Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Instelschroef voor stationair toerental
Laagste stationaire toerental
Nominaal toerental
Onbelast toerental
Snelheid tunnelboormachine bepalen
Snelheid tunnelboormachine instellen
Stationair toerental
Stationaire luchtschroef
Stationaire sprinklerinstallaties installeren
Stationaire sprinklerinstallaties plaatsen
Stationaire sproeinstallaties installeren
Stationaire sproeinstallaties plaatsen
Stationaire stroming
Stationaire toestand
Stationaire wastafel en aankleedtafel
Stelschroef voor stationairloop
Toerental bij laag koppel
Toerental tunnelboormachine bepalen
Toerental tunnelboormachine instellen

Vertaling van "Stationair toerental " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
nominaal toerental | onbelast toerental | stationair toerental

free speed | idle speed | idling speed | no load engine speed


instelschroef voor stationair toerental | stationaire luchtschroef | stelschroef voor stationairloop

air adjusting screw | idle adjustment screw | idle air adjusting screw




stationaire sprinklerinstallaties plaatsen | stationaire sproeinstallaties installeren | stationaire sprinklerinstallaties installeren | stationaire sproeinstallaties plaatsen

assemble stationary sprinkler system | stationary sprinkler system commissioning | install stationary sprinkler system | stationary sprinkler system assembly


toerental tunnelboormachine bepalen | toerental tunnelboormachine instellen | snelheid tunnelboormachine bepalen | snelheid tunnelboormachine instellen

determining tunnel boring machine speed | t.b.m speed determination | calculate tunnel boring machine speed | determine tunnel boring machine speed








stationaire wastafel en aankleedtafel

Bathing table, stationary


Bedieningspersoneel van andere stationaire machines en installaties

Other stationary plant and machine operators
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De opaciteit van de uitlaatgassen wordt gemeten tijdens een vrije acceleratie (bij niet-belaste motor wordt het toerental opgevoerd van het stationair toerental tot het toerental waarbij de regelaar van de brandstoftoevoer in werking treedt) met de versnellingspook in de vrije stand en niet-ontkoppelde motor of uitlezing OB overeenkomstig de aanbevelingen van de fabrikant en andere vereisten 1.

exhaust gas opacity to be measured during free acceleration (no load from idle up to cut-off speed) with gear lever in neutral and clutch engaged or reading of OBD in accordance with the manufacturer’s recommendations and other requirements 1.


De opaciteit van de uitlaatgassen wordt gemeten tijdens een vrije acceleratie (bij niet-belaste motor wordt het toerental opgevoerd van het stationair toerental tot het toerental waarbij de regelaar van de brandstoftoevoer in werking treedt) met de versnellingspook in de vrije stand en niet-ontkoppelde motor of uitlezing OBD.

exhaust gas opacity to be measured during free acceleration (no load from idle up to cut-off speed) with gear lever in neutral and clutch engaged or reading of OBD.


Als de (hybride) motor(en) met een stop/start-functie is (zijn) uitgerust, moet de fabrikant ervoor zorgen dat de verbrandingsmotor met stationair toerental en met verhoogd stationair toerental draait.

If the (hybrid) engine(s) is/are equipped with a stop/start feature, the manufacturer must ensure that the combustion engine is running in idle and at increased idle speed.


Als de (hybride) motor(en) met een stop/start-functie is (zijn) uitgerust, moet de fabrikant ervoor zorgen dat de verbrandingsmotor met stationair toerental en met verhoogd stationair toerental draait.

If the (hybrid) engine(s) is/are equipped with a stop/start feature, the manufacturer must ensure that the combustion engine is running in idle and at increased idle speed.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
PI of met PI uitgeruste hybride emissies bij stationair en verhoogd stationair toerental

PI or Hybrid equipped with PI: emissions at idling and increased idling speed


Test van type II, emissietest bij (verhoogd) stationair toerental/vrije acceleratie

Test type II, emissions test at (increased) idle/free acceleration


a)uitlaatemissies, met inbegrip van testcycli, emissies bij lage omgevingstemperatuur, emissies bij stationair toerental, rookopaciteit en de correcte werking en regeneratie van de nabehandelingssystemen.

(a)tailpipe emissions, including test cycles, low ambient temperature emissions, emissions at idling speed, smoke opacity and correct functioning and regeneration of after-treatment systems.


uitlaatemissies, met inbegrip van testcycli, emissies bij lage omgevingstemperatuur, emissies bij stationair toerental, rookopaciteit en de correcte werking en regeneratie van de nabehandelingssystemen.

tailpipe emissions, including test cycles, low ambient temperature emissions, emissions at idling speed, smoke opacity and correct functioning and regeneration of after-treatment systems.


a) Voor motoren waarvan het toerental via een dynamometer wordt gecontroleerd: Na de eerste overgangsperiode in elke toestand van de cyclus moet het aangegeven toerental binnen ± 1 % van het nominale toerental of ± 3 min-1 blijven (de grootste waarde is van toepassing), behalve bij het laagste stationair toerental, dat binnen de door de fabrikant aangegeven tolerantie moet liggen.

(a) For engines tested with the dynamometer speed control test configuration: During each mode of the test cycle after the initial transition period, the specified speed shall be held to within ± 1 % of rated speed or ± 3 min-1 whichever is greater except for low idle which shall be within the tolerances declared by the manufacturer.


b) Voor motoren waarvan de belasting via een dynamometer wordt gecontroleerd: Na de eerste overgangsperiode in elke toestand van de cyclus moet het aangegeven toerental binnen ± 2 % van het nominale toerental of ± 3 min-1 blijven (de grootste waarde is van toepassing), maar in ieder geval binnen ± 5 %, behalve bij het laagste stationaire toerental, dat binnen de door de fabrikant aangegeven tolerantie moet liggen.

(b) For engines tested with the dynamometer load control test configuration: During each mode of the test cycle after the initial transition period, the specified speed shall be within ± 2 % of rated speed or ± 3 min-1 whichever is greater, but shall in any case be held within ± 5 %, except for low idle which shall be within the tolerances declared by the manufacturer.


w