Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Academie
Academisch onderwijs
Begeleider residentiële volwassenen met een verslaving
Directeur buitengewoon onderwijs
Directeur speciaal onderwijs
Directrice buitengewoon onderwijs
Grande école
Hoger onderwijs
Hogere vakschool
Hogeschool
Instelling voor hoger onderwijs
Instelling voor technisch onderwijs
Onderwijs
Onderwijs voor arbeiders
Onderwijs voor ouders
Onderwijs voor volwassenen
Onderwijs voor vrouwen
Postmiddelbaar onderwijs voor volwassenen
Postsecundair onderwijs voor volwassenen
Schoolleidster speciaal onderwijs
Schoolopleiding
Tertiair onderwijs
Volwassenenonderwijs
Vorming voor volwassenen
Vorming voor vrouwen

Traduction de «Onderwijs voor volwassenen » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
onderwijs voor volwassenen [ onderwijs voor arbeiders | onderwijs voor ouders | onderwijs voor vrouwen | vorming voor volwassenen | vorming voor vrouwen ]

adult education [ education of parents | education of women | training of adults | training of women | workers' education ]


onderwijs voor volwassenen | volwassenenonderwijs

adult education


postmiddelbaar onderwijs voor volwassenen | postsecundair onderwijs voor volwassenen

higher adult education | post-secondary adult education


Aanbeveling inzake de ontwikkeling van het onderwijs aan volwassenen

Recommendation on the development of adult education


begeleider residentiële volwassenen met een verslaving | residentieel begeleidster van volwassenen met een beperking of verslaving | begeleider residentiële volwassenen met een beperking of verslaving | begeleidster van residentiële volwassenen met een beperking of verslaving

adult services worker | residential home adult care worker




hoger onderwijs [ academie | academisch onderwijs | grande école | hogere vakschool | hogeschool | instelling voor hoger onderwijs | instelling voor technisch onderwijs | tertiair onderwijs ]

higher education [ grande école | institute of technology | tertiary education ]


Omschrijving: IQ bij benadering tussen 50 en 69 (bij volwassenen, verstandelijke leeftijd tussen 9 en 12 jaar). Waarschijnlijk in enige mate leidend tot leermoeilijkheden op school. Vele volwassenen zullen in staat zijn te werken, goede sociale-relaties te onderhouden en een bijdrage te leveren aan de maatschappij.

Definition: Approximate IQ range of 50 to 69 (in adults, mental age from 9 to under 12 years). Likely to result in some learning difficulties in school. Many adults will be able to work and maintain good social relationships and contribute to society. | feeble-mindedness mild mental subnormality


directrice buitengewoon onderwijs | schoolleidster speciaal onderwijs | directeur buitengewoon onderwijs | directeur speciaal onderwijs

headteacher of special educational needs school | special educational needs headteacher | special educational needs head teacher | special educational needs headmaster


gespecialiseerd onderwijs geven aan kinderen met bijzondere behoeften | gespecialiseerd onderwijs geven aan kinderen met specifieke behoeften | in gespecialiseerd onderwijs voorzien voor kinderen met bijzondere behoeften | in gespecialiseerd onderwijs voorzien voor kinderen met specifieke behoeften

provides specialised instruction for special needs students | supply specialised instruction for special needs students | offer specialised instruction for special needs students | provide specialised instruction for special needs students
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
De toegang tot hoger onderwijs voor volwassenen moet vereenvoudigd worden.

Access to higher education for adult learners should be eased.


Eurovoc-term: beroepsopleiding massamedia onderwijsbeleid digitale cultuur internet onderwijs voor volwassenen permanente educatie samenwerking op onderwijsgebied digitale technologie digitale kloof

EUROVOC descriptor: vocational training mass media education policy digital literacy Internet adult education continuing education cooperation in the field of education digital technology digital divide


Eurovoc-term: Europese samenwerking onderwijsbeleid economische en sociale samenhang voortdurende bijscholing onderwijs voor volwassenen permanente educatie onderwijs

EUROVOC descriptor: European cooperation education policy economic and social cohesion continuing vocational training adult education continuing education teaching


Onderwijs || De toegang tot en de voltooiing van een volledige cyclus van hoogwaardig basisonderwijs (inclusief lager middelbaar onderwijs) waarborgen voor zowel voor jongens als meisjes Bijvoorbeeld voor- en vroegschoolse educatie, voltooiing van basis- en lager middelbaar onderwijs, overgang van basis- naar lager middelbaar onderwijs || Ruime, overdraagbare, technische basisvaardigheden voor iedereen waarborgen zodat iedereen ten volle een rol in de samenleving kan spelen Bijvoorbeeld leerresultaten, beschikbaarheid en kwalificatie van leerkrachten, overgang van onderwijs n ...[+++]

Education || Ensure access to and completion of a full cycle of quality basic education including lower secondary, equally to boys and girls Could include early childhood development, completion of primary and lower secondary education, transition from primary to lower secondary education || Ensure comprehensive basic, transferrable and technical skills for all to fully participate in society Could include learning outcomes, availability and qualification of teachers, education to work transition, education and training opportunities for adults || Reduce the illiteracy rate amongst the adult population Could include adult and youth literacy, gender gaps || Eliminate inequalities ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Eurovoc-term: onderwijsprogramma toegang tot het onderwijs onderwijs voor volwassenen kwaliteit van het onderwijs voortijdige schoolverlating samenwerking op onderwijsgebied

EUROVOC descriptor: teaching curriculum access to education adult education teaching quality dropout cooperation in the field of education


Implicaties van enquête over de vaardigheden van volwassenen in het kader van het onderwijs- en opleidingsbeleid in Europa – analyse door de Europese Commissie

Implications of the Survey of Adult Skills on education and training policies in Europe – European Commission analysis – Executive Summary


Het nieuwe programma Erasmus+ voor onderwijs, opleiding en jeugd verleent steun aan projecten ter ontwikkeling en verbetering van de vaardigheden van volwassenen.

The new Erasmus+ programme for education, training and youth will support projects aimed at developing and upgrading adult skills.


De enquête, ook bekend als het programma voor de internationale beoordeling van competenties van volwassenen (PIAAC), werd gestart door Androulla Vassiliou, Europees commissaris voor Onderwijs, cultuur, meertaligheid en jeugdzaken, en Ángel Gurría, secretaris-generaal van de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO).

The survey, also known as the Programme for the International Assessment of Adult Competencies (PIAAC), was launched by Androulla Vassiliou, European Commissioner for Education, Culture, Multilingualism and Youth, and Ángel Gurría, Secretary General of the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD).


25 % van de volwassenen ontbeert de digitale vaardigheden die nodig zijn om effectief gebruik te maken van ICT (dit is een van de doelstellingen van het nieuwe initiatief van de Commissie Open het onderwijs);

25% of adults lack the digital skills needed to effectively use ICT (addressing this is one of the objectives of the Commission's new Opening up Education initiative);


"Uit de enquête over de vaardigheden van volwassenen komen zwakke punten in onze onderwijs- en opleidingssystemen naar voren die moeten worden aangepakt, zodat onze burgers beschikken over de uitgebreide vaardigheden die zij nodig hebben om te slagen in het leven.

"The Survey of Adult Skills points to weaknesses in our education and training systems that must be addressed if we are to equip people with the high-level skills they need to succeed in life.


w