | policy development | policy formulation ]


Interactieve multimediale informatiedienst

interactive multimedia information service


datatransmissie [ gegevensstroom | gegevenstransmissie | interactieve transmissie ]

data transmission [ data flow | interactive transmission ]


Telefonische marketing | Telefoon marketing

Phone marketing | Phoning




docente verkoop en marketing beroepsonderwijs | vakdocente verkoop en marketing beroepsonderwijs | leerkracht verkoop en marketing beroepsonderwijs | vakdocent verkoop en marketing beroepsonderwijs

business and marketing teacher | vocational instructor in business and marketing | business and marketing vocational teacher | instructor in sales and marketing
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Y. overwegende dat de industrie onlangs initiatieven inzake de zelfregulering van reclame heeft genomen die zich bezighouden met de evenwichtigheid en de opzet van reclame voor voedingsmiddelen en dranken; overwegende dat zelfreguleringsmaatregelen van toepassing moeten zijn op alle marketingvormen en in het bijzonder op marketing op het internet en andere nieuwe media; overwegende dat het adverteren voor voedsel ongeveer de helft van de reclame-uitzendingen uitmaakt op de tijden dat kinderen tv kijken en dat duidelijk is aangetoond dat televisiereclame consumptiepatronen van kinderen tussen de 2 en 11 jaar oud op korte termijn beïnvl ...[+++]

Y. whereas recent industry initiatives on advertising self-regulation will address the balance and nature of food and beverage advertising; whereas self-regulatory measures need to cover all forms of marketing on the Internet and other new media; whereas food advertising accounts for around half of all advertising broadcast during children's TV viewing times and whereas there is clear evidence that TV advertising influences short-term consumption patterns of children aged between 2 and 11 years; whereas the use of new forms of marketing using all technological means and in particular the so-called "advergames" involving cell phones, ...[+++]


Y. overwegende dat de industrie onlangs initiatieven inzake de zelfregulering van reclame heeft genomen die zich bezighouden met de evenwichtigheid en de opzet van reclame voor voedingsmiddelen en dranken; overwegende dat zelfreguleringsmaatregelen van toepassing moeten zijn op alle marketingvormen en in het bijzonder op marketing op het internet en andere nieuwe media; overwegende dat het adverteren voor voedsel ongeveer de helft van de reclame-uitzendingen uitmaakt op de tijden dat kinderen tv kijken en dat duidelijk is aangetoond dat televisiereclame consumptiepatronen van kinderen tussen de 2 en 11 jaar oud op korte termijn beïnvl ...[+++]

Y. whereas recent industry initiatives on advertising self-regulation will address the balance and nature of food and beverage advertising; whereas self-regulatory measures need to cover all forms of marketing on the Internet and other new media; whereas food advertising accounts for around half of all advertising broadcast during children's TV viewing times and whereas there is clear evidence that TV advertising influences short-term consumption patterns of children aged between 2 and 11 years; whereas the use of new forms of marketing using all technological means and in particular the so-called "advergames" involving cell phones, ...[+++]


* zich te beraden over de specifieke uitdagingen van de interactieve inhoud voor bestaande nationale of communautaire maatregelen ten aanzien van ontwikkeling, distributie en marketing,

Consider if interactive content poses specific challenges for existing national or Community actions within development, distribution and marketing,


* distributie en marketing van Europese interactieve inhoud.

Distribution and marketing of European interactive media content.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Een van de speerpunten van het werk van deze Waarnemingspost is het interactieve informatienetwerk PRISM (Progress Report on Initiatives in the Single Market); de gegevens voor deze databank worden door de ESC-leden, hun organisaties en andere gebruikers van de interne markt verstrekt.

A key focus of its work is the PRISM interactive information network (Progress Report on Initiatives in the Single Market), a database of information provided by ESC members, their organisations and other users of the single market.


Mijnheer de Voorzitter, de richtlijn heeft betrekking op alle diensten van de informatiemaatschappij, zowel de dienstverlening van bedrijf tot bedrijf als van bedrijf tot gebruiker. Dat is een belangrijk punt. Het gaat hier onder meer om diensten die de afnemer in de gelegenheid stellen elektronische verrichtingen uit te voeren, bijvoorbeeld interactieve verkoop op afstand van goederen en diensten en teleshoppen in on line winkels. Reclameopbrengsten en sponsoring zorgen ervoor dat ook gratis diensten worden aangeboden. Verder is er sprake van pers on line, databases on line, financiële diensten on line, on line dienstverlening door uito ...[+++]

Mr President, the directive includes – and this is important – all information society services, both business to business and business to user services, such as those which allow electronic operations to take place – interactive telesales of goods and services, on-line ‘shops’, for example; services which are offered free, such as those financed through advertising or sponsorship, the on-line press, on-line databases, on-line financial services, on-line professional services – lawyers, doctors or other professionals – leisure services such as video on demand, direct marketing ...[+++]


Mijnheer de Voorzitter, de richtlijn heeft betrekking op alle diensten van de informatiemaatschappij, zowel de dienstverlening van bedrijf tot bedrijf als van bedrijf tot gebruiker. Dat is een belangrijk punt. Het gaat hier onder meer om diensten die de afnemer in de gelegenheid stellen elektronische verrichtingen uit te voeren, bijvoorbeeld interactieve verkoop op afstand van goederen en diensten en teleshoppen in on line winkels. Reclameopbrengsten en sponsoring zorgen ervoor dat ook gratis diensten worden aangeboden. Verder is er sprake van pers on line, databases on line, financiële diensten on line, on line dienstverlening door uito ...[+++]

Mr President, the directive includes – and this is important – all information society services, both business to business and business to user services, such as those which allow electronic operations to take place – interactive telesales of goods and services, on-line ‘shops’, for example; services which are offered free, such as those financed through advertising or sponsorship, the on-line press, on-line databases, on-line financial services, on-line professional services – lawyers, doctors or other professionals – leisure services such as video on demand, direct marketing ...[+++]


w