Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analist callcenter
Analist in een callcenter
Analiste callcenter
Analiste in een callcenter
Auditor kwaliteit in een callcenter
Auditor kwaliteitszorg in een callcenter
Belcentrale
Belcentrum
Callcenter
Kernprestatie-indicatoren van callcenters beheren
Kwaliteitsauditor callcenter
Kwaliteitsauditor in een callcenter
Sleutelprestatie-indicatoren van callcenters beheren
Sleutelprestatie-indicators van callcenters beheren
Telefonisch informatiecentrum
Telefooncentrum

Traduction de «Kwaliteitsauditor in een callcenter » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
auditor kwaliteit in een callcenter | auditor kwaliteitszorg in een callcenter | kwaliteitsauditor callcenter | kwaliteitsauditor in een callcenter

call centre quality assurance auditor | call centre quality audit associate | call centre quality analyst | call centre quality auditor


analist in een callcenter | analiste callcenter | analist callcenter | analiste in een callcenter

assistant call centre analyst | trainee call centre analyst | call centre analyst | CRM data analyst


sleutelprestatie-indicatoren van callcenters beheren | sleutelprestatie-indicators van callcenters beheren | essentiële prestatie-indicatoren van callcenters beheren | kernprestatie-indicatoren van callcenters beheren

manage key performance indicators of call centers | manage key performance indicators of call centre | manage key performance indicators of call centres | managing key performance indicators of call centres


belcentrale | belcentrum | callcenter | telefonisch informatiecentrum | telefooncentrum

call centre | CC [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
4. De EURES-leden en -partners wijzen een of meer organisaties — bijvoorbeeld arbeidsbemiddelings- en wervingsbureaus, callcenters en selfservicetools — conform de nationale criteria aan als contactpunt waar werknemers en werkgevers overeenkomstig deze verordening ondersteuning bij clearance, toegang tot ondersteunende diensten, of beide kunnen krijgen.

4. The EURES Members and Partners shall designate one or more contact points, such as placement and recruitment offices, call centres and self-service tools in accordance with national criteria, where workers and employers can get support with clearance, access to support services, or both, in accordance with this Regulation.


Voorbeelden van andere mogelijke diensten zijn: callcenters/online-informatiecentra voor patiënten, consultatie/visites op afstand of videoconferenties tussen zorgwerkers.

Other potential services include call centres/online information centres for patients, remote consultation/e-visits or videoconferences between health professionals.


Russischtaligen kunnen zich in het Russisch wenden tot 112-callcenters in Tsjechië, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Roemenië, Slowakije en Finland.

Russian speakers can get help over 112 in the Czech Republic, Estonia, Finland, Latvia, Lithuania, Poland, Romania and Slovakia.


In het VK kunnen de callcenters van het noodnummer een beroep doen op tolkendiensten die 170 talen bestrijken terwijl een soortgelijke dienst in Frankrijk 40 talen aanbiedt;

In the UK, emergency call centres can rely on interpretation services covering 170 languages, while in France a similar service can deal with 40 languages;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In een eveneens vandaag verschenen verslag over de wijze waarop de lidstaten invulling geven aan het nummer 112 wordt een beknopt overzicht gegeven van de verschillende talen waarin de 112-callcenters een oproep kunnen beantwoorden

A report on how each Member State is implementing 112 (also issued today) gives a snapshot of the different languages to which 112 call centres can respond


Callcenters in 20 EU-landen (tegenover 9 landen in 2008) verstrekken de hulpdiensten onmiddellijk ("push"-systeem) of vrijwel onmiddellijk ("pull"-systeem) de locatiegegevens van 112-bellers, dankzij systemen waarbij dit op verzoek gebeurt.

Call centres in 20 EU countries (compared to 9 countries in 2008) almost instantly give emergency services the location of 112 callers thanks to 'push' or near-instant 'pull' location systems.


Zij zei: "Na veertien jaar in een callcenter te hebben gewerkt, wilde ik een meer administratieve baan.

She said: "after having worked in a call centre for 14 years I wanted to change to a more administrative job.


Deze diensten die voor rekening van buitenlandse - vaak Amerikaanse of Britse, maar ook steeds meer andere Europese - klanten worden verricht, betreffen niet alleen callcenters, maar ook IT-diensten en accounting en gegevensverwerking.

These services, provided to foreign customers (often American or British, but increasingly from other European countries) have grown in the field of call centres, but also in computer services, accountancy and data processing.


Er was vraag naar zo'n 2,8 miljoen mensen die deskundigheid op het gebied van e-business in huis hebben (het aanbod lag bij 2,3 miljoen mensen) en naar zo'n 1,3 miljoen mensen voor werk in callcenters (het aanbod lag bij 1,2 miljoen mensen).

Some 2. 8 million were for e-business professionals (supply 2.3 million), and 1.3 million were for call centre professionals (supply 1.2 million).


- ICT-deskundigen voor de support en ontwikkeling van ICT-infrastructuur in het bedrijfsleven of op tijdelijke basis in te huren dienstverleners op ICT-gebied; - deskundigen op het gebied van e-business die support aanbieden bij ondernemingsstrategieën via internet; - callcenter-medewerkers voor verkoop- en supportwerkzaamheden via de nieuwe telefoonkanalen.

- ICT professionals who support and develop technology environments in the industries that use ICT or services vendors selling their ICT professional resources time; - E-business professionals focused on supporting business strategies related to the Internet; - Call centre professionals providing sales and support activities in the emerging phone channels.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Kwaliteitsauditor in een callcenter' ->

Date index: 2023-11-14
w