Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Controleren of reisdocumenten in orde zijn
Paspoort tickets en visa controleren
Reisdocumenten controleren
Reisdocumenten nakijken
Tickets van passagiers controleren
Tickets van reizigers controleren
Veiligheid van klanten op het platform controleren
Veiligheid van passagiers op het platform controleren

Vertaling van "Tickets van passagiers controleren " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
tickets van passagiers controleren | tickets van reizigers controleren

inspect tickets of passengers | perform checks on passenger tickets | check passenger tickets | conduct checks on passenger tickets


controleren of reisdocumenten in orde zijn | reisdocumenten nakijken | paspoort tickets en visa controleren | reisdocumenten controleren

check documents for travel | review travel documents | check travel documentation | check travelling documentation


veiligheid van klanten op het platform controleren | veiligheid van passagiers op het platform controleren

conduct apron customer safety monitoring | monitor health and safety on airport apron | monitor customer safety on apron | perform apron safety monitoring
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
29. In de tweede plaats de mogelijkheid om de prijs te verhogen nadat het ticket is geboekt (de luchtvaartmaatschappijen kennen zich in het algemeen dit recht toe): bij boeking van een ticket kiezen passagiers welke vlucht ze zullen nemen en gaan daarbij in het algemeen financiële verplichtingen aan.

29. Second, the possibility of increasing the fare after the ticket has been booked, which airlines generally accord themselves the right to do. However passengers make their choice of flight and usually commit themselves financially when reserving a ticket.


Passagiers die een ticket hebben gekocht voor een reis in verschillende etappes moeten alle vluchtcoupons in hun ticket in de juiste volgorde gebruiken, aangezien zij anders het risico lopen dat de luchtvaartmaatschappij hun ticket ongeldig verklaart.

Passengers who have bought a ticket for a multi-stage journey must use all the coupons in their ticket in the correct order, or risk the airline declaring their ticket void.


- de te leveren diensten moeten daarin worden aangegeven zoals de prijs, de bijkomende heffingen en belastingen, het totale te betalen bedrag; de status van het ticket, de voorwaarden voor terugbetaling, de identiteit van de luchtvaartmaatschappij die de vlucht uitvoert en het verstrekken van informatie hierover aan de passagier voordat het ticket wordt geboekt,

- to specify the services to be provided, including: the fare; additional fees, charges and taxes; the total to be paid; the status of the ticket; conditions for refunds; the identity of the operating carrier; and to inform the passenger of these core elements before the ticket is booked,


„Passenger Name Record” of „PNR”, een bestand met de reisgegevens van iedere passagier, dat informatie bevat die de boekende en de deelnemende luchtvaartmaatschappijen nodig hebben om reserveringen te kunnen verwerken en controleren bij elke reis die door of namens iemand wordt geboekt; dit bestand kan zich bevinden in een reserveringssysteem, een vertrekcontrolesysteem dat wordt gebruikt bij het inchecken van passagiers op vluchten, of een soortgelijk systeem dat dezelfde functies vervult.

‘passenger name record’ or ‘PNR’ means a record of each passenger's travel requirements which contains information necessary to enable reservations to be processed and controlled by the booking and participating air carriers for each journey booked by or on behalf of any person, whether it is contained in reservation systems, departure control systems used to check passengers onto flights, or equivalent systems providing the same functionalities.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Ook zijn enkele passagiers die hun ticket voor de vlucht van 30 juli 2006 om 11.40 uur hadden gekocht en zich naar behoren voor het instappen hadden gemeld, zoals Lassooy, met de speciale vlucht van diezelfde dag om 21.40 uur naar Helsinki gebracht.

Similarly, some passengers, like Mr Lassooy, who had bought their tickets for the 11.40 flight on 30 July 2006 and who had duly presented themselves for boarding, went to Helsinki on the special 21.40 flight later that day.


Door deze reorganisatie hebben een aantal passagiers die een ticket voor de vlucht van 29 juli 2006 om 11.40 uur hadden gekocht, tot 30 juli 2006 moeten wachten om met de lijnvlucht van 11.40 uur of met een speciaal voor die gelegenheid gecharterde vlucht van 21.40 uur naar Helsinki te worden gebracht.

The consequence of that rescheduling was that some of the passengers who had bought their tickets for the 11.40 flight on 29 July 2006 had to wait until 30 July 2006 to go to Helsinki on the scheduled 11.40 flight and on a 21.40 flight specially arranged for the occasion.


Zij heeft immers hetzij de vertraging van de door haarzelf uitgevoerde eerste vlucht veroorzaakt, hetzij verkeerdelijk verondersteld dat de passagiers zich niet op tijd voor instappen op de volgende vlucht zouden kunnen melden, hetzij tickets verkocht voor opeenvolgende vluchten waarvoor er niet voldoende overstaptijd was.

Either that carrier caused the delay to the first flight operated by it, mistakenly considered that the passengers concerned would not be able to present themselves in time to board the following flight or sold tickets for successive flights for which the transfer time was insufficient.


Buiten deze gevallen hebben passagiers recht op onmiddellijke compensatie, terugbetaling van het ticket of een alternatieve vlucht naar hun eindbestemming en verzorging tijdens het wachten op de volgende vlucht.

With the exception of those cases, passengers are entitled to be compensated immediately, be reimbursed their tickets or be re-routed to their final destination and cared for while awaiting a later flight.


een vertraging van vijf uur of meer: de passagiers kunnen kiezen tussen volledige terugbetaling van het ticket, met in voorkomend geval, een retourvlucht naar het eerste vertrekpunt en een latere vlucht onder vergelijkbare vervoersvoorwaarden naar hun eindbestemming.

when the delay is five hours or longer, passengers may opt for reimbursement of the full cost of the ticket together with, when relevant, a return flight to the first point of departure.


Dit begrip slaat zowel op reizen waarbij de passagier van tevoren weet dat hij op de verschillende deeltrajecten door verschillende luchtvaartmaatschappijen wordt vervoerd, als op reizen waarbij de passagier over een volkomen flexibel ("fully flexible") ticket beschikt waarmee hij op elk willekeurig tijdstip van zijn reis van luchtvaartmaatschappij kan veranderen (bij voorbeeld wanneer hij zijn vlucht mist).

It covers both journeys where a passenger knows in advance that he will be carried by different airlines for different segments of his trip and those where a passenger has a "fully flexible" ticket allowing him to switch airlines at any time during his trip (for example if he misses his flight).




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Tickets van passagiers controleren' ->

Date index: 2022-06-25
w