Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Add-on conferentie
Conferentiedienst
Een zakelijk telefoongesprek voeren
Fouten bij oproepen melden
Gegevens van telefonische oproepen bewaren
Gegevens van telefonische oproepen bijhouden
Telefonisch blok
Telefonisch blokstelsel
Telefonisch communiceren
Telefonisch contact door consulent
Telefonisch contact leggen
Telefonisch vergaderen
Telefonische colportage
Telefonische fouten rapporteren
Telefonische hulplijn
Telefonische marketing
Telefoon marketing
Telemarketing
Tribal marketing
Tribale marketing
Via de telefoon met anderen praten

Vertaling van "telefonische marketing " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
Telefonische marketing | Telefoon marketing

Phone marketing | Phoning


telefonische colportage | telefonische marketing | telemarketing

phone marketing | telemarketing


een zakelijk telefoongesprek voeren | telefonisch contact leggen | telefonisch communiceren | via de telefoon met anderen praten

communicate by phone | interact using the telephone | communicate by telephone | communicate through telephone


telefonisch blok | telefonisch blokstelsel

telephone block


gegevens van telefonische oproepen bewaren | gegevens van telefonische oproepen bijhouden

keep records of phone calls | maintain record of a phone call | keep phone call records | maintain records of phone calls


telefonisch contact door consulent

Telephone contact by consultant


Add-on conferentie | Conferentiedienst | Telefonisch vergaderen

Conference call | Conference calling


fouten bij oproepen melden | telefonische fouten rapporteren

call error reporting | describe call errors | detail call errors | report call errors




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
40. benadrukt dat doeltreffende en uitgebreide seksuele voorlichting staat of valt met de deelname van jongeren, in samenwerking met andere belanghebbenden, zoals ouders, aan de ontwikkeling, uitvoering en evaluatie van de programma's; pleit ervoor om bij seksuele voorlichting voorlichters van dezelfde leeftijd in te zetten als beproefd middel om jongeren zelfredzaam te maken, en verzoekt de lidstaten en kandidaat-lidstaten om van diverse andere methoden gebruik te maken om jongeren te bereiken, zoals reclamecampagnes, sociale marketing ter bevordering van het gebruik van condooms en andere voorbehoedsmiddelen, en initiatieven zoals vertr ...[+++]

40. Stresses that the participation of young people, in cooperation with other stakeholders, such as parents, in the development, implementation and evaluation of the programmes is vital for comprehensive sexuality education to be effective; encourages the use of peer educators in sexuality education as a good way to lead to empowerment, and calls on the Member States and candidate countries to make use of various other methods in reaching out to young people, such as publicity campaigns, social marketing for condom use and other methods of contraception, and initiatives such as confidential telephone ...[+++]


42. benadrukt dat doeltreffende en uitgebreide seksuele voorlichting staat of valt met de deelname van jongeren, in samenwerking met andere belanghebbenden, zoals ouders, aan de ontwikkeling, uitvoering en evaluatie van de programma's; pleit ervoor om bij seksuele voorlichting voorlichters van dezelfde leeftijd in te zetten als beproefd middel om jongeren zelfredzaam te maken, en verzoekt de lidstaten en kandidaat-lidstaten om van andere verschillende methoden gebruik te maken om jongeren te bereiken, zoals reclamecampagnes, sociale marketing ter bevordering van het gebruik van condooms en andere voorbehoedsmiddelen, en initiatieven zoals vertr ...[+++]

42. Stresses that the participation of young people, in cooperation with other stakeholders, such as parents, in the development, implementation and evaluation of the programmes is vital for comprehensive sexuality education to be effective; encourages the use of peer educators in sexuality education as a good way to lead to empowerment and calls on the Member States and candidate countries to make use of other various methods in reaching out to young people, such as publicity campaigns, social marketing for condom use and other methods of contraception, and initiatives such as confidential telephone ...[+++]


18. dringt er bij de regeringen van de lidstaten en de kandidaat-lidstaten op aan gebruik te maken van de verschillende mogelijkheden om jongeren te bereiken: door middel van officiële en informele voorlichting, publiciteitscampagnes, sociale marketing voor het gebruik van condooms en projecten zoals confidentiële telefonische hulpdiensten en om aandacht te schenken aan de behoeften van speciale groepen; stimuleert het inzetten van sociale deskundigen bij de seksuele voorlichting;

18. Calls upon the governments of the Member States and the candidate countries to make use of various methods in reaching young people, including formal and informal education, publicity campaigns, social marketing for condom use and projects such as confidential telephone help-lines, and to consider the needs of special groups, and encourage the use of peer educators in sexuality education;


w