Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alternator
Convertor
Elektrische machine
Elektrische motor
Elektroaggregaat
Generatoraggregaat
Geraakt door door motor aangedreven sneeuwvoertuig
Koerierster motor
Meegesleurd door door motor aangedreven sneeuwvoertuig
Motor
Motor ontkoppeld
Motor op testbank plaatsen
Motorinstructeur
Motorkoerier
Ontkoppelde aandrijving van een as
Pizzakoerier motor
Pizzakoerierster motor
Rijinstructeur motor
Rijinstructrice motor
Rijschoollesgever motorfiets
Stroomgenerator
Transformator
Turbogenerator
Verbrandingsmotor
Wisselstroomdynamo

Traduction de «Motor ontkoppeld » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


één enkele, ontkoppelde bedrijfstoeslag

decoupled single farm payment


ontkoppelde aandrijving van een as

disengaged drive to one axle


koerierster motor | pizzakoerierster motor | motorkoerier | pizzakoerier motor

sameday delivery motorcycle driver | telephone directory motorcycle deliverer | motorcycle delivery person | motorcycle driver of deliveries


rijinstructrice motor | rijschoollesgever motorfiets | motorinstructeur | rijinstructeur motor

driving instructor | motorcycle driver education instructor | motorcycle driving instructor | motorcycle instructor


elektrische machine [ alternator | convertor | elektrische motor | elektroaggregaat | generatoraggregaat | stroomgenerator | transformator | turbogenerator | wisselstroomdynamo ]

electric machinery [ alternator | electricity generator | electric motor | generating engine | generating set | transformer | turbo-alternator ]


geraakt door door motor aangedreven sneeuwvoertuig

Hit by motor-driven snow vehicle


meegesleurd door door motor aangedreven sneeuwvoertuig

Dragged by motor-driven snow vehicle


motor [ verbrandingsmotor ]

engine [ combustion engine ]


motor op testbank plaatsen

arrange engine on test stand | arrange the positioning of engines on test stands | ensure the positioning of engines on test stands | position engine on test stand
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
De opaciteit van de uitlaatgassen wordt gemeten tijdens een vrije acceleratie (bij niet-belaste motor wordt het toerental opgevoerd van het stationair toerental tot het toerental waarbij de regelaar van de brandstoftoevoer in werking treedt) met de versnellingspook in de vrije stand en niet-ontkoppelde motor of uitlezing OBD.

exhaust gas opacity to be measured during free acceleration (no load from idle up to cut-off speed) with gear lever in neutral and clutch engaged or reading of OBD.


De opaciteit van de uitlaatgassen wordt gemeten tijdens een vrije acceleratie (bij niet-belaste motor wordt het toerental opgevoerd van het stationair toerental tot het toerental waarbij de regelaar van de brandstoftoevoer in werking treedt) met de versnellingspook in de vrije stand en niet-ontkoppelde motor of uitlezing OBD overeenkomstig de aanbevelingen van de fabrikant en andere vereisten .

Exhaust gas opacity to be measured during free acceleration (no load from idle up to cut-off speed) with gear lever in neutral and clutch engaged or reading of OBD in accordance with the manufacturer's recommendations and other requirements (1) .


De opaciteit van de uitlaatgassen wordt gemeten tijdens een vrije acceleratie (bij niet-belaste motor wordt het toerental opgevoerd van het stationair toerental tot het toerental waarbij de regelaar van de brandstoftoevoer in werking treedt) met de versnellingspook in de vrije stand en niet-ontkoppelde motor of uitlezing OBD.

exhaust gas opacity to be measured during free acceleration (no load from idle up to cut-off speed) with gear lever in neutral and clutch engaged or reading of OBD.


De opaciteit van de uitlaatgassen wordt gemeten tijdens een vrije acceleratie (bij niet-belaste motor wordt het toerental opgevoerd van het stationair toerental tot het toerental waarbij de regelaar van de brandstoftoevoer in werking treedt) met de versnellingspook in de vrije stand en niet-ontkoppelde motor of uitlezing OBD .

Exhaust gas opacity to be measured during free acceleration (no load from idle up to cut-off speed) with gear lever in neutral and clutch engaged or reading of OBD.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
De opaciteit van de uitlaatgassen wordt gemeten tijdens een vrije acceleratie (bij niet-belaste motor wordt het toerental opgevoerd van het stationair toerental tot het toerental waarbij de regelaar van de brandstoftoevoer in werking treedt) met de versnellingspook in de vrije stand en niet-ontkoppelde motor of uitlezing OB overeenkomstig de aanbevelingen van de fabrikant en andere vereisten..

exhaust gas opacity to be measured during free acceleration (no load from idle up to cut-off speed) with gear lever in neutral and clutch engaged or reading of OBD in accordance with the manufacturer's recommendations and other requirements (1) .


(a) De opaciteit van de uitlaatgassen wordt gemeten tijdens een vrije acceleratie (bij niet-belaste motor wordt het toerental opgevoerd van het stationair toerental tot het toerental waarbij de regelaar van de brandstoftoevoer in werking treedt) met de versnellingspook in de vrije stand en niet-ontkoppelde motor.

(a) Exhaust gas opacity to be measured during free acceleration (no load from idle up to cut-off speed) with gear lever in neutral and clutch engaged.


Wanneer de snelheid tot 10 km/h is verminderd, wordt de motor ontkoppeld.

The engine must be disengaged at a speed of 10 km/h.


De remwerking van de combinatie wordt gecontroleerd aan de hand van berekeningen die betrekking hebben op het werkelijke maximumremvermogen van het beladen (en bij M1 onbeladen) motorvoertuig alleen tijdens de proef van het type 0 met de motor ontkoppeld, waarbij gebruik gemaakt wordt van de volgende formule (er worden geen praktijkproeven met een gekoppelde onberemde aanhanger verlangd).

The combination performance shall be verified by calculations referring to the maximum braking performance actually achieved by the motor vehicle alone, laden, (and unladen in the case of M1) during the Type 0 test with engine disconnected, using the following formula (no practical tests with a coupled unbraked trailer are required):


dM = volle maximumvertraging van het motorvoertuig alleen tijdens de proeven van het type 0 met de motor ontkoppeld in m/s2

dM = maximum mean fully developed deceleration of the motor vehicle alone achieved during the Type 0 test with engine disconnected in m/s2


Wanneer de snelheid tot 10 km/h is verminderd wordt de motor ontkoppeld.

The engine must be disengaged at a speed of 10 km/h.


w