Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Auto-immune hemolytische-ziekte
Aërodroom
Chronische koudehemagglutinineziekte
Enkelzijdig
Gronddiensten op luchthavens
Heliport
Hemoglobinurie
Hemolytische anemie
Hoofd veiligheid luchthaven
Iridocyclitis
Jaarlijks budget van een luchthaven opstellen
Jaarlijks budget van een luchthaven voorbereiden
Jaarlijkse begroting van een luchthaven opstellen
Jaarlijkse begroting van een luchthaven voorbereiden
Koud type
Koudeagglutinine
Landingsbaan
Landingsterrein in de bergen
Luchthaven
Luchthaveninfrastructuur
Luchthaveninstallatie
Lymfadenopathie
Manager veiligheid airside luchthaven
Manager veiligheid niet-publieke deel luchthaven
Medewerkster milieubeheer luchthaven
Meningitis
Milieudeskundige luchthaven
Milieutechnisch medewerker luchthaven
Milieutechnisch medewerkster luchthaven
Myositis
NNO
Oculopathie NEC
Ontstekingsproces in vrouwelijk bekken
Periostitis
Regionale luchthaven
Secundair syfilitisch
Secundaire coxartrose
Secundaire luchthaven
TVL
Transitvisum voor luchthavens
Vliegveld
Warm type
Ziekte

Traduction de «Secundaire luchthaven » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


medewerkster milieubeheer luchthaven | milieudeskundige luchthaven | milieutechnisch medewerker luchthaven | milieutechnisch medewerkster luchthaven

airport environmental expert | airport environmental officer | airport environment officer | airport environmental planning expert


hoofd veiligheid luchthaven | manager veiligheid airside luchthaven | manager veiligheid niet-publieke deel luchthaven | verantwoordelijke veiligheid niet-publieke deel luchthaven

airside safety director | aviation safety director | airside safety manager | director of airside safety


jaarlijks budget van een luchthaven voorbereiden | jaarlijkse begroting van een luchthaven voorbereiden | jaarlijks budget van een luchthaven opstellen | jaarlijkse begroting van een luchthaven opstellen

deliver annual financial plan for airport expenditure | produce airport annual budget | prepare airport annual budget | prepare annual airport budget


secundair syfilitisch | iridocyclitis (H22.0) | secundair syfilitisch | lymfadenopathie | secundair syfilitisch | meningitis (G01) | secundair syfilitisch | myositis (M63.0) | secundair syfilitisch | oculopathie NEC (H58.8) | secundair syfilitisch | ontstekingsproces in vrouwelijk bekken (N74.2) | secundair syfilitisch | periostitis (M90.1)

Secondary syphilitic:female pelvic inflammatory disease+ (N74.2*) | iridocyclitis+ (H22.0*) | lymphadenopathy | meningitis+ (G01*) | myositis+ (M63.0*) | oculopathy NEC+ (H58.8*) | periostitis+ (M90.1*)


luchthaven [ aërodroom | heliport | landingsbaan | landingsterrein in de bergen | luchthaveninfrastructuur | luchthaveninstallatie | regionale luchthaven | vliegveld ]

airport [ aerodrome | airport facilities | airport infrastructure | heliport | high altitude airport | regional airport | runway | seaplane base | Airport infrastructure(STW) ]


gronddiensten op luchthavens

ground handling [ ground handling services | ramp handling ]


transitvisum voor luchthavens [ TVL ]

airport transit visa [ ATV ]


secundaire coxartrose | NNO | secundaire coxartrose | enkelzijdig

Secondary coxarthrosis:NOS | unilateral |


auto-immune hemolytische-ziekte (koud type)(warm type) | chronische koudehemagglutinineziekte | hemolytische anemie | koud type (secundair)(symptomatisch) | hemolytische anemie | warm type (secundair)(symptomatisch) | koudeagglutinine | hemoglobinurie | koudeagglutinine | ziekte

Autoimmune haemolytic disease (cold type)(warm type) Chronic cold haemagglutinin disease Cold agglutinin:disease | haemoglobinuria | Haemolytic anaemia:cold type (secondary)(symptomatic) | warm type (secondary)(symptomatic)
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Zij zijn van mening dat de mededinging tussen luchtvaartmaatschappijen sterk genoeg is in Europa en dat de verzadiging van luchthavens nieuwe gegadigden er niet van heeft weerhouden de concurrentie aan te gaan met de gevestigde luchtvaartmaatschappijen, zowel op grote als op secundaire luchthavens.

They hold the view that competition between air carriers is strong enough in Europe and that airport congestion has not deterred new entrants from challenging the established air carriers at major airports as well as at secondary airports.


Er wordt voor gezorgd dat ook op luchthavens die naar nationaal recht niet als verkeersluchthavens zijn aangemerkt („secundaire luchthavens”), maar die officieel voor vluchten uit of naar derde landen zijn opengesteld, personencontroles overeenkomstig de artikelen 7 tot en met 14 worden uitgevoerd.

It shall be ensured that persons are also checked, in accordance with Articles 7 to 14, in airports which do not hold the status of international airport under the relevant national law (aerodromes) but through which the routing of flights from or to third countries is authorised.


Procedures voor controles op secundaire luchthavens

Procedures for checks in aerodromes


37. verzoekt de Commissie de lopende onderhandelingen met buurlanden als Oekraïne, Libanon, Tunesië, Azerbeidzjan en Algerije af te ronden; merkt op dat de nabijheid van de deze landen en hun markten en de economische groei die enkele van deze landen de laatste tijd doormaken kunnen worden gezien als een groeimogelijkheid voor de regionale en secundaire luchthavens in de EU; is van mening dat de regionale luchthavens beschikken over een hoge luchthavencapaciteit en derhalve kunnen bijdragen aan het verminderen van de congestie op de belangrijkste Europese hub-luchthavens, waardoor deze beter kunnen concurreren op mondiaal niveau;

37. Calls on the Commission to complete ongoing negotiations with neighbourhood countries such as Ukraine, Lebanon, Tunisia, Azerbaijan and Algeria; points out that the proximity of these countries and their markets, and the economic growth that has occurred in some of them in recent times, may be seen as a growth opportunity for regional and secondary airports in the Union; takes the view that, given the large amount of capacity at regional airports, such airports can play a part in reducing congestion at the main European hubs, thus making them more competitive at global level;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
De diagnose is al gesteld: in het algemeen is de toegang van deze vliegtuigen tot de grote luchthavens moeilijk en dezelfde problemen beginnen nu ook te spelen bij de toegang tot regionale en secundaire luchthavens.

The diagnosis has been made: these aircraft generally have difficulty in accessing large airports and are starting to have the same problems in regional and secondary airports.


Er wordt voor gezorgd dat ook op luchthavens die naar nationaal recht niet als verkeersluchthavens zijn aangemerkt („secundaire luchthavens”), maar die officieel voor vluchten uit of naar derde landen zijn opengesteld, personencontroles overeenkomstig de artikelen 6 tot en met 13 worden uitgevoerd.

It shall be ensured that persons are also checked, in accordance with Articles 6 to 13, in airports which do not hold the status of international airport under the relevant national law (aerodromes) but through which the routing of flights from or to third countries is authorised.


2.2.1. Er wordt voor gezorgd dat ook op luchthavens die naar nationaal recht niet als verkeersluchthavens zijn aangemerkt („secundaire luchthavens”), maar die officieel voor vluchten uit of naar derde landen zijn opengesteld, personencontroles overeenkomstig de artikelen 6 tot en met 13 worden uitgevoerd.

2.2.1. It shall be ensured that persons are also checked, in accordance with Articles 6 to 13, in airports which do not hold the status of international airport under the relevant national law (aerodromes) but through which the routing of flights from or to third countries is authorised.


versterking van secundaire netwerken door de verbindingen met prioritaire TEN's, regionale spoorwegcentra, luchthavens en havens of met multimodale platforms te verbeteren, door transversale verbindingen met belangrijke spoorlijnen te realiseren en door het stimuleren van de regionale en plaatselijke cabotagebinnenvaart, scheepsverbindingen met kleinere eilanden en transversale luchtverbindingen tussen primaire en secundaire luchthavens ;

strengthening secondary networks by improving links to priority TENs , to regional railway hubs, airports and ports, or to multimodal platforms, by providing radial links to main railway lines, and by promoting regional and local inland waterway cabotage, maritime connections with smaller islands and transversal air connections between first and second-class airports ;


(a) versterking van secundaire netwerken door de verbindingen met prioritaire TEN-vervoersnetwerken, regionale spoorwegcentra, luchthavens en havens of met multimodale platforms te verbeteren, door transversale verbindingen met belangrijke spoorwegverbindingen te realiseren en door het stimuleren van de regionale en plaatselijke cabotagebinnenvaart, scheepsverbindingen met kleinere eilanden en transversale luchtverbindingen tussen primaire en secundaire luchthavens;

(a) strengthening secondary networks by improving links to priority TEN-transport networks, to regional railway hubs, airports and ports, or to multimodal platforms, by providing radial links to main railway lines, and by promoting regional and local inland waterway cabotage, maritime connections with smaller islands and transversal air connections between first and second-class airports;


2.2.1. Er wordt voor gezorgd dat ook op luchthavens die naar nationaal recht niet als verkeersluchthavens zijn aangemerkt ("secundaire luchthavens"), maar die officieel voor vluchten uit of naar derde landen zijn opengesteld, personencontroles overeenkomstig de artikelen 5 bis tot en met 11 worden uitgevoerd.

2.2.1. It shall be ensured that persons are also checked, in accordance with the rules set out in Articles 5a to 11, in airports which do not hold the status of international airport under the relevant national law ("aerodromes") but through which the routing of flights from or to third States is authorised.


w